ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Σταθερά βήματα και προσαρμοστική ικανότητα

Του Γιάννη Λοΐζου*

Κάθε πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει ο τραπεζικός τομέας, δημιουργεί ταυτόχρονα και μια ευκαιρία για ανάπτυξη και επαναπροσδιορισμό της μέχρι τώρα στρατηγικής και μεθοδολογίας. Αν και η οικονομία κινείται με ρυθμούς ανάπτυξης, οι προκλήσεις για τα πιστωτικά ιδρύματα δεν εξαλείφονται, αφού ο τομέας είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τις κοινωνικές και γεωπολιτικές ανακατατάξεις. Εν μέσω των πρόσφατων προκλήσεων, οι τράπεζες έχουν να διαδραματίσουν ένα σημαντικό ρόλο αποδεικνύοντας την προσαρμοστικότητα της κυπριακής οικονομίας. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό οι διάφορες εξελίξεις να αξιολογούνται με σύνεση, χωρίς να γίνονται βιαστικές κινήσεις προς οποιανδήποτε κατεύθυνση, ώστε να διασφαλιστεί η δημοσιονομική πειθαρχία.

Στηρίζουμε επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Η Ancoria Bank, ως η challenger τράπεζα της Κύπρου, έχει ήδη αποδείξει την προσαρμοστική της ικανότητα να ανταπεξέλθει στις διάφορες προκλήσεις, με την ευελιξία που τη χαρακτηρίζει. Η σταθερή πορεία ανάπτυξης που διαγράφει, τεκμηριώνει τη μέχρι τώρα στρατηγική της κι ενισχύει την ετοιμότητά της να στηρίξει επιχειρήσεις και νοικοκυριά σε όποια ανάγκη κι αν προκύψει, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και λύσεις τα οποία να αντικατοπτρίζουν την εικόνα που παρουσιάζουν οι αγορές. Για παράδειγμα, η απόφαση της τράπεζας να αυξήσει τα καταθετικά της επιτόκια και η πρόσφατη πλήρης ψηφιοποίηση της διαδικασίας ανοίγματος λογαριασμού προθεσμιακής κατάθεσης, αποτελούν την ανταπόκρισή της στο κάλεσμα αυτό.

Νέα εποχή για υπηρεσίες και προϊόντα

Η ψηφιακή εποχή για τα τραπεζικά ιδρύματα είναι πλέον γεγονός και όλοι θα πρέπει να εναρμονιστούν με τη νέα πραγματικότητα. Από την αρχή της λειτουργίας της, η Ancoria Bank στοχεύει στην ενσωμάτωση των τεχνολογικών επιτευγμάτων και της τεχνητής νοημοσύνης με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της, χωρίς να χρειάζεται να περάσει από τη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού. Μέσα από την εύστροφη χρήση της τεχνολογίας αλλά και των ευκαιριών μέσω της ανοικτής τραπεζικής, κατόρθωσε να προσφέρει εξελιγμένες λύσεις όπως το άνοιγμα λογαριασμού χωρίς φυσική παρουσία, τα Digital Δάνεια και οι Digital Λογαριασμοί Προθεσμιακών Καταθέσεων, μέσα από την εφαρμογή myAncoria.

Ο ψηφιακός χαρακτήρας της τράπεζας και οι ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρει, την καθιστούν σημαντικό συνεργάτη και αρωγό στους πελάτες της, τόσο ιδιώτες όσο και επιχειρήσεις, αναπτύσσοντας σχέσεις εμπιστοσύνης. Παράλληλα, ακολουθώντας την τάση προς μια πράσινη οικονομία, στην οποία σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν οι τράπεζες, η Ancoria Bank έχει προχωρήσει στον σχεδιασμό και προσφορά «πράσινων» λύσεων, αφήνοντας το δικό της αποτύπωμα στη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων στο περιβάλλον.

Προτεραιότητα η εμπιστοσύνη των πελατών

Εν κατακλείδι, η εμπιστοσύνη των πελατών παραμένει προτεραιότητα της Ancoria Bank και γι’ αυτό ακολουθεί πολιτικές διαφάνειας σε ό,τι αφορά τη λειτουργία και τις χρεώσεις της, με στόχο τη σωστή ενημέρωση των πελατών της, υφιστάμενων και δυνητικών. Με μια αφοσιωμένη ομάδα έμπειρων επαγγελματιών έχει καταφέρει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του τραπεζικού τομέα, συμβάλλοντας στην εξέλιξη της τραπεζικής στην Κύπρο, παρέχοντας μια εξελιγμένη ψηφιακή εμπειρία και ταυτόχρονα διατηρώντας το ψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.

*Ο κ. Γιάννης Λοΐζου είναι CEO της Ancoria Bank. 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Προσωπικότητες στην ''Κ'': Τελευταία Ενημέρωση