Τα Ιουλιανά
«Είσαι γελοία, αγάπη μου». «Και εσύ μια ψεύτρα. Που κατά τ’ άλλα, μάς το παίζεις και θεούσα». «Εγώ δεν διατηρώ ψεύτικο account στο Twitter ως Sexy_Julia_85, με φωτογραφία μιας σαραντάρας, για να διασπείρω ψευδείς ειδήσεις. Ντροπή σου!». «Ντροπή δική σου, Θεοπίστη Θεοδούλου, που φαντασιώνεσαι νεανικούς έρωτες σε ένα ανύπαρκτο νησί». «Δεν θα σε ακολουθήσω σε αυτό τον κατήφορο, Ιουλία».
Τέτοιο καβγά είχε να ζήσει το διευρυμένο καρέ από τότε που ανακάλυψε η αριστερή με (την καλή έννοια) Κουλλίτσα Κυριακού, ότι η αριστερή (με την κακή έννοια) Ανδριάνα Ζιβάνα Βλαδιμήρου έβγαζε τα μάτια της με τον άντρα της. Σε εκείνη την περίπτωση βεβαίως ήταν το ερωτικό στοιχείο και η προδοσία που άναψαν δικαιολογημένα τα πνεύματα. «Μα να τσακωνόμαστε για την Ψίμυθο, κοπέλες;», είπε η σιεροκουτάλα η Κούταλου. «Ένα αστείο είναι, ας μην τα παίρνουμε πια όλα τόσο σοβαρά».
Το αστείο ξεκίνησε από μια ανάρτηση στο Χ (Twitter) όπου κάποιος είχε την έμπνευση να αναφερθεί σε ένα νησί, την Ψίμυθο. Ένα νησί που δεν υπάρχει, πλην όμως στην εποχή της τρέλας των social media πολλοί έσπευσαν να δηλώσουν ότι το επισκέφθηκαν. Άλλος θυμήθηκε τα ειδυλλιακά ηλιοβασιλέματα, άλλος τους διάσημους επισκέπτες του και άλλος το πρόβλημα της έλλειψης γιατρού. Το τελευταίο μάλιστα προκάλεσε την παρέμβαση του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο εχθρός του γελοίου είναι το γελοιωδέστερο.
Μέσα στον γενικότερο χαμό, έφτιαξε και η Ιουλία το troll account “Sexy_Julia_85” και με μια ανάρτηση αποθέωσε τις παρθένες παραλίες για ελεύθερο κάμπινγκ. Έτσι τσίμπησε η συνταξιούχος θεολόγος Θεοπίστη Θεοδούλου και θυμήθηκε τον παθιασμένο έρωτά της με ένα Γερμανό, ο οποίος έκανε διακοπές στην Ψίμυθο (πριν γίνουν τα Μάταλα της μόδας). Μαζί του ήταν ο Πέτρος, ο Γιόχαν κι ο Φρανς, οι οποίοι σε φάμπρικα δούλευαν φτιάχνοντας τανκς (άσχετο). Εκεί η Θεοπίστη έχασε ό,τι πολυτιμότερο είχε και ένεκα της ερωτικής απογοήτευσης από τον Γερμανό στράφηκε εντέλει στον Θεό. Πού να το φανταζόταν η έρμη πως τα αποκαλυπτήρια για το φανταστικό νησί θα την άφηναν εντελώς εκτεθειμένη στα καρέ της αστικής Λευκωσίας και όχι μόνον.
«Ειρήνη υμίν!» είπε η Ευγενία η Καλαμαρού. Ξαφνικά σώπασαν όλες, σαν να έπρεπε κάποια επιτέλους να υψώσει τη φωνή της λογικής. «Λογικό είναι να θέλει κανείς να δραπετεύσει από τη βραχονησίδα μας που υποδύεται το κανονικό κράτος. Ιδίως τώρα που επέστρεψαν όλοι δριμύτεροι, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε πως τίποτα δεν έχει αλλάξει και τίποτα δεν είναι όπως παλιά».
Είχε δίκιο η Καλαμαρού. Τα κυπριακά social media επέστρεψαν στην «κανονικότητα», με τον Φειδία να πρωταγωνιστεί στα μαθήματα Αυτοβελτίωσης και Ιστορίας στο Netcast Zone «του Κωστή τζιαι του Γιαννή» (sic). Αλλά και τον Χριστόφορο Τορναρίτη να καταθέτει το απόσταγμα σοφίας του: «Δεν μπορούσαμε και εμείς να είχαμε ένα Τσαουσέσκου, να έχουμε γεφύρια, σιδηρόδρομο, τεράστιους δρόμους και υποδομές, παρά τον παπά με τις χιλιάδες σωματοφύλακες και τόσα βίτσια».
Σε άλλα νέα της βραχονησίδας που υποδύεται ΚΑΙ το κοσμικό κράτος, ο δήμαρχος Αγίας Νάπας Χρίστος Ζαννέττου, τάχθηκε υπέρ της ολοκλήρωσης της ανέγερσης της μονής στο Κάβο Γκρέκο: «Ως χριστιανός Ορθόδοξος οφείλω να τοποθετηθώ και να στηρίξω την ολοκλήρωση και υλοποίηση της μονής». Και το εθνικοπατριωτικό κερασάκι στην τούρτα: «Βλέπουμε τι γίνεται με τις εκκλησίες στα κατεχόμενα και τις γεωπολιτικές και στρατηγικές ανακατατάξεις, γι’ αυτό υποστηρίζω ότι θα πρέπει να τολμήσουμε και να κάνουμε κάποιες παρεμβάσεις για επιβίωση του ελληνισμού».
«Ευτυχώς υπάρχουν και αισιόδοξα νέα» σχολίασε η Ιουλία. Αναφερόταν φυσικά στο πολυσυζητημένο comeback της πολιτεύτριας Μαρίας Τοφινή Τσαντίλα, με εντυπωσιακό μάξι εμπριμέ φόρεμα και ανάρτηση: “Παραμένω δίπλα σας για μια καλύτερη Αμμόχωστο! Είστε έτοιμοι να γίνουμε μία γροθιά; Ακολουθήστε με στο Facebook!”. «Αγαπάμε Μαρία Τοφινή Τσαντίλα!» ομοφώνησε το καρέ.
«Καλύτερα στην Ψίμυθο παρά εδώ που… βουγγάει ο Άγιος!» υπερθεμάτισε η Κουλλίτσα και τους διάβασε την ανάρτηση από το ΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ (η ορθογραφία δική τους): «Χτες επισκέφτηκα το μοναστήρι του Οσίου Αβακούμ στο Φτερικούδι. Νιώσαμε όλη ντροπή και αγανάκτηση για το κατάντημα. Εκτός ότι ρημάξανε την εκκλησία με τόση αηδία τα ρουμάνησαν όλα και απού φύγει φύγει. Τουλάχιστον εσείς που είσαστε λέτε χριστιανοί δεν σκεφτήκατε να βάλετε έξω που το ρουμανίση σας ένα κουτάκι με τον Άγιο με ένα καντήλι; Ο Άγιος εκεί βουγγάει δυνατά. Περιμένει να δει και θα φωνάξει με όλη του την ψυχή πόσο άχρηστοι είμαστε». «Ο Θεός να μας ελεήσει» είπε η Θεοπίστη Θεοδούλου και η Ιουλία επισφράγισε τη συμφιλίωσή τους με ένα καταφατικό νεύμα.
Έπειτα από αυτό το εκρηκτικό μίγμα κυπριακής πραγματικότητας, ένα πράγμα έλειπε μόνο για να ολοκληρωθεί η ενημέρωση του καρέ: η βαρυγκωμούσα κυπριακή show biz, με τον βασιλιά των ανθυποσελέμπριτις Μαυρίκιο Μαυρικίου. Δήλωσε λοιπόν ο ευτυχής πατέρας, ακκιζόμενος μπροστά στην κάμερα: «Να πω και μια πρόβλεψη… Εμένα μου άρεσε που είχα δέκα χρόνια Πρόεδρο της Δημοκρατίας νονό, θα ήθελα να το ζήσει και η Μελωδία». «Τουτέστιν;» ψέλλισε σοκαρισμένη η Καλαμαρού.
«Τουτέστιν, Diplaros for president! Γι’ αυτό σας λέω…Στην Ψίμυθο, αδελφές μου, στην Ψίμυθο!» ξέσπασε η Ιουλία. Κι ύστερα σιγοντάρισε τη μυθική Φλέρυ Νταντωνάκη στο τραγούδι του Χατζιδάκι: «Δεν ήταν νησί, ήταν θεριό που κείτουνταν στη θάλασσα…».