Kathimerini.gr
Λέγεται ότι κάθε κρίση είναι και μια ευκαιρία. Μέσα από ένα τέτοιο πρίσμα, όσοι θέλουν να ανταγωνιστούν το Twitter προσεγγίζουν πια την «χαοτική» περίοδο στην οποία εκείνο έχει εισέλθει υπό την ιδιοκτησία του Έλον Μασκ ως μια ευκαιρία για να του κλέψουν όσο μεγαλύτερο μερίδιο γίνεται από την πελατεία του.
«Οι αντίπαλοι του Twitter προσπαθούν να επωφεληθούν από το χάος που έχει προκαλέσει ο Μασκ. Νέες start-ups και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης διαισθάνονται ευκαιρίες καθώς το Twitter παλεύει με τις αλλαγές που φέρνει ο νέος του ιδιοκτήτης», γράφουν χαρακτηριστικά οι New York Times, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι μόλις τον περασμένο μήνα, στελέχη της Meta ιδιοκτήτριας των Facebook και Instagram) είχαν συνάντηση (brainstorming session) με στόχο να κατεβάσουν ιδέες για το πώς θα μπορούσαν να φτιάξουν «το επόμενο Twitter».
Εκτός από τους υπαλλήλους της Meta, πρώην εργαζόμενοι του Twitter έχουν επίσης ξεκινήσει πρότζεκτ που θα μπορούσαν, όπως λέγεται, να εξελιχθούν στο «επόμενο Twitter».
Σύμφωνα με όσα γράφει η Kalley Huang στους NY Times, κάποιες από τις ιδέες που έπεσαν στο ψηφιακό τραπέζι της Meta είχαν, για παράδειγμα, να κάνουν με την πιθανή ενσωμάτωση στο περιβάλλον του Instagram νέων text-focused λειτουργιών που θα θυμίζουν Twitter.
«Μια κούρσα βρίσκεται επί του παρόντος σε εξέλιξη για την εκθρόνιση του Twitter», αναφέρουν στο άρθρο τους οι New York Times.
Εκτός από τους υπαλλήλους της Meta, πρώην εργαζόμενοι του Twitter έχουν επίσης ξεκινήσει πρότζεκτ που θα μπορούσαν, όπως λέγεται, να εξελιχθούν στο «επόμενο Twitter».
Τον «θρόνο» του Twitter εποφθαλμιούν ωστόσο, παράλληλα, και άλλες ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες όπως είναι: το Post, το Mastodon, το Hive Social, το Reddit, το Discord, ακόμη και το Tumblr.
REUTERS/Dado Ruvic/Illustration
Το Mastodon για παράδειγμα, το οποίο προβάλλεται πια ως «μια λιγότερο τοξική εκδοχή του Twitter», είδε τους λογαριασμούς του να αυξάνονται κατά 33% από τις αρχές Νοεμβρίου και έπειτα. Μέσα στο ίδιο διαστημα, το Hive Social είδε, και εκείνο, τους χρήστες του να υπερδιπλασιάζονται. Ακόμη και τώρα που αναπτύσσονται ωστόσο, αυτές οι πλατφόρμες εξακολουθούν να έχουν πολύ πιο λίγους χρήστες σε σύγκριση με το Twitter: περίπου 6 εκατομμύρια το Mastodon και σχεδόν 2 εκατομμύρια το Hive Social.
Σύμφωνα πάντως με τα ευρήματα σχετικά πρόσφατης έρευνας (υπό τον τίτλο «Teens, Social Media and Technology 2022») του αμερικανικού Pew Research Center, οι έφηβοι στις ΗΠΑ έχουν ήδη γυρίσει την πλάτη στο Twitter το οποίο δεν χρησιμοποιούν, καθώς προτιμούν πια άλλες πλατφόρμες όπως είναι το TikTok, το Instagram και το Snapchat.
Με πληροφορίες από New York Times