
Δελτίο Τύπου
Μπορεί η ζωή να είναι ωραία και χωρίς αυτοκίνητο; Μπορεί, αλλά στην Κύπρο δεν συμμεριζόμαστε αυτή την άποψη τόσο λόγω νοοτροπίας αλλά και επειδή τα συγκοινωνιακά δεδομένα δεν το επιτρέπουν. Μάλιστα, η ιδιαίτερη αδυναμία που έχουμε στο αυτοκίνητό μας, το οποίο αποτελεί αγαπημένο μέσο μετακίνησης και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας χιλιάδων οδηγών, έχει κατατάξει τη χώρα μας ανάμεσα σε εκείνες με την υψηλότερη αναλογία αυτοκινήτων ανά κάτοικο στην Ευρώπη. Μια πρωτιά που, όπως όλοι οι οδηγοί γνωρίζουμε, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τη ζωή μας αφού το κυκλοφοριακό χάος και τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν σύνηθες καθημερινό φαινόμενο το οποίο ενίοτε προκαλεί μεγάλη ανασφάλεια. Μπορεί η σημαντικότητα της ασφάλισης του αυτοκινήτου μας να είναι δεδομένη για όλους, η «σίγουρη ασφάλεια χωρίς πολλές κουβέντες» όμως αποτελεί προνόμιο της Gan Direct. Η ασφαλιστική εταιρεία που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, για ακόμη μία φορά πρωτοπορεί μέσα από δύο νέες υπηρεσίες, οι οποίες φιλοδοξούν να δώσουν λύσεις όχι μόνο στο κυκλοφοριακό χάος που επικρατεί στους δρόμους αλλά και στους οδηγούς που ζητούν άμεση διευθέτηση των απαιτήσεών τους έπειτα από ένα αυτοκινητικό ατύχημα.
Εύκολα και γρήγορα με… «Self-Service»
Αναλογιστήκατε ποτέ πόσες φορές ένα μικροατύχημα στο δρόμο έγινε η αιτία να καθυστερήσετε στη δουλειά σας, περιμένοντας πίσω από μια ουρά από αυτοκίνητα, μέχρι την έλευση λειτουργού της ασφαλιστικής εταιρείας των οδηγών που ενεπλάκησαν στο ατύχημα προκειμένου να καταγράψει τις μικροζημιές; Με στόχο τη μείωση της ταλαιπωρίας των πελατών της αλλά και όλων των άλλων οδηγών, η Gan Direct εισήγαγε τη νέα υπηρεσία «Self-Service», σε δύο φάσεις, ανάλογα με το προφίλ του περιστατικού, (απλό ή λίγο πιο δύσκολο). Η εν λόγω υπηρεσία θεωρείται καινοτόμος για τα κυπριακά δεδομένα και μπορεί να αξιοποιηθεί από τον πελάτη για υποθέσεις που δεν θεωρούνται σοβαρές και δεν υπάρχουν τραυματίες ή μεγάλες ζημιές ως εξής: Ο πελάτης καλεί την 24ωρη οδική βοήθεια που του παρέχει η εταιρεία και ενημερώνει τον λειτουργό για το ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη. Ο λειτουργός αφού το καταγράψει στέλνει άμεσα στον πελάτη, μέσω link, ένα ηλεκτρονικό έντυπο το οποίο θα πρέπει να συμπληρωθεί επί τόπου από τον πελάτη και να ανέβει στην εύχρηστη πλατφόρμα υπηρεσιών της Gan Direct μαζί με ένα βίντεο και μερικές φωτογραφίες από τη σκηνή του ατυχήματος. Ακολούθως, ο πελάτης ενημερώνεται σε ποιον έμπιστο συνεργάτη του δικτύου της εταιρείας μπορεί να αποταθεί για την άμεση επιδιόρθωση του οχήματος ή των οχημάτων και εν συνεχεία μπορεί να αποχωρήσει από το σημείο, χωρίς να χάνει κανείς επιπλέον χρόνο και ήσυχος ότι η Gan Direct θα διευθετήσει όλες τις εκκρεμότητες.
Όλες οι απαιτήσεις σου αμέσως διευθετούνται με «Pre-assessment»
Η άμεση διευθέτηση όλων των απαιτήσεών μας έπειτα από ένα αυτοκινητικό ατύχημα είναι κάτι που όλοι επιζητούμε. Η υπηρεσία «Pre-assessment» η οποία αφορά πιο σύνθετες περιπτώσεις ατυχημάτων, χωρίς τραυματίες αλλά με περισσότερες ζημιές το κάνει πράξη. Αρκεί μόνο η συγκέντρωση και αποστολή στην εταιρεία κάποιων βασικών στοιχείων, όπως φωτογραφίες, βίντεο και ένα ηλεκτρονικό έντυπο το οποίο περιγράφει τις ζημιές. Αυτό, είναι ιδιαίτερα βοηθητικό για την ετοιμασία ενός «Pre-assessment», δηλαδή μιας προ-εκτίμησης της ζημιάς, πριν την έλευση του ασφαλιστικού λειτουργού στο σημείο, το οποίο εξοικονομεί χρόνο και μειώνει την ταλαιπωρία λειτουργώντας ως εξής: Το δίκτυο συνεργατών της Gan Direct προχωρεί άμεσα σε αρχική εκτίμηση του κόστους των εξαρτημάτων και των εργατικών και ο πελάτης ενημερώνεται εντός σύντομου χρονικού διαστήματος σε ποιον επαγγελματία μπορεί να αποταθεί για επισκευή, έχοντας την επιλογή να του καταβληθεί το συμφωνηθέν ποσό για τη ζημιά και να μεταβεί μόνος του σε μηχανικό της επιλογής του για την αποκατάστασή της, είτε να αναλάβει η Gan Direct τα διαδικαστικά. Επιλέγοντας συνεργάτη του Δικτύου συνεργατών της εταιρείας, ο πελάτης, έχει επίσης στη διάθεσή του την υπηρεσία Key2Key, δηλαδή δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης, μέχρι την επισκευή του δικού του για να μπορεί με άνεση να συνεχίσει το πρόγραμμά του. Με αυτούς τους τρόπους, όλες οι απαιτήσεις του πελάτη διευθετούνται άμεσα και η ζωή του γίνεται πολύ πιο εύκολη.
«Κάνε την ασφάλεια σου τώρα απευθείας»
Δείχνοντας εμπιστοσύνη σε μια εταιρεία που ξέρει πώς να κρατά ασφαλείς τους πελάτες της την κάθε στιγμή, σεβόμενη τον πολύτιμο χρόνο τους, η ζωή γίνεται σαφώς πιο εύκολη και λιγότερο αγχωτική. «Όλοι διαθέτουν ασφάλεια αυτοκινήτου. Το σημαντικό είναι να νιώθουν πραγματικά ασφαλείς στο δρόμο οποιαδήποτε στιγμή. Οι πελάτες της Gan Direct το αισθάνονται και είναι ένα στοίχημα που το έχουμε κερδίσει εδώ και 30 χρόνια γιατί ο σεβασμός προς τον πελάτη και τις ανάγκες του ανέκαθεν αποτελούσε βασική μας αρχή», τονίζει ο ιδιοκτήτης και CEO της εταιρείας, Γιώργος Νικολαΐδης.
Οι υπηρεσίες που εδώ και χρόνια απολαμβάνουν οι δεκάδες χιλιάδες πελάτες της Gan Direct:
- 24HR Fast Claim: Εξυπηρέτηση της απαίτησης του πελάτη εντός 24 ωρών, είτε επιλέγοντας έναν από τους Εγκεκριμένους Συνεργάτες του Δικτύου της εταιρείας ή με απευθείας πληρωμή των ζημιών.
- 24HR Assistance: 24ωρη Οδική Βοήθεια, Βοήθεια Ατυχημάτων και αντικατάσταση ανεμοθώρακα.
- 24’Task Force: Σε περίπτωση ατυχήματος στόχος της εταιρείας είναι να είναι κοντά στον πελάτη εντός 24 λεπτών από την κλήση του, εντός των ορίων της πόλης.
- Key2Key: Παροχή δωρεάν αυτοκινήτου αντικατάστασης σε περίπτωση ατυχήματος.
- Key2Key Plus: Παροχή δωρεάν αυτοκινήτου αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης.
- Relay: Μεταφορά του οχήματός σας, του οδηγού και των επιβατών σε περίπτωση βλάβης.
- Stay Mobile: Παρέχεται δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης ή το κόστος μεταφοράς ή διανυκτέρευσης σε περίπτωση βλάβης
Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε ΕΔΩ.
Για πληροφορίες στα αγγλικά διαβάστε ΕΔΩ.