Money Review
Η Coca Cola δεν αποκαλύπτει τη συνταγή του διάσημου αναψυκτικού της. Ούτε καν λέει τι έχουν μέσα οι νέες γεύσεις που κυκλοφορεί για περιορισμένο διάστημα. Για την Coca Cola, το μυστήριο είναι η ουσία.
Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια σειρά από περίεργα προϊόντα: Coca Cola Starlight, Byte και Dreamworld. Πρόκειται για νέες γεύσεις που κυκλοφορούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα στην αμερικανική αγορά. Όμως αντί να πει τι ακριβώς είναι αυτές οι γεύσεις, η Coca Cola απλά περιγράφει μια εμπειρία.
«Αλληλεπιδρούμε με τους ανθρώπους», δηλώνει στο CNN ο Selman Careaga της Coca Cola. «Αλληλεπιδρούν μαζί μας και προσπαθούν να μαντέψουν τι υπάρχει μέσα».
Το να κάνει τον κόσμο να μιλάει για τα προϊόντα της είναι μια σημαντική στρατηγική μάρκετινγκ για την Coca Cola, ειδικά αν μπορεί να προκαλέσει ενδιαφέρον ανάμεσα στους νέους καταναλωτές.
Generated from the magic of your mind, our latest flavor by #CocaColaCreations is almost here and ready to rock your world.Get ready to #TasteTheWonder of #CocaColaDreamworld.#RealMagic pic.twitter.com/U0uMXFAsAm
— Coca-Cola (@CocaCola) August 10, 2022
Το τελευταίο διάστημα, η Coca Cola «προσπαθεί πραγματικά να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συζητούν» για τα προϊόντα τους, σημειώνει ο Duane Stanford, συντάκτης του Beverage Digest. Όταν η εταιρεία παρουσίασε τη νέα συνταγή της Coca Cola Zero, για παράδειγμα, ενθάρρυνε τους πελάτες να αποφασίσουν αν ήταν η «καλύτερη Coca Cola που έγινε ποτέ». Και στο πλαίσιο της καμπάνιας «What the Fanta?», πουλάει στις ΗΠΑ μυστηριώδεις γεύσεις Fanta.
Αυτό που θέλει η Coca Cola είναι οι καταναλωτές να παίρνουν μέρος σε αυτές τις συζητήσεις ή να τις βλέπουν στο διαδίκτυο, να σκέφτονται την Coca Cola όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα, εξηγεί ο Stanford.
Welcome to cybertaste. Byte available now for a limited time only. Get yours, only at: https://t.co/0sPLiBh8fG. #CocaColaCreations #CocaColaByte pic.twitter.com/3UGiMCcrBc
— Coca-Cola (@CocaCola) May 2, 2022
Τα νέα της προϊόντα έχουν σχεδιαστεί για να τραβούν την προσοχή του κοινού που τόσα brands επιθυμούν να προσελκύσουν: Της Gen Z.
Έτσι, αντί να πει ότι τα νέα αναψυκτικά έχουν μια παραδοσιακή γεύση όπως βανίλια ή κεράσι, η Coca Cola έδωσε σε κάθε προϊόν μια δική του, αόριστη περιγραφή και άφησε τους θαυμαστές να συμπληρώσουν τα κενά.
Για το Starlight, η εταιρεία είπε ότι έχει «νότες που θυμίζουν το να κοιτάς τα αστέρια γύρω από μια φωτιά, καθώς και μια αίσθηση δροσιάς που φέρνει την αίσθηση ενός δροσερού ταξιδιού στο διάστημα».
Το Byte «σας προσκαλεί να εξερευνήσετε ποια γεύση μπορεί να έχουν τα pixel», ενώ το Dreamworld υπόσχεται στους καταναλωτές ότι «θα βιώσουν τη γνώριμη γεύση της Coca Cola αλλά με μια εκπληκτική και απροσδόκητη γεύση από έναν ονειρικό κόσμο».
Το κοινό έχει μείνει να μαντεύει: Κάποιοι πιστεύουν ότι το Starlight έχει γεύση σαν μαλλί της γριάς, κέικ ή marshmallows. Όταν δοκίμασαν το Byte, κάποιοι μάντευαν ότι είχε γεύση βατόμουρο ή γκρέιπφρουτ. Άλλοι έλεγαν ότι το Dreamworld είχε γεύση μάνγκο, ροδάκινο ή πορτοκάλι ήίσως σιρόπι για τον βήχα.
One small sip for man, one giant leap for fankind… pic.twitter.com/f9YzxmRKfb
— Coca-Cola (@CocaCola) February 21, 2022
«Κατά κάποιο τρόπο, είναι σαν τη μυστική μας συνταγή», λέει ο Careaga της Coca Cola. Και σε αυτήν την περίπτωση, οι γεύσεις δεν είναι πραγματικά το ζητούμενο.
Η Coca Cola δηλώνει ευχαριστημένη με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα από την κυκλοφορία των νέων γεύσεων. Μάλιστα αυτή η καμπάνια έχουν συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων όλων των αναψυκτικών της Coca Cola συνολικά, με την παραδοσιακή γεύση να εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 7% το δεύτερο τρίμηνο.