ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Το TikTok λανσάρει αναρτήσεις κειμένου – Ο πόλεμος των social media κλιμακώνεται

Η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι η νέα δυνατότητα θα προσφέρει στους χρήστες «ακόμα έναν τρόπο να εκφραστούν».

Kathimerini.gr

Το TikTok λανσάρει αναρτήσεις κειμένου, καθώς ο ανταγωνισμός μεταξύ των κολοσσών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κλιμακώνεται.

Η κινεζική πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι η νέα δυνατότητα θα προσφέρει στους χρήστες «ακόμα έναν τρόπο να εκφραστούν».

Νωρίτερα αυτό τον μήνα, το TikTok λανσάρισε νέα υπηρεσία ροής μουσικής, ανταγωνιστική σε πλατφόρμες όπως το Spotify και η Apple Music.

Εν τω μεταξύ τη Δευτέρα, το Twitter του Ίλον Μασκ εγκατέλειψε το γνωστό μπλε λογότυπο του πουλιού, αντικαθιστώντας το με ένα ασπρόμαυρο X.

Οι εξελίξεις έρχονται μόλις μερικές εβδομάδες αφότου η Meta παρουσίασε το Threads, το οποίο συγκέντρωσε 100 εκατομμύρια χρήστες.

Το TikTok έχει αυτή τη στιγμή πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως και είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή της γενιάς Z.

Νέες επιλογές

Οι χρήστες του TikTok θα έχουν πλέον τρεις επιλογές: να δημοσιεύουν φωτογραφίες, βίντεο ή μόνο κείμενο.

Θα μπορούν επίσης στις αναρτήσεις κειμένου να προσθέτουν ήχο, μουσική ή «τοποθεσία». Ακόμα, θα έχουν τη δυνατότητα να τις χρησιμοποιήσουν για να αντιδράσουν σε αναρτήσεις άλλων χρηστών του TikTok.

«Αυτές οι δυνατότητες καθιστούν τις αναρτήσεις κειμένου εξίσου δυναμικές και διαδραστικές με κάθε ανάρτηση βίντεο ή φωτογραφίας», ανακοίνωσε το TikTok.

Το TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική ByteDance, λανσάρισε πρόσφατα νέα υπηρεσία ροής μουσικής, την TikTok Music.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, η υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να «ακούν, να μοιράζονται και να κατεβάζουν μουσική στο TikTok, καθώς και να μοιράζονται τα αγαπημένα τους κομμάτια με τα μέλη της κοινότητάς τους».

Ο πιο δημοφιλής «προορισμός»

Το 2021, το TikTok έγινε ο πιο δημοφιλής διαδικτυακός προορισμός στον κόσμο, ξεπερνώντας τον αμερικανικό κολοσσό των μηχανών αναζήτησης Google.

Το TikTok ανακοίνωσε ότι είχε περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ αντίπαλων εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει ενταθεί τις τελευταίες εβδομάδες.

Η νέα πλατφόρμα Threads της Meta ήδη κυκλοφορεί σε καταστήματα εφαρμογών Apple και Android σε 100 χώρες. Ωστόσο, το Threads κατέγραψε μείωση σχεδόν 70% στον αριθμό των καθημερινών ενεργών χρηστών έπειτα από την κορύφωσή του στις 7 Ιουλίου και το εκρηκτικό του λανσάρισμα.

Άφησε έτσι ανοιχτή η πόρτα σε ανταγωνιστές, όπως το TikTok, να εισαγάγουν λειτουργίες κειμένου και να αμφισβητήσουν το Twitter, το οποίο περνά δύσκολες στιγμές από τότε που πέρασε στα χέρια του δισεκατομμυριούχου Μασκ.

Ο Μασκ από την πλευρά του, επιχειρεί να απαντήσει αντικαθιστώντας τον όρο tweets με «x’s», σε μία προσπάθεια να πει «αντίο» στο πουλί του Twitter και να αποσυνδέσει την εταιρεία από την παλιά της εικόνα, βλέποντας τις ταμειακές ροές της να παραμένουν αρνητικές.

Με πληροφορίες από BBC, Guardian, Forbes

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Social: Τελευταία Ενημέρωση