Συνήθως οι άνθρωποι όταν δυσκολεύονται οικονομικά, τουλάχιστον σε παλαιότερες εποχές, υποχρεώνονται να ξεπουλήσουν τα πολύτιμα πράγματά τους ή, όπως λεγόταν, «τα ασημικά της γιαγιάς ή της μαμάς». Στη συγκεκριμένη περίπτωση, του ιδιόρρυθμου μεγιστάνα και μέχρι πρότινος πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο, Ελον Μασκ, οι πωλήσεις αφορούν λιγότερο λαμπερά είδη, όπως φούρνους οικιακής χρήσης και μηχανές εσπρέσο. Οταν, λοιπόν, αγόρασε στα τέλη Οκτωβρίου πέρυσι το κοινωνικό δίκτυο του Twitter, είχε πάρει μαζί του έναν νεροχύτη για την κουζίνα. Επειτα από σχεδόν τρεις μήνες στη νέα του απασχόληση, βγαίνουν στο σφυρί έπιπλα και εξοπλισμός γραφείου.
Έγιναν ανάρπαστες μηχανές εσπρέσο, φούρνοι για πίτσα και ψυγεία
Η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης προχωράει σε δημοπρασία περιττών αντικειμένων, μετά τις δραστικές περικοπές θέσεων εργασίας, που οδήγησαν στην απόλυση ή αποχώρηση σχεδόν του μισού εργατικού δυναμικού της, όπως αναφέρει σε σχετικό δημοσίευμά του το ειδησεογραφικό πρακτορείο Ρόιτερς. Αλλωστε, ο Ελον Μασκ εξαρχής είχε δηλώσει πως ψάχνει τρόπους να αυξήσει τα έσοδα του κοινωνικού δικτύου. Εκατοντάδες αντικείμενα από τα κεντρικά γραφεία του Twitter στο Σαν Φρανσίσκο, που χαρακτηρίζονται ως «πλεονάζοντα εταιρικά περιουσιακά στοιχεία», βγήκαν προς πώληση σε χθεσινή δημοπρασία, την οποία διοργάνωσε η εταιρεία Heritage Global Partners. Τα υψηλότερα τιμήματα, ενώ η διαδικασία δεν είχε ακόμα τελειώσει, αφορούσαν προσφορά 22.500 δολαρίων για μια φωτεινή επιγραφή νέον με το πουλί – λογότυπο του Twitter και μια προσφορά 20.500 δολαρίων για ένα άγαλμα με το ίδιο λογότυπο. Επίσης, έγιναν ανάρπαστες μηχανές εσπρέσο, φούρνοι για πίτσα και ψυγεία.
Είναι λογικό, προφανώς, ότι περισσεύουν διάφορα αντικείμενα από τη στιγμή που έχει αποψιλωθεί κατά 7.500 εργαζομένους η εταιρεία, αφότου ανέλαβε τη διοίκησή της ο Ελον Μασκ (σημειωτέον, πως μόλις την αγόρασε προειδοποίησε εντόνως τους εργαζομένους να είναι προετοιμασμένοι ακόμα και να κοιμηθούν στο γραφείο, εάν χρειαστεί, για να ορθοποδήσει η εταιρεία, ειδάλλως να δηλώσουν παραίτηση). Τα επιπλέον χρήματα θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα, καθώς ο νέος ιδιοκτήτης θέλει να μειώσει τα κόστη, δεδομένης της «μαζικής πτώσης» που καταγράφεται στα διαφημιστικά έσοδα του κοινωνικού δικτύου. Εκτιμάται ότι μέχρι στιγμής ξεπερνούν τους 500 οι όμιλοι που έχουν παύσει να κάνουν διαφημιστικές καταχωρίσεις στην πλατφόρμα του Twitter, σύμφωνα με στοιχεία του ιστότοπου theinformation.com. Η κατάσταση κρίνεται μάλλον σοβαρή, αφού λέγεται πως η εταιρεία έχει αρχίσει να χρωστάει ενοίκια για τα γραφεία της στο Σαν Φρανσίσκο.