
Kathimerini.com.cy
Χωρίς πολλά προβλήματα πραγματοποίησαν τις διαδικτυακές αγορές τους οι Κύπριοι το 2023. Έρευνα για τη χρήση των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών που παρουσίασε η Eurostat δείχνει ότι το ένα τρίτο (33,1%) των πολιτών της Ευρώπης που πραγματοποίησαν αγορές μέσω διαδικτύου, τους τελευταίους 3 μήνες δήλωσαν ότι αντιμετώπισαν προβλήματα κατά τη διάρκεια των αγορών τους από ιστοσελίδες ή εφαρμογές.
Ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε., τα υψηλότερα ποσοστά πελατών που συνάντησαν προβλήματα καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο (55,5%), στην Ολλανδία (55,2%) και στην Ισπανία (49,7%). Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά εντοπίστηκαν στην Πορτογαλία (4,3%), τη Λετονία (13,7%) και με την Κύπρο στο ποσοστό του 14.7%.
Αργή παράδοση το πιο συχνό πρόβλημα
Κατά την εξέταση των συγκεκριμένων προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν, το πιο συχνό πρόβλημα ήταν η αργή παράδοση, κάτι το οποίο ανέφερε το 18,7% των πελατών.
Το δεύτερο πιο συχνό πρόβλημα ήταν ότι η ιστοσελίδα ήταν δύσκολη στη χρήση ή δεν λειτουργούσε ικανοποιητικά (10,8%). Το τρίτο πρόβλημα ήταν η παράδοση εσφαλμένων ή κατεστραμμένων προϊόντων ή υπηρεσιών, πράγμα που ανέφερε το 8,6% των πελατών.