ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Αργή παράδοση το πιο συχνό πρόβλημα στις διαδικτυακές αγορές

Πιο λίγοι Κύπριοι έχουν προβλήματα με διαδικτυακές αγορές από την υπόλοιπη Ε.Ε.

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Χωρίς πολλά προβλήματα πραγματοποίησαν τις διαδικτυακές αγορές τους οι Κύπριοι το 2023. Έρευνα για τη χρήση των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών που παρουσίασε η Eurostat δείχνει ότι το ένα τρίτο (33,1%) των πολιτών της Ευρώπης που πραγματοποίησαν αγορές μέσω διαδικτύου, τους τελευταίους 3 μήνες δήλωσαν ότι αντιμετώπισαν προβλήματα κατά τη διάρκεια των αγορών τους από ιστοσελίδες ή εφαρμογές.

Ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε., τα υψηλότερα ποσοστά πελατών που συνάντησαν προβλήματα καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο (55,5%), στην Ολλανδία (55,2%) και στην Ισπανία (49,7%). Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά εντοπίστηκαν στην Πορτογαλία (4,3%), τη Λετονία (13,7%) και με την Κύπρο στο ποσοστό του 14.7%.

Αργή παράδοση το πιο συχνό πρόβλημα

Κατά την εξέταση των συγκεκριμένων προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν, το πιο συχνό πρόβλημα ήταν η αργή παράδοση, κάτι το οποίο ανέφερε το 18,7% των πελατών.

Το δεύτερο πιο συχνό πρόβλημα ήταν ότι η ιστοσελίδα ήταν δύσκολη στη χρήση ή δεν λειτουργούσε ικανοποιητικά (10,8%). Το τρίτο πρόβλημα ήταν η παράδοση εσφαλμένων ή κατεστραμμένων προϊόντων ή υπηρεσιών, πράγμα που ανέφερε το 8,6% των πελατών.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση