Kathimerini.com.cy
Συνεχίστηκε η μεγάλη αύξηση του αριθμού παραπόνων από τους καταναλωτές το πρώτο εξάμηνο του 2024, με την κατηγορία «Δικαιώματα Επιβατών/Οργανωμένα ταξίδια» να καταγράφει την μεγαλύτερη αύξηση παραπόνων, της τάξεως του 75,58%, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, αναφέρει ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών (ΚΣΚ).
Μιλώντας στο ΣΠΟΡ FM 95.00 και την εκπομπή «Διασπορά Ειδήσεων» Νομική Λειτουργός του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Βιργινία Χρήστου, ανέφερε ότι για το 2023 τα παράπονα οφειλόταν σε απεργίες των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, για το 2024 τα προβλήματα αφορούν τις ίδιες αεροπορικές εταιρίες, με καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων.
Επιπρόσθετα παράπονα εκφράστηκαν και σε σχέση με καθυστέρηση στην επιβίβαση, υπερπλήρεις πτήσεις (overbooking) με αποτέλεσμα οι επιβάτες να αναγκαστούν να ταξιδέψουν σε άλλη ημερομηνία και ώρα από την καθορισμένη ημερομηνία αναχώρησης τους, εσφαλμένος χειρισμός αποσκευών, υπερχρέωση επιβατών κατά την διάρκεια του check-in λόγω μη λειτουργίας της εφαρμογής (application) της αεροπορικής εταιρείας, καθώς και καθυστέρηση αποζημίωσης στους παραπονούμενους (πέραν των 5 μηνών).
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η κα. Χρήστου, σε ερώτηση του Συνδέσμού προς τις αεροπορικές εταιρίες γιατί συνεχίζουν να εκδίδουν εισιτήρια ενώ οι πτήσεις υπερπλήρεις οι αεροπορικές απάντησαν ότι αρκετοί από τους επιβάτες που έχουν εισιτήριο δεν παρουσιάζονται στις πτήσεις. Η κα. Χρήστου κάλεσε τους επιβάτες να προχωρούν σε έγκαιρο check-in για να αποφύγουν οποιεσδήποτε περιπέτειες.