ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

ΥΠΑΝ: Η ενδυνάμωση εκπαιδευτικών με επιμορφώσεις προτεραιότητα μας

Ευχαρίστησε ιδιαίτερα το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης για την όλη διοργάνωση αυτών των επιμορφώσεων παγκύπρια

ΚΥΠΕ

Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μας με επιμορφώσεις είναι άμεση προτεραιότητά μας, ανέφερε η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Αθηνά Μιχαηλίδου στο πλαίσιο της σημερινής επίσκεψής της στο Δημοτικό Σχολείο Περνέρα, ένα από τα σχολεία στα οποία διεξάγεται το διήμερο επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Προδημοτικής, Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου, η Υπουργός σε δηλώσεις της στους δημοσιογράφους μετά την επίσκεψη είπε πως είναι με ιδιαίτερη χαρά που είδε σήμερα να διεξάγεται στην πράξη το διήμερο εκπαιδευτικού στη Δημοτική Εκπαίδευση. Πριν να έρθουν τα παιδιά στο σχολείο, σημείωσε, όλοι οι εκπαιδευτικοί της Δημοτικής Εκπαίδευσης παρακολουθούν και συμμετέχουν ενεργά σε σεμινάρια επιμόρφωσης, κεντρικά αλλά και αποκεντρωμένα.

Ευχαρίστησε ιδιαίτερα το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης για την όλη διοργάνωση αυτών των επιμορφώσεων παγκύπρια.

Σήμερα, είπε, «είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω για λίγο και να μιλήσω με τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν σε ένα σεμινάριο για τη βία και την παραβατικότητα, το οποίο περιλαμβάνει και βιωματικές δραστηριότητες». Στο σεμινάριο, σημείωσε, συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του συγκεκριμένου αλλά και διπλανών σχολείων, και αυτό είναι σημαντικό, γιατί τους δίνεται η ευκαιρία και να συζητήσουν το θέμα με ειδικούς αλλά και να ανταλλάξουν καλές πρακτικές.

«Οι πολιτικές μας μετουσιώνονται σε πράξη μέσω των ίδιων των εκπαιδευτικών, που είναι οι φορείς της αλλαγής. Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μας με επιμορφώσεις είναι άμεση προτεραιότητά μας, την οποία υλοποιούμε από την προηγούμενη σχολική χρονιά μέσω συγκεκριμένων σχεδιασμών», ανέφερε η κ. Μιχαηλίδου.

«Χωρίς τους και τις εκπαιδευτικούς μας δεν μπορούμε να περιμένουμε την αλλαγή που θέλουμε για το σχολείο μας, σε αυτόν τον δρόμο που βαδίζουμε προς το συμπεριληπτικό, το σύγχρονο, αλλά και το πιο αποτελεσματικό σχολείο», πρόσθεσε.

Συνεπώς, συνέχισε, με πολλή χαρά το βλέπω να μετουσιώνεται σε πράξη καθημερινά, βλέπω την προθυμία των εκπαιδευτικών μας να ενημερωθούν για καινούργιες πρακτικές. «Κυρίως όμως, αυτό που κάλεσα τους εκπαιδευτικούς να κάνουν είναι το να αναδείξουν καλές πρακτικές από τα σχολεία τους. Ξέρουμε ότι συμβαίνουν πάρα πολλά πράγματα, «μικρά θαύματα» τα ονομάζω, στην καθημερινότητα της τάξης. Αυτά είναι που πρέπει να αναδείξουμε, γιατί αυτό είναι το δημόσιο σχολείο που όλοι θέλουμε και που δικαιούνται τα παιδιά μας» σημείωσε.

Ερωτηθείσα για το πού βρίσκεται το Υπουργείο όσον αφορά στους σχεδιασμούς του για την Ειδική/Ενιαία Εκπαίδευση, η Υπουργός Παιδείας σημείωσε πως με βάση και τον αρχικό σχεδιασμό, στον πρώτο χρόνο, πέρσι δηλαδή, αφιερωθήκαμε στις επιμορφώσεις και το υλικό για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας.

«Επιβεβαιώσαμε και σήμερα πόσο πολύπλοκος γίνεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού χρόνο με τον χρόνο, αφού πρέπει να διαφοροποιήσουν την προσέγγισή τους και το υλικό τους, για να ικανοποιήσουν όλα τα παιδιά και τα παιδιά με αναπηρίες. Επίσης, αφιερωθήκαμε και στο να βελτιώσουμε τα θέματα συνοδών που ακόμη έχουμε και εκεί δρόμο», πρόσθεσε.

Φέτος, όπως είχαμε υποσχεθεί, συνέχισε, θα ασχοληθούμε και με την αλλαγή της νομοθεσίας -ώστε να απλοποιήσουμε και να επισπεύσουμε τις διαδικασίες- αλλά και με ό,τι άλλο χρειάζεται να κάνουμε, ώστε πραγματικά και τα παιδιά της Ειδικής Εκπαίδευσης να μεταβούν στην Ενιαία αλλά και όλα τα άλλα παιδιά, που αντιμετωπίζουν προκλήσεις, να έχουν το δικαίωμα στη φοίτηση.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση