ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Αξιολογήσεις εκπαιδευτικών: Δεύτερη ευκαιρία στους αδύνατους πριν την πόρτα εξόδου

Αρχίζει διάλογος για σύστημα αξιολόγησης

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Την έναρξη ουσιαστικού διαλόγου αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, προανήγγειλε μέσω της συνέντευξης της, η υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Αθηνά Μιχαηλίδου, στην «Καθημερινή» της Κυριακής και την δημοσιογράφο, Οριάνα Παπαντωνίου.

Όπως είπε η κα. Μιχαηλίδου το θέμα συζητείται εδώ και τουλάχιστον τριάντα χρόνια. Είναι κοινά αποδεκτό ότι το υφιστάμενο σύστημα είναι αναχρονιστικό, πεπαλαιωμένο και δεν επιτρέπει τη δίκαιη ανέλιξη. Είναι καιρός, λοιπόν, να μαζέψουμε όλες τις προηγούμενες προτάσεις, να αξιοποιήσουμε τη συσσωρευμένη γνώση και από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο να αρχίσουμε ουσιαστικό διάλογο, ο οποίος θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο. Πιθανόν να μην έχουμε συναινετική πρόταση, να υπάρξουν διαφωνίες, ωστόσο αυτό που έχει σημασία είναι να πάμε σε μια συνολική διευθέτηση, μια πρόταση που θα καταλήξει στη Βουλή.

Ερωτηθείς για το ποιος θα είναι ο κεντρικός άξονας αυτής της πρότασης, η υπουργός τόνισε ότι θα είναι μια σύγχρονη προσέγγιση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών με ευκαιρίες συνεχούς επιμόρφωσης, σε όλα τα στάδια της επαγγελματικής τους πορείας, ενώ θα έχουν και την υποχρέωση να λογοδοτούν, προσθέτοντας ότι θα γίνεται αξιολόγηση, έτσι ώστε να έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα. Παράλληλα, όπου χρειάζεται, θα γίνεται παρέμβαση.

Μέχρι και να απομακρύνει εκπαιδευτικούς είναι έτοιμη η υπουργός. Σύμφωνα με τα όσα είπε το σύστημα θα πρέπει να διακρίνει και να επιβραβεύει τους καλούς, αλλά και να δίνει μια δεύτερη ευκαιρία στους αδύνατους, πριν να τους δείξει την πόρτα εξόδου. Δεν υπάρχει περίπτωση ένα αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης να κρατά στο σύστημα μια μικρή μερίδα που δεν ανήκει εκεί.

Σε διευκρινιστική ερώτηση, πόρτα εξόδου από τα σχολεία και μετακίνηση στο υπουργείο ή πόρτα εξόδου γενικότερα, η κα. Μιχαηλίδου, ανέφερε «αυτό θα το συζητήσουμε με τους εταίρους μας. Θα δίνουμε επιλογές. Ποτέ μια λύση δεν είναι μονοδιάστατη. Σημασία έχει να δίνεις επιλογές, στηριζόμενες στην έρευνα. Δεν θα ανακαλύψουμε εμείς τον τροχό.»

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση