Kathimerini.com.cy
«Θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να κάνουν τη διαφοροποίησή τους, ώστε τα παιδιά με παραβατική συμπεριφορά να νιώθουν άνετα στο σχολείο. Σε σχέση με τις ακραίες συμπεριφορές, που δυσκολεύουν τις συνθήκες διδασκαλίας, έχουμε συμφωνήσει για ένα παράλληλο πρόγραμμα φοίτησης. Θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία σε κάποιες πολύ ακραίες περιπτώσεις να δεχθούν, για λίγο καιρό, εξειδικευμένη βοήθεια από ειδικούς σε χώρο εκτός σχολείου» δηλώνει σε συνέντευξή της στην «Κ» η υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Αθηνά Μιχαηλίδου. Προσθέτει ότι θα πρέπει να υπάρξει παρέμβαση για τη χρήση καπνικών προϊόντων εντός των σχολικών μονάδων, τονίζοντας ότι « το θέμα δεν είναι μόνο η απαγόρευση αλλά και οι κυρώσεις. Και η χρήση κινητών απαγορεύεται σήμερα στο μάθημα και όμως είδαμε να συμβαίνουν πολλά, άρα είναι και θέμα ελέγχου. Είναι πολύ σημαντικά για εμένα αυτά τα βήματα, ώστε να πάμε μπροστά».
–Πού βρίσκεται ο σχεδιασμός για αλλαγή του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών;
–Το θέμα συζητείται εδώ και τουλάχιστον τριάντα χρόνια. Είναι κοινά αποδεκτό ότι το υφιστάμενο σύστημα είναι αναχρονιστικό, πεπαλαιωμένο και δεν επιτρέπει τη δίκαιη ανέλιξη. Είναι καιρός, λοιπόν, να μαζέψουμε όλες τις προηγούμενες προτάσεις, να αξιοποιήσουμε τη συσσωρευμένη γνώση και από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο να αρχίσουμε ουσιαστικό διάλογο, ο οποίος θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο. Πιθανόν να μην έχουμε συναινετική πρόταση, να υπάρξουν διαφωνίες, ωστόσο αυτό που έχει σημασία είναι να πάμε σε μια συνολική διευθέτηση, μια πρόταση που θα καταλήξει στη Βουλή.
Διαβάστε τη συνέντευξη στην Οριάνα Παπαντωνίου στην έντυπη έκδοση της «Κ».
Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.