ΠΗΓΗ: Reuters
Ένα από τα θλιβερά απότοκα της δημογραφικής κρίσης που ταλανίζει την Ιαπωνία, είναι πως οι πάνες των ηλικιωμένων ξεπερνούν σταδιακά σε πωλήσεις εκείνες των μωρών.
Η ταχεία γήρανση του ιαπωνικού έθνους σε συνδυασμό με τα μεγάλα ποσοστά υπογεννητικότητας αποτελούν κάποιες από τις κυριότερες προκλήσεις της κυβέρνησης τα τελευταία χρόνια.
Περίπου το 29% του πληθυσμού της χώρας είναι πλέον άνω των 65 χρόνων, ποσοστό που σύμφωνα με τις προβλέψεις αναμένεται να αυξηθεί.
Παράλληλα, ο αριθμός των γεννήσεων μειώνεται σταθερά εδώ και οκτώ συναπτά έτη.
Και η τάση αυτή αποτυπώνεται και στις πωλήσεις των εταιρειών που κατασκευάζουν πάνες.
«Οι πάνες ακράτειας αυξάνονται σε αριθμό και ποικιλία κάθε χρόνο χάρη στη διογκούμενη αγορά ηλικιωμένων» επιβεβαιώνει ο Ναότο Σουγκάγια, διευθυντής της εταιρείας Daio Paper.
Έως το 2027, η αγορά πάμπερς ενηλίκων στην Ιαπωνία προβλέπεται να έχει αυξηθεί κατά 16%, ξεπερνώντας τα 600 εκατομμύρια δολάρια. Ενώ παράλληλα οι πωλήσεις των μωρουδιακών πάμπερς αναμένεται να συρρικνωθεί κατά 8%, στα 530 εκατ. δολάρια.
Ήδη, τον περασμένο Μάρτιο, η Oji Holdings, ένας από τους μεγάλους κατασκευαστές, ανακοίνωσε πως θα σταματήσει την παραγωγή σε βρεφικές πάνες.
Παρότι η Daio Paper δεν σχεδιάζει προσώρας να κάνει το ίδιο, όπως διευκρινίζουν οι υπεύθυνοί της, η εταιρεία αναμένεται να στρέψει την έμφασή της στη βελτίωση των προϊόντων ενηλίκων, κάνοντας τις πάνες ακράτειας πιο διακριτικές και εύχρηστες.