Της Δωρίτας Γιαννακού
Η ταύτιση των υποψηφίων με την κουλτούρα της κάθε εταιρείας αποτελεί το μυστικό της επιτυχίας για την προσέλκυση του καταλληλότερου εργατικού δυναμικού. Αυτό ανέφερε η πρώην διευθύντρια του τμήματος ανάπτυξης των εταιρειών Tesla, Gap, Apple και Microsoft Beth Davis. Η κ. Davis μιλώντας κατά τη διάρκεια των εργασιών του συνεδρίου Digital Agenda αναφέρθηκε στις στρατηγικές προσέλκυσης του κατάλληλου εργατικού δυναμικού και ταλέντων για τις εταιρείες προκειμένου να επιτύχουν. Όπως τόνισε η ειδική σε θέματα ανθρωπίνου δυναμικού, οι εταιρείες οφείλουν να στέλνουν το σωστό μήνυμα προς την αγορά εργασίας προκειμένου να προσελκύσεις τα κατάλληλα άτομα για τις κατάλληλες θέσεις.
Οφείλεις ακόμα να εξηγήσεις στους υποψηφίους τι είναι ακριβώς αυτό που κάνει η εταιρεία σου και ποιο είναι εκείνο το συστατικό το οποίο σε διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Η κ Davis αναφέρθηκε και στους τρόπους με τους οποίους μια εταιρεία οφείλει να συμβάλει στην ανάπτυξη των εργαζομένων της τονίζοντας ότι στην περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να αποχωρήσει από την εταιρεία θα πρέπει να γίνει με αξιοπρέπεια και από τις δυο πλευρές.
Το κλειδί για την κάθε εταιρεία που θέλει να πετύχει στον τομέα της θα πρέπει να είναι η προσαρμοστικότητα της στην αλλαγή και η συμβατότητα της με την κοινωνία πρόσθεσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της η κ Davis. Αναφερόμενη στην Tesla επισήμανε ότι η εταιρεία ήταν ιδιαίτερα προσεκτική με τις προσλήψεις της και βολιδοσκοπούσε τους υποψηφίους σε σχέση με τα επιτεύγματα τους, τις γνώσεις αλλά και τις αρχές που πρέσβευαν. Η Tesla προετοίμαζε τους υπαλλήλους της για την επιτυχία καθώς οι υπεύθυνοι της εταιρείας πίστευαν ακράδαντα ότι θα ερχόταν.