Kathimerini.gr
Ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας φέρεται πως γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τοπικής τηλεδιοίκησης, σε αντίθεση με τα όσα δήλωσε ενώπιον της ανακρίτριας κατά την απολογία του, αναφέρει ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, σε ένα έγγραφο-ντοκουμέντο που φέρνει στη δημοσιότητα, βρίσκονται καταγεγραμμένες όλες οι κινήσεις του 59χρονου σταθμάρχη κατά τις μέρες βάρδιας του στο σταθμαρχείο της Λάρισας.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, λίγες ημέρες δηλαδή πριν το δυστύχημα στα Τέμπη, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις μέσω της κονσόλας του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από τις 13, οι 4 θεωρούνται κινήσεις αυτόματης χάραξης στις οποίες χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός.
Επιπλέον, στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης φέρεται πως πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών. Ενώ, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου είχαν καταγραφεί κατά τη βάρδια του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης.
Κατά την 27η Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών. Οσον αφορά το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, στις 28 Φεβρουαρίου δηλαδή, το ρεπορτάζ αναφέρει πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του, μέχρι και τις 01:39 π.μ όπου είχε συμβεί το δυστύχημα δεν έχει καταγραφεί καμία κίνηση αφού φαίνεται πως ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε την κονσόλα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ , ο σταθμάρχης τις περισσότερες μέρες του Φεβρουάριου εργαζόταν στο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας. Στη συνέχεια για δύο μέρες πραγματοποίησε τη μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου ανέλαβε τη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας.