ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Squid Game: Η σκοτεινή πλευρά και το case study μάρκετινγκ της σειράς

Το Squid Game δεν είναι απλώς μια τηλεοπτική σειρά. Είναι μια βαθιά κοινωνική αλληγορία, ένα παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο

must.com.cy

Το "Squid Game", η κορεατική σειρά που έκανε πρεμιέρα το 2021 στο Netflix, άλλαξε τα δεδομένα της τηλεοπτικής ψυχαγωγίας. Με τη μοναδική της πλοκή, τους πολύπλευρους χαρακτήρες και την έντονη κοινωνική κριτική, κατάφερε να γίνει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία της πλατφόρμας, σημειώνοντας ρεκόρ τηλεθέασης.

Ωστόσο, η επιτυχία της σειράς δεν περιορίζεται μόνο στην οθόνη. Οι θεωρίες σχετικά με την έμπνευση πίσω από την πλοκή, οι κοινωνικές αναφορές, καθώς και οι ευφυείς καμπάνιες μάρκετινγκ, έχουν αναδείξει το "Squid Game" σε πολιτιστικό φαινόμενο.

Η ιστορία του "Squid Game"

Η σειρά ακολουθεί τον Seong Gi-hun, γνωστό ως Παίκτη 456, έναν άνθρωπο που βρίσκεται σε οικονομικό αδιέξοδο. Όπως και εκατοντάδες άλλοι παίκτες, προσκαλείται να συμμετάσχει σε μια σειρά παιχνιδιών με την υπόσχεση ενός αστρονομικού χρηματικού επάθλου. Τα παιχνίδια, που βασίζονται σε παιδικές δραστηριότητες, αποκτούν θανάσιμη τροπή, καθώς κάθε ήττα οδηγεί σε εξάλειψη του παίκτη.

Στη δεύτερη σεζόν, που έκανε πρεμιέρα στις 26 Δεκεμβρίου 2024, ο Gi-hun επιστρέφει αποφασισμένος να αποκαλύψει την ταυτότητα των διοργανωτών και να σταματήσει τη φρικτή αυτή "επιχείρηση". Παρά τις καλές του προθέσεις, βρίσκεται ξανά παγιδευμένος στις ίδιες θανάσιμες δοκιμασίες, παρέα με νέους παίκτες, προσπαθώντας να επιβιώσει.

@squidgamenetflix

@squidgamenetflix

Διαβάστε τη συνέχεια στο must

Άλλα άρθρα συγγραφέα

must.com.cy

Γενικά: Τελευταία Ενημέρωση