must.com.cy
Τα τελευταία χρόνια, η αγορά πολυτελών προϊόντων αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις. Οι αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών, η οικονομική αβεβαιότητα και η αυξανόμενη ζήτηση για βιώσιμες λύσεις έχουν φέρει τα πάνω κάτω στη βιομηχανία.
Το 2023, για πρώτη φορά εδώ και πάνω από μία δεκαετία, η αγορά πολυτελών αγαθών κατέγραψε πτώση, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 2% ανά το πανγκόσμιο. Από τα 387 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, το σύνολο έπεσε στα 381 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι λόγοι πίσω από αυτή τη μείωση είναι πολλοί, αλλά κυρίως συνδέονται με την επιβράδυνση της οικονομίας και τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες.
Louis Vuitton, 57th Street NYC. Στο σημείο όπου συναντιούνται ο πολιτισμός και ο τρόπος ζωής, ο Οίκος εγκαινιάζει έναν ολοκαίνουργιο προορισμό με το άνοιγμα ενός μοναδικού experiential χώρου — μια γωνία λιανικής, πολιτισμού και γαστρονομικής τέχνης. @louisvuitton