Αν διαφέρει σε κάτι αυτός ο προεκλογικός σε σχέση με προηγούμενους, είναι το γεγονός ότι πλέον η μερίδα του λέοντος στην πίτα της διαφήμισης, έχει μετατοπιστεί στα ψηφιακά μέσα- κυρίως δε, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την κυριαρχία σε ποσότητα διαφημιστικού περιεχομένου να δίνεται στο Facebook και στο Instagram. Εκεί επικεντρώνονται οι υποψηφιότητες Νίκου Χριστοδουλίδη, Αβέρωφ Νεοφύτου και Ανδρέα Μαυρογιάννη, με τα επιτελεία, τους επικοινωνιολόγους και τα γραφεία επικοινωνίας να αξιοποιούν στο έπακρον τις δυνατότητες και την απήχηση των social media στο ευρύ κοινό.
Διαβάστε το ρεπορτάζ της Μαρίας Ηρακλέους στην έντυπη έκδοση της «Κ»
Γίνεται συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.