ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Στροφή της PepsiCo στα υγιεινά αναψυκτικά με deal 1,65 δισ. δολ.

Εξαγόρασε την Poppi, που ξεκίνησε σε μια κουζίνα σπιτιού πριν από 10 χρόνια

Kathimerini.gr

Η Αλισον Ελσγουορθ έχασε δέκα κιλά και κέρδισε δισεκατομμύρια, καθώς μόλις πούλησε την εταιρεία υγιεινών αναψυκτικών, που δημιούργησε στην κουζίνα του σπιτιού της, στην PepsiCo αντί 1,65 δισ. δολαρίων. Η Ελσγουορθ ήθελε πάντα να γίνει επιχειρηματίας, όμως ξεκίνησε την καριέρα της στη βιομηχανία του πετρελαίου. Τα γαστρεντερολογικά προβλήματα που η ίδια αντιμετώπιζε την εποχή εκείνη την έστρεψαν σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, με πιο προσεκτική διατροφή και τακτικές επισκέψεις στο γυμναστήριο. Στο πλαίσιο των πειραματισμών της ανακάλυψε την ευεργετική δράση του μηλόξιδου. Το πρόβλημα ήταν ότι η γεύση του δεν της άρεσε καθόλου.

Ετσι, έπειτα από μια σειρά πειραματισμών στην κουζίνα του σπιτιού της, έφτιαξε ένα αναψυκτικό με μηλόξιδο που είχε λίγη ζάχαρη και θερμίδες, αλλά ευχάριστη γεύση. Οταν άρχισε να το πουλάει σε τοπικές λαϊκές αγορές, διαπίστωσε ότι το προϊόν της είχε πολύ θετική ανταπόκριση.

Ετσι, το 2015 η Ελσγουορθ μαζί με τον σύζυγό της Στέφαν ίδρυσαν τη Mother Beverage και έκλεισαν συμφωνίες για να πουλήσουν τα αναψυκτικά τους σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία τους έγινε πιο γνωστή το 2018, όταν εμφανίστηκε σε ένα επεισόδιο του ριάλιτι επιχειρηματικότητας «Shark Tank». Η δημοσιότητα αυτή τη βοήθησε να προσελκύσει επενδύσεις εκατομμυρίων δολαρίων από celebrities και να εξασφαλίσει τη στήριξη προσωπικοτήτων, όπως η Τζένιφερ Λόπεζ, η Μπίλι Εϊλις και η Μίλα Κούνις. Η διαφήμιση στο Super Bowl την έκανε ευρέως γνωστή στην αμερικανική αγορά.

Τελικά η εταιρεία, που στην πορεία μετονομάστηκε Poppi, εξαγοράστηκε από την PepsiCo σε ένα deal ύψους 1,65 δισ. δολαρίων. Πρόκειται για προσπάθεια της πολυεθνικής να στραφεί στα πιο υγιεινά προϊόντα, σε μια εποχή που οι καταναλωτές περιορίζουν τα γεμάτα ζάχαρη αναψυκτικά και τα ανθυγιεινά σνακ.

Τον Ιανουάριο η PepsiCo εξαγόρασε τη Siete Foods, η οποία φτιάχνει πατατάκια χωρίς γλουτένη, αντί 1,2 δισ. δολαρίων.

«Περισσότερο από ποτέ οι καταναλωτές ψάχνουν για βολικές και εύγευστες επιλογές που να ταιριάζουν στο lifestyle τους και να ανταποκρίνονται στο αυξανόμενο ενδιαφέρον τους για την υγεία και την ευεξία. Η Poppi είναι μια σπουδαία προσθήκη στην προσπάθεια μετασχηματισμού του χαρτοφυλακίου μας για την ικανοποίηση αυτών των αναγκών», ανέφερε στη δήλωσή του ο CEO της PepsiCo, Ραμόν Λαγκουάρτα. Βέβαια, ενώ η Poppi διαφημίζει τα προϊόντα της σαν αναψυκτικά γεμάτα με προβιοτικά και μηλόξιδο, συστατικά που βοηθούν την υγεία του εντέρου, εντούτοις τα οφέλη τους για τον οργανισμό δεν είναι τόσο ξεκάθαρα.

Τον περασμένο Ιούνιο, αγωγή που κατατέθηκε εις βάρος της εταιρείας ισχυριζόταν ότι ένα κουτάκι Poppi περιέχει μόνο 2 γραμμάρια προβιοτικών ινών, κάτι που σημαίνει ότι ένας καταναλωτής πρέπει να πιει τουλάχιστον τέσσερα κουτάκια σε μια ημέρα για να έχει κάποιο πιθανό όφελος στην υγεία του. Ομως η ποσότητα της ζάχαρης που περιέχουν τα τέσσερα κουτάκια του αναψυκτικού θα αντιστάθμιζε και με το παραπάνω τα όποια οφέλη.

Παρ’ όλα αυτά, η Coca-Cola, που είναι ο μεγάλος ανταγωνιστής της Pepsi, είδε τις προοπτικές της συγκεκριμένης αγοράς και δημιούργησε πρόσφατα τη δική της σειρά με αναψυκτικά προβιοτικών, τα Simply Pop.

«Οταν δημιούργησα το Poppi στην κουζίνα μας, ήταν από μια επιθυμία να φτιάξω ένα αναψυκτικό που να είναι καλύτερο για εμένα», είπε η Ελσγουορθ. Σήμερα το Poppi κυκλοφορεί σε 16 γεύσεις, ενώ περιέχει 5 γραμμάρια ζάχαρης και 25 θερμίδες σε κάθε κουτάκι. «Πιστεύουμε ότι το Poppi είναι το αναψυκτικό που θα αγκαλιάσουν οι επόμενες γενιές. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε αυτό το νέο κεφάλαιο με την PepsiCo, για να φέρουμε το αναψυκτικό μας σε περισσότερους ανθρώπους».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση