ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Υπ. Παιδείας: Κανένα φαινόμενο ρατσισμού δεν θα είναι ανεκτό στα σχολεία

Ως πολύ ικανοποιητική θεωρεί την έναρξη της σχολικής χρονιάς για γυμνάσια και λύκεια, η κ. Αθηνά Μιχαηλίδου

ΚΥΠΕ

Ως πολύ ικανοποιητική θεωρεί την έναρξη της σχολικής χρονιάς για γυμνάσια και λύκεια, η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Αθηνά Μιχαηλίδου, αναφέροντας ότι δεν αντιμετωπίζονται ιδιαίτερα προβλήματα, ενώ υπέδειξε πως «κανένα φαινόμενο ρατσισμού δεν θα είναι ανεκτό στα σχολεία μας».

Η Αθηνά Μιχαηλίδου επισκέφθηκε το πρωί το λύκειο Αγίου Αντωνίου, στη Λεμεσό, το οποίο είναι, όπως είπε, «ένα σχολείο πολυπολιτισμικό, ένα σχολείο στο οποίο αποδεικνύεται ότι ο στόχος μας για το συμπεριληπτικό σχολείο, για το δημοκρατικό σχολείο, μπορεί να υλοποιηθεί και γι αυτό ήρθαμε να στηρίξουμε και να ενδυναμώσουμε και εκπαιδευτικούς και μαθητές».

«Με χαρά διαπίστωσα από την διευθυντική ομάδα ότι το σχολείο είναι στελεχωμένο πλήρως, ότι τα βιβλία είναι ήδη στη θέση τους, το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό υλικό είναι εκεί», συνέχισε και υπογράμμισε ότι, για το Υπουργείο της «το σχολείο είναι για όλα τα παιδιά».

Συγκεκριμένα ανέφερε ότι «τα δικαιώματα του κάθε παιδιού είναι για εμάς προτεραιότητα, ώστε να μπορέσουν όλοι να δημιουργήσουν» και τόνισε πως «φέτος στοχεύουμε στο να κάνουμε ένα βήμα προς το όραμα μας για το σύγχρονο σχολείο, για ένα εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο μπορούν τα παιδιά, εκτός από τις γνώσεις, να μπορέσουν να καλλιεργήσουν δεξιότητες, ικανότητες, που θα τους καταστήσουν ικανούς αύριο στην κοινωνία, να μπορέσουν να προσφέρουν». «Θέλουμε, ταυτόχρονα, να έχουμε και ικανοποιημένους ανθρώπους στα σχολεία μας, χαρούμενα παιδιά, χαρούμενους εκπαιδευτικούς, έτσι ώστε η δημιουργία να είναι πραγματικότητα», συμπλήρωσε.

Λέγοντας πως δεν υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα στα σχολεία και ειδικά σε ό,τι αφορά σε παιδαγωγικά - εκπαιδευτικά θέματα, η Υπουργός αναφέρθηκε στο θέμα της τοποθέτησης κλιματιστικών και διαβεβαίωσε πως μέχρι το τέλος του χρόνου θα αρχίσει η τοποθέτηση τους.

Η Κυβέρνηση, πρόσθεσε, δείχνει την αναγκαία ευαισθησία, «κατανοούμε και κάνουμε την παραδοχή φυσικά ότι δεν μπορούμε να δουλέψουμε με αυτές τις θερμοκρασίες χωρίς να έχουμε την αναγκαία θερμοκρασία στην τάξη μας».

Σύμφωνα με την ΥΠΑΝ, πριν το τέλος το τέλος του 2023, αρχίζει η εγκατάσταση κλιματιστικών στις τάξεις, στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων, που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των παιδιών και την ασφάλεια των κτιρίων και σημείωσε πως «πάντοτε έχουμε μαζί μας τις διάφορες μελέτες που έχουν οι εμπειρογνώμονες, για τα θέματα της θερμικής άνεσης, αλλά προχωράμε ξεκάθαρα στην εγκατάσταση πριν το τέλος της χρονιάς».

Ερωτηθείσα για τα κτιριολογικά θέματα, η κ.Μιχαηλίδου δήλωσε πως «είναι μια δυναμική διαδικασία αυτή της επέκτασης ή της διόρθωσης των κτιρίων μας, ακόμη και των ανεγέρσεων».

Υπενθυμίζοντας πως από τον Ιούλιο έχει δημοσιοποιηθεί το κτιριολογικό πρόγραμμα «για να γνωρίζουν όλοι πού έχουμε έργα και πότε θα αποπερατωθούν αυτά», η Υπουργός εξέφρασε τη θέση ότι «είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι έχουμε έργα στα σχολεία».

«Μας ικανοποιεί το γεγονός ότι αναλώνουμε ένα σημαντικό κονδύλι στην επέκταση και στη βελτίωση των υποδομών και αυτό θα πρέπει όλοι να το βλέπουμε με θετική διάθεση, φτάνει να τηρούνται όλοι οι όροι ασφαλείας και τα μέτρα ασφαλείας για τους μαθητές μας, έτσι ώστε όλοι να μπορέσουν να δουλέψουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον», συμπλήρωσε.

Με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά ρατσιστικής βίας, η Υπουργός Παιδείας τόνισε πως «κανένα φαινόμενο ρατσισμού δεν θα είναι ανεκτό στα σχολεία μας, ενώ πρόσθεσε πως «για εμάς όλα τα σχολεία είναι τα ίδια και δίνουμε την δέουσα προσοχή σε όλα».

«Σε όλα τα σχολεία της Κύπρου έχουμε παιδιά. Αυτά τα παιδιά δεν πρέπει να έχουν ούτε χρώμα, ούτε φυλή, ούτε καταγωγή. Μας ενδιαφέρει να δώσουμε σε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά τις ευκαιρίες που τους αξίζουν για να προοδεύουν, να μάθουν», είπε η Αθηνά Μιχαηλίδου.

Ειδικά για τα παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία, όπως σημείωσε, υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική ενώ υπέδειξε ότι «χωρίς να μαθαίνουν τα ελληνικά δεν μπορούν εύκολα να μπουν στο πρόγραμμα του σχολείου, γι' αυτό αυξάνουμε τις ώρες της ελληνικής, όπως αυξάνουμε και την αξιολόγηση της ελληνομάθειας τους, απλά για να μπορέσουν να διευκολυνθούν στις άλλες λειτουργίες του σχολείου».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση