Kathimerini.com.cy
Εφηβους μαθητές ακραίας και επικίνδυνης παραβατικής συμπεριφοράς, για τους οποίους έχουν εξαντληθεί οι δράσεις και οι παρεμβάσεις που μπορούσε να τους δώσει το εκπαιδευτικό σύστημα, μεταφέρονται για πρώτη φορά στην ιστορία του κυπριακού σχολείου σε ξεχωριστή δομή, με προαπαιτούμενο τη συγκατάθεση των γονέων. Το Υπουργείο Παιδείας δημιουργεί στη Λευκωσία ένα πιλοτικό πρόγραμμα εναλλακτικής φοίτησης, διάρκειας ενός τετραμήνου, με στόχο, όταν ολοκληρωθεί η εξατομικευμένη εκπαίδευση και θεραπεία των παιδιών, αλλά συγχρόνως και η παράλληλη στήριξη προς τις οικογένειές τους, να επανενταχθούν στις σχολικές μονάδες. Όπως επανειλημμένα καταγράφεται από τα ρεπορτάζ της τελευταίας τουλάχιστον δεκαετίας, στο κεφάλαιο της διαχείρισης της μαθητικής βίας και παραβατικότητας το κυπριακό σχολείο έχει να παρουσιάσει παρόμοιες αποτυχίες, όπως στον χάρτη ενός επικίνδυνου πορθμού είναι σημειωμένα πολλά ναυάγια που έγιναν. Γι’ αυτούς τους λόγους, η γνωστοποίηση της πρόθεσης του υπουργείου να προχωρήσει στο πιο πάνω βήμα έχει επίσης τύχει υποδοχής από προβληματισμούς και επιφυλάξεις. Τόσο από πλευράς ψυχολόγων όσο και από πλευράς οργανωμένων εκπαιδευτικών, παρά το γεγονός ότι η δημιουργία αυτής της δομής ήταν πάγιο αίτημα των δεύτερων.
Διαβάστε το ρεπορτάζ του Παύλου Νεοφύτου στην έντυπη έκδοση της «Κ».
Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.