ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

«Δεν έχετε ξανακούσει άντρα να την πέφτει άγρια;» ρώτησε ο εισαγγελέας

Με την κατάθεση της ηθοποιού Τζούλης Σούμα συνεχίστηκε η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδου

Kathimerini.gr

Με την κατάθεση της ηθοποιού Τζούλης Σούμα συνεχίστηκε η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδου για απόπειρες βιασμού εις βάρος δύο γυναικών συναδέλφων του το 2010 και το 2014. Η μάρτυρας κατέθεσε για την υπόθεση της πρώτης καταγγέλλουσας που κατηγορεί τον ηθοποιό για απόπειρα βιασμού στο καμαρίνι του θεάτρου Μουσούρη το 2010. Οπως περιέγραψε, η καταγγέλλουσα βρισκόταν σε «καθεστώς τρόμου και απειλής» μετά το περιστατικό.

«Εμεινα άφωνη που ένας άνθρωπος θεάτρου έφτασε σε αυτό το σημείο και ότι η φίλη μου βίωσε κάτι τέτοιο. Δεν το ξανασυζητήσαμε το γεγονός με λεπτομέρειες. Μου είπε όμως ότι ήταν υπό το καθεστώς τρόμου και απειλής, γιατί ο κατηγορούμενος την έπαιρνε τηλέφωνο την απειλούσε και της έλεγε “θα έρθω να σε βρω όπου και να ’σαι”. Ηταν υπό καθεστώς τρόμου με μηνύματα και τηλεφωνήματα. Και κράτησαν 2-3 εβδομάδες», εξήγησε και πρόσθεσε ότι «το “θα σε καταστρέψω”, εκτός από το ηθικό σοκ και ταραχή, θεωρώ ότι είναι “θα σου καταστρέψω την καριέρα και ό,τι άλλο μπορώ”» είπε η μάρτυρας για όσα της εκμυστηρεύτηκε η φίλη της το 2018.

Η ίδια υποστήριξε ότι η φίλη της έχασε δουλειές σε τηλεοπτικές σειρές μετά το περιστατικό με τον Πέτρο Φιλιππίδη. «Μου είπε ότι έχασε δύο ρόλους από τον κατηγορούμενο. Στα “Κλεμμένα όνειρα” και στους “Βασιλιάδες”, που έφτασε στο προτελευταίο στάδιο και την ειδοποίησαν ότι δεν θα πάρει τους ρόλους. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι με παρέμβαση του κυρίου Φιλιππίδη δεν πήρε τους ρόλους», ανέφερε η μάρτυρας.

Εισαγγελέας: Μετά από 4 χρόνια γνωριμίας σάς εκμυστηρεύεται και σε εσάς αυτό το τραυματικό γεγονός, αν και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν τα κοινολογούνε αυτά τα πράγματα… Τι ακριβώς σας είπε;
Μάρτυρας: Την πέταξε στον καναπέ, της έβγαλε το κολάν, προσπάθησε να τη βιάσει, ούρλιαζε εκείνη.

Σε ερώτηση του εισαγγελέα σχετικά με το αν η καταγγέλλουσα της είχε περιγράψει αν ο κατηγορούμενος ήταν σε διέγερση, η μάρτυρας απάντησε αρνητικά.

Εισαγγελέας: Δεν σας το είπε αυτό το σημαντικό γεγονός; Είστε βέβαιη ότι λέει την αλήθεια, με την έννοια ότι δεν προσθέτει κάτι ή παραλείπει κάτι; Είδα ότι έχει δυνατότητες και έχει ταλέντο η καταγγέλουσα… Μόλις ακούσατε αυτά πώς αντιδράσατε;
Μάρτυρας: Τρελάθηκα.
Εισαγγελέας: Γιατί; Συμβαίνουν αυτά… Στη Γαλλία 70.000 βιασμοί συμβαίνουν.
Μάρτυρας: Αν το πιστεύετε αυτό…
Εισαγγελέας: Δεν καταλάβατε τι θέλω να πω.
Μάρτυρας: Κάποιος άνθρωπος προσπάθησε να βιάσει τη φίλη μου, και μάλιστα σε έναν χώρο εργασίας.
Εισαγγελέας: Εχουμε ακούσει ότι τα πράγματα είναι δύσκολα στον χώρο.
Μάρτυρας: Για να βρεις δουλειά, όχι ότι βιάζουν ανθρώπους. Είναι ένα κακούργημα που συνέβη σε έναν άνθρωπο δικό μου. Το γεγονός έχει σημασία.
Εισαγγελέας: Δεν έχετε ξανακούσει άντρα να την πέφτει σε γυναίκα άγρια;
Μάρτυρας: Αυτό που λέτε δεν είναι απόπειρα βιασμού.
Εισαγγελέας: Εντάξει, εγώ κάθε μέρα δικάζω βιασμούς.
Πρόεδρος: Εντάξει, κύριε εισαγγελέα…
Μάρτυρας: Και τι σημαίνει αυτό; Θα πρέπει να χειροκροτώ;
Υποστήριξη κατηγορίας: Ο εκπρόσωπος της Εισαγγελίας Εφετών διερευνά όλες τις εκδοχές και για αυτό ανεχόμαστε μια μονομερή εξέταση του μάρτυρα με μια δυσπιστία που είναι αποδεκτή με σκοπό να βρούμε την αλήθεια.
Εισαγγελέας: Αμφιταλαντεύομαι καθημερινώς. Αυτό να κρατήσετε.

Οπως εξήγησε, η ηθοποιός δεν είχε συνεργαστεί με τον Πέτρο Φιλιππίδη, αλλά είχε ακούσει ότι ήταν δύσκολος στις συνεργασίες. «Οχι για κακοποιητικές συμπεριφορές. Μόνο ότι ήταν σκληρός στις συνεργασίες του ήξερα», σημείωσε.

Αναφερόμενη στο κίνημα #MeToo η μάρτυρας περιέγραψε πως «η καταγγέλλουσα αισθάνθηκε ότι δεν είναι μόνη της, γιατί είδε ότι υπήρχαν και άλλες κοπέλες. Μιλήσαμε στο τηλέφωνο και μου είπε ότι είναι σε δίλημμα. Της είπα πως εγώ, αν ήμουν στη θέση της, θα το κατήγγελλα, αλλά κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Δεν υπήρχε χώρος να γίνονται τέτοιες καταγγελίες πιο πριν. Εγώ ξεκίνησα το 1993. Δεν υπήρχε δυνατότητα για καταγγελία ούτε για λεκτική ούτε για σωματική βία για κάποιον που έχει δύναμη. Αυτό το “θα σε καταστρέψω” αιωρούνταν πάντα από ανθρώπους με τεράστια δύναμη στον χώρο. Στο θέατρο, που η ανεργία είναι τεράστια, ήταν δεδομένο το “θα το καταπιώ” … εγώ θα το κατήγγελλα».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση