Kathimerini.gr
Πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολύ χαμηλές τιμές λανσάρει η Amazon σε μια προσπάθεια να πάρει μερίδιο αγοράς από αντίστοιχες κινεζικές εταιρείες, όπως το Temu και το Shein.
Ο λόγος για το Haul, του οποίου όλα τα προϊόντα προς πώληση δεν θα ξεπερνούν τα 20 δολάρια. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας οι αγοραστές μπορούν να αισιοδοξούν για «τρελά χαμηλές τιμές» στα προϊόντα του Haul, τα οποία «αξίζουν την αναμονή» έως και δύο εβδομάδων για την παράδοση.
Αντίπαλοι της Amazon στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως το Temu και το Shein, έχουν δει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως αλλά αντιμετώπισαν επίσης επικρίσεις σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της παραγωγής και αποστολής όλο και πιο φθηνών προϊόντων. «Το Temu και το Shein αντιμετώπισαν αντιδράσεις τόσο για την εκμετάλλευση κενών στις εισαγωγές όσο και για τη σπατάλη και την περιβαλλοντική ανευθυνότητα. Αυτή η πρωτοβουλία φαίνεται να έχει τις ίδιες προκλήσεις», δήλωσε στο BBC ο αναλυτής λιανικής της Forrester, Σουχαρίτα Κοντάλι.
Η Amazon έχει θέσει τις χαμηλές τιμές στο επίκεντρο του λανσαρίσματος του Haul. Εκτός από τη μέγιστη τιμή των 20 δολαρίων, δήλωσε ότι τα περισσότερα προϊόντα θα κοστίζουν λιγότερο από 10 δολάρια. Η εταιρεία ανέφερε παραδείγματα όπως ένα σετ ξυραφιών τριών τεμαχίων και ένα «κομψό σετ κολιέ, βραχιόλι και σκουλαρίκια» που διατίθενται σε λίγο λιγότερο από τρία δολάρια το καθένα. Η δωρεάν παράδοση θα είναι επίσης διαθέσιμη για παραγγελίες από 25 δολάρια και άνω με παράδοση σε μία έως δύο εβδομάδες.
«Η εύρεση εξαιρετικών προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές είναι σημαντική για τους πελάτες και συνεχίζουμε να διερευνούμε τρόπους, ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές», δήλωσε ο Ντάρμες Μέτα, αντιπρόεδρος της Amazon για τις παγκόσμιες υπηρεσίες συνεργατών πωλήσεων.