Kathimerini.com.cy
Οι αλλαγές επιτυγχάνονται με πράξεις, τονίζει ο CEO της Cyta Αντρέας Νεοκλέους, περιγράφοντας τη διαφορά της ενημέρωσης από τον θόρυβο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από τη συνέντευξή του στην «Κ» ο κ. Νεοκλέους τονίζει ότι, είναι με τα έργα που θα επέλθει οποιαδήποτε αλλαγή και εξέλιξη, κυρίως στον τομέα της καινοτομίας και της τεχνολογίας, ενώ δίνει μια γεύση από το περιεχόμενο της τοποθέτησής του στο συνέδριο Digital Agenda Cyprus Summit που θα πραγματοποιηθεί στις 17 Οκτωβρίου στη Λευκωσία.
-Σε έναν κόσμο όπου η επικοινωνία και οι ανακοινώσεις κυριαρχούν, ποια η σημασία για τις επιχειρήσεις, το να επικεντρώνονται στα έργα αντί στα λόγια; Το αντιλαμβάνονται αυτό οι επιχειρήσεις;
-Το μεγαλύτερο στοίχημα επιβίωσης είναι η αλλαγή. Στην εποχή του disruption, η κριτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι άμεση και αμείλικτη, ενώ η υπερπληροφόρηση και η παραπληροφόρηση είναι παντού. Είναι, επομένως, ζωτικής σημασίας να διακρίνουμε τις υποσχέσεις από τις πράξεις, και τις προθέσεις από τα έργα. Η ουσία δεν βρίσκεται στο πόσα λέμε αλλά στη μετρήσιμη αξία των έργων που υλοποιούμε. Η επικοινωνία είναι σίγουρα σημαντική για την ενημέρωση, αλλά έχει ουσία μόνο όταν υπάρχουν αποτελέσματα. Οι υπερβολικές υποσχέσεις που δεν εκπληρώνονται χαλούν την εμπιστοσύνη και εγγυώνται την εμπορική αποτυχία. Πίσω στην ερώτησή σας, αν οι εταιρείες συνειδητοποιούν τη σημασία της μετάβασης από τα λόγια στη δράση. Λίγες το κάνουν. Μια από αυτές είναι η Apple, που καταλαβαίνουμε όλοι ότι πρόκειται για εταιρεία που δείχνει τον δρόμο. Εταιρείες όπως η Apple κατανοούν ότι η αξιοπιστία και η επιτυχία τους εξαρτώνται από την ικανότητά τους να καινοτομούν και να υλοποιούν. Κατανοούν ότι σε έναν κόσμο πλημμυρισμένο από μεγάλα λόγια και υποσχέσεις, οι επιχειρήσεις που πραγματικά ξεχωρίζουν είναι εκείνες που δίνουν προτεραιότητα σε έργα και αποτελέσματα. Χωρίς να συγκρίνω τα μεγέθη, κι εμείς στη Cyta διαχρονικά επενδύουμε σημαντικό μέρος της κερδοφορίας μας σε ουσιαστικά έργα υποδομής και την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών, δημιουργώντας πραγματική αξία για τους πελάτες μας και την κοινωνία.
Διαβάστε τη συνέντευξη στην Μαρία Ηρακλέους στην έντυπη έκδοση της «Κ».
Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.