ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Επιχειρηματικό πλάνο με μακροπρόθεσμο ορίζοντα για ένα βιώσιμο μέλλον

Η κα Άρτεμις Αντωνιάδου, CEO του Ομίλου Voici La Mode, μιλάει για το μέλλον του ομίλου

Αναλαμβάνοντας τα ηνία μιας επιτυχημένης οικογενειακής επιχείρησης το 1990, η Άρτεμις Αντωνιάδου κατάφερε να χτίσει έναν μεγάλο Όμιλο εταιρειών, με δραστηριότητα σε ολόκληρη την Κύπρο και ανάπτυξη στο εξωτερικό. H σκληρή δουλειά, η τόλμη και η διορατικότητά της, αντανακλώνται σε όλη την πορεία του Ομίλου Voici La Mode (VLM)

- Ποια είναι τα στοιχεία που διαφοροποιούν το μοντέλο ανάπτυξης του Ομίλου VLM;

Το όραμά μας δεν περιορίζεται μόνο στην ανάπτυξη του ίδιου του Ομίλου Voici La Mode αλλά και στην αγορά της Κύπρου. Θέλουμε να δώσουμε στον καταναλωτή επιλογές, εμπειρίες και ποιότητα στο προϊόν αλλά και στην εξυπηρέτηση. Επιδιώκουμε, επίσης, να συνεισφέρουμε στην ανάπτυξη της κυπριακής οικονομίας, καθώς και στη βελτίωση του επιπέδου ζωής του Κύπριου καταναλωτή. Είμαστε στοχοπροσηλωμένοι στη δημιουργία ενός υγιούς μέλλοντος για την επιχείρησή μας, για την κοινωνία αλλά και για όλο τον κόσμο.

Mε τη βοήθεια επαγγελματιών συμβούλων, ο Όμιλος VLM έχει προχωρήσει στον σχεδιασμό του ESG πλάνου του. Προχωρά στο μέλλον με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη και επενδύει σε ένα επιχειρηματικό και αναπτυξιακό μοντέλο με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, στα πρότυπα που ορίζει η Ευρώπη και η διεθνής επιχειρηματική σκακιέρα. Στους τομείς του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και της εταιρικής διακυβέρνησης, πρώτος γνώμονας είναι το τρίπτυχο σεβασμός, συμπερίληψη, συνέχιση.

Πώς συνδέεται η βιώσιμη ανάπτυξη με τη βιομηχανία της μόδας;

Ένας από τους κύριους στόχους του Ομίλου Voici La Mode είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και η εξοικονόμηση ενέργειας, όπως ορίζεται στο Europe Plan Net Zero. Το 2023 πραγματοποιήθηκε ενεργειακή αναβάθμιση του καταστήματος M&S στην Ακρόπολη με εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και θερμοπρόσοψης. Επιπλέον, έχουν αντικατασταθεί οι συμβατικοί λαμπτήρες με LED και έχουν τοποθετηθεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Υπάρχουν διάφορα πρότζεκτ με τα οποία ο Όμιλος ασχολείται συστηματικά, ώστε να επιτυγχάνει τη διαφοροποίηση αλλά και την προσφορά καλύτερων υπηρεσιών προς τον καταναλωτή, την κοινωνία και το περιβάλλον. Το 2023 ο Όμιλος εγκαινίασε το διαδικτυακό marketplace MODE&, προσφέροντας είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ από όλα τα brands που εκπροσωπεί. Το MODE& απευθύνεται σε καταναλωτές που επιζητούν μια άμεση και ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών μέσω διαδικτύου.

- Ποια είναι τα μεγάλα στοιχήματα και οι προκλήσεις του Ομίλου για το 2025;

Ο Όμιλος Voici La Mode στοχεύει να συνεχίσει την αναπτυξιακή του πορεία το 2025, εστιάζοντας στην υψηλή ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την καινοτομία, διατηρώντας παράλληλα τις διαχρονικές του αξίες. Σημαντική πρόκληση αποτελεί η πρόβλεψη των αναγκών του αυριανού καταναλωτή και η έγκαιρη ανταπόκριση στις απαιτήσεις του, κάτι που επιτυγχάνεται με συνεχή επένδυση στην έρευνα και τις νέες τεχνολογίες.

Ο Όμιλος με μια ματιά 

Ο Όμιλος Voici La Mode ιδρύθηκε το 1948 και δραστηριοποιείται στους τομείς του retail fashion και της εστίασης, με 30 καταστήματα σε Κύπρο και Ρουμανία. Απασχολεί περισσότερους από 300 εργαζομένους, με αρκετούς να έχουν μακρόχρονη υπηρεσία. Ο Όμιλος εκπροσωπεί brands όπως Marks & Spencer, Celio, Sfera, Etam, Undiz και Accessorize, Mamas & Papas, και την αλυσίδα καφεστιατορίων Café La Mode. Είναι, επίσης, ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Marks & Spencer στη Ρουμανία.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X