ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τι αναφέρει η Μαθηματική Εταιρεία για το δοκίμιο των Παγκύπριων

Η ανακοίνωση της Μαθηματικής Εταιρείας

ΠΗΓΗ: Ανακοινώσεις

Η Μαθηματική Εταιρεία Κύπρου σε ανακοίνωσή της για το δοκίμιο Μαθηματικών Κατεύθυνσης στις Παγκύπριες Εξετάσεις σημειώνει πως το δοκίμιο ήταν μεγάλο σε έκταση και είχε σημεία που αιφνιδίασαν τους υποψηφίους, με αποτέλεσμα την πρόκληση άγχους, κάτι που στις περισσότερες περιπτώσεις μειώνει την απόδοσή τους.

Οπως αναφέρει το ΔΣ της Μαθηματικής Εταιρείας, παρόλο που όλα τα θέματα ήταν εντός της εξεταστέας ύλης και κάλυψαν όλο το φάσμα της και είχαν σαφή λεκτική και μαθηματική διατύπωση εκτός από το θέμα Β2 της Συνδυαστικής που στη διατύπωσή του χρειαζόταν περισσότερη διευκρίνιση, ώστε να μην επιδέχεται δύο διαφορετικές προσεγγίσεις στην επίλυση του, «ο όγκος των θεμάτων ήταν μεγάλος με πληθώρα ερωτημάτων, μερικά από τα οποία ήταν πρωτότυπα και απαιτούσαν καλή γνώση των Μαθηματικών εννοιών και πολύ χρόνο για πλήρεις απαντήσεις και λύσεις».

Σύμφωνα με τη Μαθηματική Εταιρεία, το πρώτο θέμα Β1 του Β’ Μέρους του δοκιμίου ήταν προβλεπτό και αναμενόμενο από τους υποψηφίους εδώ και τουλάχιστον 30 χρόνια ως προς τη δομή του και άλλαζαν μόνο τα τυπικά δεδομένα, ωστόσο στο φετινό δοκίμιο άλλαξε. «Η αλλαγή του Β1 με το θέμα Β5 που απαιτούσε εμβάθυνση της ύλης κατανόηση και κριτική σκέψη είναι προς τη θετική κατεύθυνση» αναφέρεται με τη Μαθηματική Εταιρεία να σημειώνει ότι «η αλλαγή φιλοσοφίας στη δομή των θεμάτων των Μαθηματικών των Παγκυπρίων Εξετάσεων δεν πρέπει να είναι απότομη και εκτεταμένη χωρίς να προετοιμάζονται οι υποψήφιοι σε τέτοιου είδους θέματα κατά την διδασκαλία τους σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους».

«Γενικά το δοκίμιο ήταν μεγάλο σε έκταση και είχε σημεία που αιφνιδίασαν τους υποψηφίους, με αποτέλεσμα την πρόκληση άγχους, κάτι που στις περισσότερες περιπτώσεις μειώνει την απόδοσή τους» τονίζει η Εταιρεία, υπενθυμίζοντας την πάγια θέση της για αλλαγή της δομής των εξεταστικών δοκιμίων και υποδεικνύοντας ότι «το μεγάλο και απαιτητικό δοκίμιο δεν αφήνει κανένα περιθώριο χρόνου για σκέψη στους υποψηφίους».

«Κατά τη γνώμη μας, το δοκίμιο Μαθηματικών μπορεί να πετύχει διάκριση με λιγότερο όγκο θεμάτων και μικρό αριθμό πρωτότυπων, στοχευμένων και συνδυασμένων ερωτημάτων», προσθέτει καταληκτικά η Μαθηματική Εταιρεία Κύπρου.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΠΗΓΗ: Ανακοινώσεις

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση