ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Γονείς: Ενορχηστρωμένη προσπάθεια ΥΠΠΑΝ να πείσει για τις εξετάσεις τετραμήνων

Τι λέχθηκε σε διάσκεψη Τύπου

ΚΥΠΕ

Σε «ενορχηστρωμένη προσπάθεια» του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας να τους πείσουν ότι «όλα πήγαν καλά με τις εξετάσεις ανά τετράμηνο και ότι αυτοί που διοργάνωσαν, αυτοί που εφάρμοσαν και αυτοί που επέβλεψαν τον θεσμό είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί που διαθέτει το εκπαιδευτικό μας σύστημα και δεν έχουν γίνει ουσιαστικά λάθη», αναφέρθηκε η Συνομοσπονδία Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης σε διάσκεψη Τύπου το απόγευμα της Πέμπτης.

Όπως ελέχθη στη διάσκεψη Τύπου, σύμφωνα με ανακοίνωση της Συνομοσπονδίας, «με υψηλό φρόνιμα ευθύνης και θέλοντας να ακούσουμε αλλά και να ακουστούμε, αποδεχθήκαμε την πρόσκληση του Υπουργού Παιδείας για συνάντηση το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου κατά τη διάρκεια της οποίας ακούσαμε με υπομονή όλους όσοι κατέθεσαν τις θέσεις του Υπουργείου και στη συνέχεια καταθέσαμε τις δικές μας εκτιμήσεις και τα δικά μας στοιχεία».

Οι γονείς Μέσης Εκπαίδευσης ανέφεραν ότι τα στοιχεία που κατέχουν, «αποδεικνύουν ότι οι εξετάσεις τετραμήνων ήταν μία αποτυχημένη διαδικασία που εξόντωσε και θυματοποίησε τη συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών μας, όχι μόνο σε σχέση με τους βαθμούς τους αλλά και την ψυχική και συναισθηματική τους υγεία».

«Μετά τη συνάντηση, το μόνο που νιώσαμε ήταν μια βαθιά απογοήτευση ότι ακόμα και σήμερα που όλοι, γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί, ακαδημαϊκοί, φορείς της εκπαίδευσης, Επιτροπή Παιδείας της Βουλής, φωνάζουν για την τεράστια αποτυχία, οι παροικούντες στο Υπουργείο αρνούνται να δουν την πραγματικότητα κατάματα, αρνούνται να παραδεχθούν λάθη και παραλείψεις στη διαδικασία, στη θεματοθέτηση των δοκιμίων, στα πλαίσια μάθησης, στην εποπτεία της εφαρμογής του Θεσμού, στην στατιστική επεξεργασία και κάθε άλλη πρόνοια που διέπει τις εξετάσεις», σημειώνει η Συνομοσπονδία.

Προσθέτει πως «το τραγικότερο για μας, είναι ότι αρνούνται να δουν σε ποια ψυχοσυναισθηματική κατάσταση έχουν οδηγήσει τα παιδιά μας ο τεράστιος αριθμός διαγωνισμάτων κατά τη διάρκεια του τετραμήνου, ο αγώνας δρόμου να καλυφθεί μία ύλη δυσανάλογου μεγέθους με τον διδακτικό χρόνο που υπήρχε χωρίς να προσμετρήσει το Υπουργείο το κενό που δημιούργησε η αποτυχημένη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε όσα παιδιά είχαν την ατυχία να νοσήσουν ή να είναι επαφές και στο τέλος η επιβράβευση των μαθητών ήταν το αλαλούμ με τις εξετάσεις στο τέλος του τετραμήνου».

Η Συνομοσπονδία Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης, με βάση τα πιο πάνω, ζητεί «αναπροσαρμογή/αναθεώρηση των πλαισίων μάθησης, έτσι ούτως ώστε μέχρι τις 13 Μαΐου που λήγουν τα μαθήματα, ο ωφέλιμος διδακτικός χρόνος είναι πολύ λίγος για ουσιαστική διδασκαλία της υφιστάμενης ύλης».

Ζητεί, επίσης, «να μειωθούν δραστικά τα διαγωνίσματα σε όλα τα μαθήματα» σημειώνοντας ότι προς αυτή την κατάσταση «καταθέσαμε εισήγηση όπως γίνει μόνο ένα διαγώνισμα και μία μικρή γραπτή άσκηση στα εξεταζόμενα μαθήματα, αν χρειαστεί και κανένα, πλην του τελικού διαγωνίσματος (40%) στα μη εξεταζόμενα και να μην γίνει κανένα γραπτό διαγώνισμα στα καλλιτεχνικά μαθήματα και στη Φυσική Αγωγή».

Η Συνομοσπονδία Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης αναφέρει ακόμα ότι το ΥΠΠΑΝ «έχει την ευθύνη να εφαρμόσουν τα σχολεία και τις άλλες εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης όπως προβλέπει η νομοθεσία, να υπάρχει συνεχής έλεγχος από τους επιθεωρητές για όλα τα γνωστικά αντικείμενα ούτως ώστε οι εκπαιδευτικοί να εφαρμόσουν τις οδηγίες για τις γραπτές αξιολογήσεις και να εφαρμόσουν και τις υπόλοιπες μορφές αξιολόγησης καθώς επίσης και άμεση αντικατάσταση των εκπαιδευτικών που απουσιάζουν».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση