Kathimerini.gr
Το σκεπτικό του Ελον Μασκ για τη μετονομασία του Twitter σε X και το ευρύτερο rebranding στον κολοσσό –που μέχρι πρότινος ήταν γνωστός με το logo του μπλε πουλιού– ανέπτυξε η νέα επικεφαλής της πλατφόρμας και «δεξί χέρι» του εκκεντρικού δισεκατομμυριούχου, Λίντα Γιακαρίνο. Η διευθύνουσα σύμβουλος του X, σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της από τότε που ανέλαβε καθήκοντα στις αρχές Ιουνίου, δήλωσε στο CNBC ότι η απόφαση της εταιρείας να απαλλαγεί από την επωνυμία της αντανακλά το συνολικότερο όραμα του ιδιοκτήτη Ελον Μασκ για την επόμενη ημέρα.
«Ο Ελον μιλάει για το X, την εφαρμογή για τα πάντα, εδώ και πολύ καιρό. Ακόμη κι όταν ανακοινώσαμε ότι θα γίνω μέλος της εταιρείας, έμπαινα στην εταιρεία για να συνεργαστώ με τον Ελον και να μετατρέψουμε το Twitter σε X, την εφαρμογή για τα πάντα». Είναι εμφανές ότι μετά την εξαγορά όλα άλλαξαν, είπε. «Εμπειρίες και εξέλιξη σε βίντεο και άρθρα μεγάλης έκτασης, εγγραφή στους αγαπημένους σας δημιουργούς, οι οποίοι τώρα κερδίζουν πραγματικά τα προς το ζην από την πλατφόρμα. Βλέπετε βίντεο και σύντομα θα μπορείτε να κάνετε κλήσεις μέσω video chat, χωρίς να χρειάζεται να δώσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας σε κανέναν στην πλατφόρμα», διευκρίνισε. «Κατάφερε λόγω εμπειρίας να εστιάσει περισσότερο στο όραμα του Mασκ για το μέλλον, παρά στο χάος του παρόντος», όπως σχολίασε η ιστοσελίδα Gizmodo.
«Το rebranding αντιπροσώπευε πραγματικά μια απελευθέρωση από το Twitter. Μια απελευθέρωση που μας επέτρεψε να εξελιχθούμε πέρα από μια κληρονομημένη νοοτροπία και σκέψη. Και να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο με τον οποίο ο καθένας ακούει και παρακολουθεί σε όλο τον κόσμο. Θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο διασκεδάζουμε, τον τρόπο με τον οποίο συναλλασσόμαστε, όλα σε μια πλατφόρμα». Η 60χρονη Λίντα Γιακαρίνο, η οποία έχει μακρά προϋπηρεσία στον χώρο της διαφήμισης, εκσυγχρονίζοντας την NBC Universal, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής ταινιών, διαβεβαίωσε ότι έχει «αυτονομία» κινήσεων, προσθέτοντας ότι οι διαφημιστές θα πρέπει να νιώσουν άνετα και να επιστρέψουν στην πλατφόρμα. Από τότε που ο Μασκ εξαγόρασε το Twitter τον Οκτώβριο, οι διαφημιστές έχουν εγκαταλείψει την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, ανησυχώντας ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται δίπλα σε ακατάλληλο περιεχόμενο, αφού η εταιρεία έχασε σχεδόν το 80% του προσωπικού της.
Η Γιακαρίνο έκανε λόγο για νέα εποχή και τόνισε μάλιστα ότι ο ρόλος της και εκείνος του Μασκ στο τιμόνι της Χ είναι απόλυτα διακριτοί. Ο Ελον Μασκ, είπε, εργάζεται για την επιτάχυνση του rebranding και για το μέλλον, ενώ η ίδια έχει αναλάβει όλα τα υπόλοιπα, από τη διεύθυνση της εταιρείας και τις συνεργασίες, μέχρι το νομικό κομμάτι, τις πωλήσεις και τη χρηματοδότηση. Η «σιδηρά κυρία» του Χ αναφέρθηκε επίσης στον αριθμό των εργαζομένων, που έχει σταθεροποιηθεί σήμερα σε 1.500, από 8.000 που ήταν πριν από την εξαγορά – απολύσεις που έγιναν πριν από τη θητεία της, αλλά απαραίτητες όπως είπε– και υποβάθμισε την απειλή από το Threads της Meta, αν και τόνισε ότι «δεν μπορείς ποτέ να πάρεις το μάτι σου από κανέναν ανταγωνιστή».