Kathimerini.gr
Ο υπάλληλος που είχε δεχθεί επίθεση από τον πρώην υπουργό Λευτέρη Αυγενάκη στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», ζήτησε, μέσω των δικηγόρων του, να ανακληθεί η μήνυση που είχε υποβάλει στον πρώην υπουργό, προσθέτοντας πως θεωρεί το επεισόδιο «λήξαν».
Οπως δήλωσε στην ΕΡΤ η Ελένη Σαμαρειτάκη, μία εκ των δικηγόρων του, η αίτηση ανάκλησης υποβλήθηκε την περασμένη Παρασκευή 12 Ιουλίου στο αστυνομικό τμήμα Αερολιμένα και οδεύει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, από όπου είχε διαταχθεί η προκαταρκτική εξέταση.
«Εκείνη την ημέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης ήταν ο κ. Αυγενάκης τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές», αναφέρει μεταξύ άλλων ο υπάλληλος του αεροδρομίου, σε δήλωσή του που κοινοποίησαν οι συνήγοροί του.
Οπως λέει «το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα. Ηταν ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης. Ετσι μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ. Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας. Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για τη στήριξη», καταλήγει ο εν λόγω υπάλληλος.
Υπενθυμίζεται ότι για το περιστατικό, ο κ. Αυγενάκης είχε διαγραφεί από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, με απόφαση της επιτροπής Δεοντολογίας του κόμματος.