Kathimerini.com.cy
Οι πόλεις παίρνουν ρυθμό από τους ανθρώπους τους και χρώμα από την κάθε στιγμή και ανάμνηση. Η Vogue Greece Οκτωβρίου που κυκλοφορεί την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022 με την Καθημερινή, περιπλανάται σε πόλεις της Ελλάδας και του κόσμου και συναντά τους δημιουργικούς ανθρώπους τους, όπως τον σούπερ σταρ Eddie Redmayne που πρωταγωνιστεί στο εξώφυλλο της Vogue Greece Οκτωβρίου. Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, απολαμβάνει το Λονδίνο και δεν σταματά ποτέ να εκπλήσσεται από τις διαφορετικές πλευρές του. “Το Λονδίνο είναι το σώμα μου, το αίμα μου, ο εαυτός μου. Θα έλεγα ότι είναι μια ζωντανή πόλη. Είναι σαν να χωράει μέσα της άλλες εκατό πόλεις”, περιγράφει σε συνέντευξή του στον Βλάση Κωστούρο. “Οι πόλεις δεν είναι μόνο τα κτίρια, οι δρόμοι, η ατελείωτη κίνηση”γράφει η Editor-in-Chief Θάλεια Καραφυλλίδου.
Η Vogue Greece Οκτωβρίου ξεκινά την εξερεύνηση από τις γειτονιές της Αθήνας, και τις ανακαλύπτει μέσα από τα μάτια δημιουργικών ανθρώπων. Το Μετς των ιδιοκτητών των εκδόσεων Δώμα, Μαριλένας Καραμολέγκου και Θάνου Σαμαρτζή. Τα Άνω Πετράλωνα της κεραμίστριας Τερψιχόρης Σαββάλα. Η Κυψέλη του επιχειρηματία Γιώργου Σουμπάση, που έχει παέι την αθηναϊκή εστίαση πολλά βήματα παραπέρα. Ο Νέος Κόσμος του Χάρη Ρηγάλου, συνδημιουργού του πολυχώρου Τέρας στον Νέο Κόσμο.
Η Vogue Greece Οκτωβρίου μιλά ακόμα με Έλληνες του εξωτερικού οι οποίοι μας αφηγούνται τις προσωπικές τους ιστορίες από το Τόκιο, το Ελσίνκι, το Μαϊάμι και το Σίδνεϊ. Από αυτό το urban τεύχος δεν θα μπορούσε να λείπει η street art, η τέχνη που γεννήθηκε στις πόλεις δίνοντας χαρακτήρα στο αστικό τοπίο. Η Vogue Greece Οκτωβρίου συναντά τρεις Έλληνες street artists που εμπνέονται από την Αθήνα και διαμορφώνουν μια νέα εικόνα της πόλης.
O Simon Le Bon, ο θρυλικός frontman των Duran Duran, δεν χρειάζεται συστάσεις. Μετά την μεγάλη συναυλία του συγκροτήματος στο Hyde Park μπροστά σε 70.000 θεατές, ο ίδιος αφηγείται την ιστορία της θρυλικής μπάντας. “Νομίζω ότι κατάλαβα το μέγεθος της επιτυχίας όταν ξαναβγήκαμε για το ανκόρ και ζήτησα από τους θεατές να σηκώσουν τα κινητά τους και να ανάψουν τους φακούς. Τα φώτα πλημμύρισαν τον χώρο και έφτασαν μέχρι το πίσω μέρος της σκηνής – ήταν φανταστικό!”, εξομολογείται.
Η ταινία-σταθμός Το Σπιρτόκουτο, επιστρέφει 20 χρόνια μετά ως μιούζικαλ και οι Γιάννης Οικονομίδης και Γιάννης Νιάρρος συνομιλούν για τη νέα τους καλλιτεχνική συνύπαρξη στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση. “Μιλάμε, λοιπόν, για μια υβριδική ομάδα που έχει ασχοληθεί με το θέαμα από διαφορετική σκοπιά ο καθένας. Αντίστοιχα υβριδική είναι η ίδια η μουσική. Η πρόκληση ήταν να βρούμε ποιο είδος ταιριάζει στον τάδε χαρακτήρα, στην τάδε ατάκα ή βρισιά”, αφηγείται ο Γιάννης Νιάρος.
Τέλος η Δανή σχεδιάστρια Cecilie Bahnsen μιλά στον Filep Motwary για το μεγάλο της βήμα να κάνει το ντεμπούτο της στην Εβδομάδα Μόδας Παρισιού. “Όσο ήμουν φοιτήτρια, θεωρούσα πως μάλλον θα κατέληγα να εργάζομαι για κάποιον άλλο σχεδιαστή. Αυτό που με τράβηξε σε αυτό το επάγγελμα ήταν η μαγεία της χειροτεχνίας και το περιβάλλον μέσα στο οποίο φτιάχνεται ένα ρούχο”.
Μαζί ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΟΣ, NEW YORK TIMES και Κ.