Kathimerini.com.cy
Τη νέα εικόνα των περιπτέρων στο πλαίσιο της νέας τουριστικής ταυτότητας της Κύπρου, παρουσίασε για πρώτη φορά το Υφυπουργείο Τουρισμού στην τουριστική έκθεση IFTM 2022 στο Παρίσι.
Με ανάλογη παρουσία θα συμμετέχει η Κύπρος και στις υπόλοιπες τουριστικές εκθέσεις στις οποίες θα συμμετέχει. Βάσει προγράμματος ο επόμενος σταθμός για το νέο τουριστικό περίπτερο της Κύπρου είναι η έκθεση WTM στο Λονδίνο στις 7-9 Νοεμβρίου.
Η φιλοσοφία του περιπτέρου είναι να συστήσει στις τουριστικές αγορές το νέο προφίλ της Κύπρου- τις ειδικές μορφές τουρισμού, τα labels «Cyprus Breakfast» «Taste Cyprus», «Wine Routes», «Commandaria Route», «Blue Flag», «Nature trails», «Troodos Geopark», «Colourful Villages of Cyprus», «Theme Parks of Cyprus», «Christmas Villages», «Vegan-friendly» και «Heartland of Legends».
Υπενθυμίζεται ότι το αρχικό πλάνο για τα εγκαίνια του τουριστικού περιπτέρου της Κύπρου ήταν προγραμματισμένο να γίνει το Μάρτιο του 2020, ωστόσο λόγω πανδημίας δεν κατέστη εφικτό.