ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Μετ’ εμποδίων η πρεμιέρα για e-kalathi – Οι προσδοκίες για τη συνέχεια

«Μακάρι να διαψευστούμε», λένε οι υπεραγορές - «Δεν θα κάνει θαύματα», δηλώνουν οι έμποροι

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Όπως ήταν αναμενόμενο, δεν λείπουν τα προβλήματα, κυρίως τεχνικής φύσεως, κατά τη δοκιμαστική λειτουργία του e-kalathi, που τέθηκε σε ισχύ από χθες Δευτέρα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο έχει αποφασιστεί η κλειστή δοκιμαστική περίοδος, ώστε τα όποια τεχνικά και πρακτικά προβλήματα εντοπίζονται, να λυθούν μετά από επικοινωνία των υπεραγορών με τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες έγκαιρα, πριν από την επίσημη έναρξη στις 4 Μαρτίου, είπε στον ΣΠΟΡ FM και την εκπομπή ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ο εκτελεστικός γραμματέας του Συνδέσμου Υπεραγορών, Αντρέας Χατζηαδάμου.

Λόγω τεχνικών προβλημάτων δεν συμμετέχουν στην πλατφόρμα όλες οι υπεραγορές, αλλά από χθες προστίθενται σταδιακά, είπε από την πλευρά του ο Μάριος Αντωνίου, γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου. Διευκρίνισε ότι μέχρι τις 4 Μαρτίου που θα λειτουργήσει επίσημα η πλατφόρμα, θα συμμετέχουν και οι 22 νομικές οντότητες (μία από αυτές μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και 28 καταστήματα).

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηαδάμου, ο Σύνδεσμος Υπεραγορών έδωσε στο Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας τον κατάλογο των υπεραγορών που θα είναι υποχρεωμένες να ενταχθούν, ώστε να προβαίνει σε ελέγχους τήρησης της υποχρέωσής τους αυτής.

«Μακάρι να διαψευστούμε»

Αναφερόμενος σε κενά που περιλαμβάνει το e-kalathi, ο κ. Χατζηαδάμου εξέφρασε την άποψη ότι αυτό το εργαλείο δεν θα βοηθήσει τον Κύπριο καταναλωτή και θα το εγκαταλείψει πολύ σύντομα, καθώς, όπως ανέφερε, δεν είναι έγκυρο. «Μακάρι να διαψευστούμε», είπε χαρακτηριστικά. Όπως εξήγησε, από την πλατφόρμα απουσιάζουν προϊόντα που δίνουν αξία σε κάθε υπεραγορά και κερδίζουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή. Συγκεκριμένα, τα προϊόντα ετικέτας κάθε υπεραγοράς, τα φρέσκα προϊόντα (οπωροκηπευτικά, ψωμί, θαλασσινά) και τις προσφορές.

Από την πλευρά του, ο κ. Αντωνίου πρόσθεσε και μία τέταρτη παράμεντρο, που δεν περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα, τη δύναμη της συνήθειας του κάθε καταναλωτή, που πηγάζει από την προσωπική σχέση με τους υπαλλήλους και τον βαθμό εξυπηρέτησης που του παρέχουν. «Από την άλλη δεν θέλω να μηδενίζω τη δουλειά που έγινε», πρόσθεσε. Χαρακτήρισε το e-kalathi βοήθημα για τον καταναλωτή, και όχι εργαλείο για να κάνει θαύματα ή να συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να αλλάξει κάποιος καταναλωτής συνήθεια.

Μεταφέροντας την εμπειρία του από μία σύγκριση προϊόντων μέσω της πλατφόρμας, ο κ. Αντωνίου αναφέρθηκε σε 10% στη διαφορά τιμών, από μία σύνθεση καλαθιού με συνδυασμό προϊόντων.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση