Kathimerini.com.cy
Σε νέα εποχή εισέρχονται τα καταστήματα της Τράπεζας Κύπρου, με την τράπεζα να έχει προχωρήσει στον εκσυγχρονισμό του λειτουργικού μοντέλου του δικτύου της, με τέσσερις τύπους καταστημάτων.
1. Κατάστημα (Branch)
• Παροχή όλου του φάσματος υπηρεσιών της Τράπεζας για εξυπηρέτηση ταμειακών συναλλαγών, γενική εξυπηρέτηση πελατών και χρηματοδοτήσεων.
• Τα καταστήματα αυτά βρίσκονται σε κεντρικές τοποθεσίες στα αστικά κέντρα και σε αγροτικές περιοχές, με στόχο την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών.
2. Μονάδα Χρηματοδοτήσεων (Lending Unit)
• Παροχή χρηματοδοτικών υπηρεσιών όπως: δάνεια, πιστωτικές κάρτες, άνοιγμα και διαχείριση λογαριασμών, εξυπηρέτηση αιτημάτων διευκολύνσεων, επικαιροποίηση πελατών κτλ. Δεν προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης ταμειακών συναλλαγών.
• Στόχος, η εξειδίκευση στην παροχή δανείων σε ιδιώτες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η ταχύτερη εξυπηρέτηση καθώς και η εξατομικευμένη προσέγγιση των πελατών σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
3. Κατάστημα Συναλλαγών (Transactions Branch)
• Παροχή υπηρεσιών που αφορούν αποκλειστικά ταμειακές συναλλαγές (καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές, ξένο συνάλλαγμα κ.α), άνοιγμα/διαχείριση λογαριασμών-καρτών (χωρίς όριο) και ενημέρωση για προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες.
• Τα καταστήματα αυτά έχουν αυξημένο προσωπικό στα ταμεία για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών στις ταμειακές συναλλαγές και άμεση εξυπηρέτηση σε καθημερινές τραπεζικές εργασίες.
4. Ψηφιακά Καταστήματα & ATMs
• Αυτό-εξυπηρέτηση πελατών με μηχανές ATMs ή/και Μηχανές Καταθέσεων.
• Στόχος, η διεκπεραίωση τραπεζικών συναλλαγών μέσα από ψηφιακές μηχανές διαθέσιμές 7 ημέρες την εβδομάδα, μέχρι τις 10μ.μ., εύκολα και απλά.
Η τράπεζα σημειώνει πως, οι τοποθεσίες των καταστημάτων της Τράπεζας Κύπρου έχουν αποφασιστεί με κριτήριο την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών. "Οι Μονάδες Χρηματοδοτήσεων (Lending Units) και τα Καταστήματα Συναλλαγών (Transactions Branches) βρίσκονται σε κοντινές αποστάσεις για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση", σχολιάζει σχετικά.
Νέα εμπειρία τραπεζικής με υπερσύγχρονα καταστήματα
Την ίδια ώρα, τέσσερα καταστήματα σε κεντρικά σημεία σε όλες τις πόλεις, ανακαινίστηκαν πλήρως, συνδυάζοντας μοντέρνο σχεδιασμό, άνεση και προηγμένη τεχνολογία για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση.
• Νέοι, φωτεινοί και σύγχρονοι χώροι που κάνουν την επίσκεψή πιο ευχάριστη
• Αυτόνομα σημεία εξυπηρέτησης για εύκολες και γρήγορες συναλλαγές 7 ημέρες την βδομάδα, μέχρι τις 10 μ.μ., αυξάνοντας στα 18 τα σημεία που λειτουργούν με αυτόνομο σύστημα εξυπηρέτησης
• Meet & Greet υποδοχή με εξειδικευμένο προσωπικό για κάθε απορία
• Ιδιωτικές αίθουσες συναντήσεων για ακόμα καλύτερη προσωπική εξυπηρέτηση
Ο Θεοδόσης Θεοδοσίου, Διευθυντής Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής της Τράπεζας Κύπρου, δήλωσε: «Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα και στην ταχύτητα της εξυπηρέτησης των πελατών μας. Μέσα από τον εκσυγχρονισμό του λειτουργικού μοντέλου του δικτύου μας, στοχεύουμε στην παροχή μιας συνολικά αναβαθμισμένης πελατειακής εμπειρίας με άμεσες και στοχευμένες λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών μας, περισσότερα κανάλια εξυπηρέτησης καθώς και περισσότερη ευελιξία και εξειδίκευση».
Τα τέσσερα καταστήματα βρίσκονται:
Λευκωσία: Αρχιεπισκόπου Μακαρίου 39
Λεμεσός: Αρχιεπισκόπου Μακαρίου 121-123
Λάρνακα: Γωνία Κωνσταντίνου Παλαιολόγου & Τίνου
Πάφος: Γωνία Ευαγόρα Παλλικαρίδη & Τσέλεπου