Του Παναγιώτη Ρουγκάλα
Με σχέδιο επιβράβευσης των πελατών της προχωρά η Τράπεζα Κύπρου, με την επωνυμία «pronomia». Στόχος του σχεδίου που λάνσαρε η τράπεζα, είναι η αναγνώριση και επιβράβευση των πιστών πελατών της με προνόμια και ωφελήματα, με βάση τον αριθμό των προϊόντων και το επίπεδο συνεργασίας τους με την τράπεζα και τις θυγατρικές ασφαλιστικές εταιρείες, Eurolife και Γενικές Ασφάλειες.
Το νέο σχέδιο πιστότητας «pronomia» σύμφωνα με σχετικό ενημερωτικό δελτίο της τράπεζας, αποτελείται από τρεις βαθμίδες με διαφορετικά κριτήρια ένταξης και με διαφορετικά προνόμια, τα οποία αναβαθμίζονται κλιμακωτά. Τα προνόμια περιλαμβάνουν επιπλέον βαθμούς ανταμοιβής, δωρεάν τραπεζικά έξοδα, χαμηλότερο επιτόκιο για νέα δάνεια, έκπτωση σε νέα ασφαλιστικά συμβόλαια και εκπτωτικά κουπόνια, κληρώσεις και συμμετοχή σε εκδηλώσεις.
Όπως πληροφορεί η Τράπεζα Κύπρου, για να είναι υποψήφιος κάποιος πελάτης να συμμετέχει στο «pronomia», θα πρέπει να πληροί τέσσερις ελάχιστες προϋποθέσεις. Να καταθέτει μηνιαίο εισόδημα, να είναι κάτοχος κάρτας, ενεργός συνδρομητής της 1bank και συνεπής και αξιόπιστος πελάτης. Για την ένταξη σε μία από τις τρεις βαθμίδες θα πρέπει να πληρούνται και πρόσθετα κριτήρια ένταξης.
Ο πελάτης θα πρέπει να καταθέτει μηνιαίο εισόδημα στην Τράπεζα Κύπρου, να είναι κάτοχος κάρτας, ενεργός συνδρομητής της 1bank και συνεπής και αξιόπιστος πελάτης.
Βάσει των προνοιών των τριών κατηγοριοποιήσεων, θα μπαίνουν επιπλέον βαθμοί ανταμοιβής (πιστωτικές κάρτες), έκπτωση στο επιτόκιο νέων στεγαστικού δανείου, έκπτωση στο επιτόκιο νέου προσωπικού δανείου, θα είναι δίχως χρέωση τα αρχικά έξοδα δανείου, θα υπάρχουν εκπτώσεις, κουπόνια και κληρώσεις, ενώ θα γίνονται και εκπτώσεις σε γενικές ασφάλειες οικίας και αυτοκινήτου και έκπτωση σε ασφάλεια Eurolife για προσωπικά ατυχήματα. Στη μεγαλύτερη βαθμίδα του Σχεδίου «pronomia», ο πελάτης θα δει έκπτωση σε ασφάλεια Eurolife στον τομέα της υγείας (medica) και εκπτώσεις για αγορές σε ακίνητα που ανήκουν στην τράπεζα, δηλαδή στην REMU.
Το δελτίο τύπου αναφέρει πως, για τη συμμετοχή στο σχέδιο απαιτείται η εγγραφή μέσω του BoC Mobile App ή μέσω του Internet Banking, μέσα από τα οποία οι πελάτες μπορούν άμεσα να ενημερωθούν για τη βαθμίδα και τα προνόμια που δικαιούνται. Οι πελάτες που πληρούν τις προϋποθέσεις ή και τα πρόσθετα κριτήρια ένταξης, ανάλογα με τα δεδομένα τους και την ευρύτερη συνεργασία τους με την τράπεζα, εντάσσονται σε μία από τις τρεις βαθμίδες του σχεδίου: Silver, Gold και Diamond.
«Το δικό της ευχαριστώ στους πελάτες της λέει η Τράπεζα Κύπρου, πρωτοπορώντας αυτή τη φορά μέσα από το πρώτο σχέδιο επιβράβευσης στην Κύπρο που έχει ως επίκεντρο τον πελάτη και τη συνολική του σχέση και συνεργασία με την τράπεζά του», καταλήγει.