ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

ΥΠΑΝ: Τις επόμενες ημέρες αρχίζει τοποθέτηση κλιμαστικών σε 50 σχολεία

«Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, αρχίζουμε με την Λευκωσία και την Λεμεσό, που είναι πιο ώριμες οι συνθήκες για να τοποθετηθούν τα πρώτα κλιματιστικά»

ΚΥΠΕ

Τις επόμενες ημέρες οι Σχολικές Εφορείες θα προχωρήσουν με την τοποθέτηση κλιματιστικών σε 50 σχολεία, ενώ εκπονείται προγραμματισμός σε βάθος τριετίας για τοποθέτηση κλιματιστικών σε όλα τα σχολεία στα οποία μπορούν να μπουν κλιματιστικά, δήλωσε η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Αθηνά Μιχαηλίδου.

Η κ. Μιχαηλίδου απαντούσε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το θέμα στο περιθώριο τελετής βράβευσης μαθητών το μεσημέρι της Πέμπτης στο Υπουργείο.

Η κ. Μιχαηλίδου ανέφερε ότι στόχος ήταν η διαδικασία εγκατάστασης κλιματιστικών να ξεκινήσει νωρίτερα, όμως σημειώθηκε καθυστέρηση στις διαδικασίες, αναφέροντας ότι η διαδικασία των δημοσίων συμβάσεων για τα κλιματιστικά ολοκληρώθηκε στις 31 Μαΐου και στη συνέχεια οι Σχολικές Εφορίες θα προχωρήσουν τις αμέσως επόμενες ημέρες με την τοποθέτησή τους σε 50 σχολεία, 10 σε κάθε επαρχία, τα οποία είχαν επιλεγεί βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, όπως εξήγησε η Υπουργός.

«Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, αρχίζουμε με την Λευκωσία και την Λεμεσό, που είναι πιο ώριμες οι συνθήκες για να τοποθετηθούν τα πρώτα κλιματιστικά», ανέφερε η κ. Μιχαηλίδου. Η ίδια εξήγησε ότι σε συνέχεια της μελέτης για τα 50 αυτά σχολεία, εκπονείται ένας προγραμματισμός σε βάθος τριετίας, για τοποθέτηση κλιματιστικών σε όλα τα σχολεία, στα οποία μπορούν να μπουν κλιματιστικά.

«Εννοείται ότι αφαιρούνται τα σχολεία στα οποία γίνεται περιβαλλοντική αναβάθμιση και πλήρης αναδόμηση, καθώς και σχολεία στις πολύ ορεινές περιοχές, όπου δεν υπάρχει λόγος να τοποθετηθούν κλιματιστικά», εξήγησε η Υπουργός.

Σε συνεννόηση με τους γονείς απορρίφθηκε το ενδεχόμενο να μείνουν τα παιδιά στο σπίτι

Η κ. Μιχαηλίδου εξέφρασε την ετοιμότητα του Υπουργείου να συζητήσει προτάσεις για τη διαχείριση της κατάστασης και να στηρίξει αλλαγές και ευελιξία στο πρόγραμμα λειτουργίας των σχολείων. Σημείωσε, όμως, ότι το ενδεχόμενο να μην πήγαιναν τα παιδιά στο σχολείο, κάτι που ζητήθηκε και από εκπαιδευτικές οργανώσεις, απορρίφθηκε σε συνεννόηση με τους γονείς, γιατί, όπως εξήγησε η Υπουργός, «τίθεται και θέμα για το τι θα κάνουν και που θα είναι τα παιδιά, γιατί δεν έχουν όλοι οι γονείς την ευχέρεια να επιτηρούν τα παιδιά τους».

Σημείωσε, ακόμα, ότι ο διευθυντής κάθε σχολείου χρειάζεται να κρίνει πότε χρειάζεται να στηριχθούν κάποια παιδιά, αν δεν νιώθουν καλά, αν πρέπει να πάνε σε κλιματιζόμενο χώρο το σχολείο τους, ή αν πρέπει να αλλάξει το πρόγραμμα και η ροή του προγράμματος του σχολείου.

Η Υπουργός υπενθύμισε, εξάλλου, ότι μπροστά στις ιδιάζουσες συνθήκες, όπως είπε, υπήρξε συνεργασία και με το Υπουργείο Υγείας και δημοσιεύθηκε ανακοίνωση «για το πως να προσέξουν οι διευθύνσεις των σχολείων τα παιδιά κυρίως, που είναι πιο ευάλωτα, για να αποφευχθούν δυσάρεστα επεισόδια σε αυτές τις υψηλές θερμοκρασίες».

Η κ. Μιχαηλίδου σημείωσε ότι έχουν μείνει πολύ λίγες μέρες στην εργασία των εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης, ενώ η εξεταστική περίοδος στη δευτεροβάθμιας ολοκληρώνεται αύριο, και εξέφρασε την πεποίθηση πως το γεγονός ότι ξεκινά η διαδικασία τοποθέτησης των πρώτων κλιματιστικών, θα φέρει ικανοποίηση και στον εκπαιδευτικό κόσμο.

Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα η διαδικασία των εξετάσεων

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την πορεία των εξετάσεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η κ. Μιχαηλίδου ανέφερε ότι αύριο ολοκληρώνονται οι τελικές εξετάσεις και στις 10 Ιουνίου αρχίζουν οι Παγκύπριες εξετάσεις. «Μέχρι στιγμής δεν υπήρξαν ιδιαίτερα προβλήματα. Πάντα υπάρχουν μικρά ζητήματα, διαμαρτυρίες για το αν ήταν μεγάλο ή δύσκολο το γραπτό», σημείωσε.

Εξήγησε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις οι ειδικοί έχουν οδηγίες για να δουν το θέμα της αξιολόγησης των παιδιών και βαθμολόγησης των γραπτών με πολύ μεγάλη προσοχή, ώστε όλα να είναι υπέρ των μαθητών. Τέλος, ανέφερε ότι τώρα δίνεται έμφαση στις Παγκύπριες που είναι εξετάσεις κατάταξης και κάποτε κρίνεται από αυτές και το μέλλον των παιδιών, όπως είπε.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση