ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

ΥΠΑΝ για δοκίμιο Νέων Ελληνικών - Να μη ληφθεί υπ’ όψιν η ερώτηση για το αδίδακτο κείμενο

Η απόφαση του Υπουργείου σύμφωνα με την κα Αθηνά Μηχαηλίδου

ΚΥΠΕ

Να μη ληφθεί υπ’ όψιν η ερώτηση για το αδίδακτο κείμενο που τέθηκε στο εξεταστικό δοκίμιο των Νέων Ελληνικών της Γ’ Γυμνασίου, με σκοπό να διασφαλιστεί η ίση αντιμετώπιση των μαθητών, αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ). 

Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις της η αρμόδια Υπουργός, Αθηνά Μιχαηλίδου, στο περιθώριο της συνάντησής της με τις Διευθύνσεις των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της πόλης και επαρχίας Λευκωσίας, η οποία έγινε το μεσημέρι της Τετάρτης στο Δημοτικό Σχολείο Κωνσταντινουπόλεως, στον Στρόβολο.

Απαντώντας σε ερώτηση για τα διορθωτικά μέτρα που προτίθεται να πάρει το Υπουργείο για το εξεταστικό δοκίμιο των Νέων Ελληνικών της Γ’ Γυμνασίου, η Υπουργός εξήγησε ότι το θέμα είναι αρκετά πολύπλοκο γιατί στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, το οποίο αξιολογεί πρώτιστα την κριτική σκέψη των μαθητών, επιβάλλεται οι εκπαιδευτικοί να διδάσκουν και άλλα παράλληλα κείμενα εκτός από τα κείμενα που είναι στη διδακτέα ύλη. 

Συνεπώς, συνέχισε, είναι πολύ δύσκολο να εντοπιστούν τα μη διδακτέα κείμενα που θα μπουν σε μια εξέταση. «Κάτι τέτοιο συνέβη στην περίπτωση αυτή. Τα παιδιά είχαν κάποιου είδους επαφή με το παράλληλο κείμενο, δεν το είχαν διδαχθεί», σημείωσε, τονίζοντας τη βούληση του Υπουργείου για ίση αντιμετώπιση των μαθητών. 

Όπως είπε η κ. Μιχαηλίδου, η απόφαση που λήφθηκε για τον πολύ μικρό αριθμό των παιδιών που εκτέθηκαν σε αυτό το άγνωστο κείμενο ήταν να μη ληφθεί υπ’ όψιν η συγκεκριμένη ερώτηση. «Αυτό γίνεται πάντοτε σε συνεννόηση με στατιστικολόγους και σε πλήρη συντονισμό με την παιδαγωγική διάσταση του έργου μας, έτσι ώστε τα παιδιά που παρακάθονται σε μια εξέταση να έχουν ίση αντιμετώπιση», εξήγησε. 

Ακόμη, η Υπουργός Παιδείας τόνισε ότι οι εξετάσεις αυτού του είδους δεν είναι εξετάσεις κατάταξης ούτε παγκύπριες εξετάσεις. Το κρίσιμο για μας, συνέχισε, «είναι να βελτιωθούν αυτές οι διαδικασίες, γι’ αυτό και το νέο σύστημα που προτείνουμε, το οποίο θα κατατεθεί την ερχόμενη εβδομάδα στη Βουλή, προβλέπει συστηματική επιμόρφωση των θεματοθετών και των διορθωτών σε όλες τις εξετάσεις μας». «Αυτό είναι κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ προηγουμένως», κατέληξε.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση