ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

ChatGPT: Πώς τα πανεπιστήμια στην Κύπρο αντιμετωπίζουν τη νέα πραγματικότητα

Η ακαδημαϊκή κοινότητα μιλά στην «Κ» για το πως μπορούν να αξιοποιήσουν την «τεχνητή νοημοσύνη» διασφαλίζοντας παράλληλα την ακαδημαϊκή ποιότητα

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Αναγκαία φαίνεται να κρίνεται για τα πανεπιστήμια η εξεύρεση εναλλακτικών μεθόδων αξιολόγησης των ακαδημαϊκών γραπτών, μετά και τη δημιουργία της εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT, η οποία μπορεί να συγκεντρώνει καινα επεξεργάζεται δεδομένα, δομώντας κείμενα τα οποία προσεγγίζουν κατά πολύ την ανθρώπινη σκέψη. Δεδομένης της ταχείας εξάπλωσης του ChatGPT –μετρά εκατομμύρια χρήστες μόλις λίγους μήνες μετά τη δημιουργία του– και των ραγδαίων αλλαγών που επιδέχεται η καθημερινή επικοινωνία, η ακαδημαϊκή κοινότητα ανά το παγκόσμιο ανησυχεί για το τι μέλλει γενέσθαι με τις γραπτές εργασίες που εκπονούν οι φοιτητές και για το αν θα πρέπει να αναθεωρηθεί η εκπαιδευτική διαδικασία.

Ήδη, σε Ηνωμένες Πολιτείες και Μεγάλη Βρετανία έχουν συσταθεί ομάδες εργασίας προκειμένου να αξιολογήσουν την πρόκληση που θέτει αυτή η τεχνολογία και πώς πρέπει να τύχει διαχείρισης. Σε αυτή τη συζήτηση έχει αρχίσει να μπαίνει και η Κύπρος, με ακαδημαϊκούς από το Πανεπιστήμιο Κύπρου και το Πανεπιστήμιο Frederick να θεωρούν πως η χρήση της δεν είναι ανεπίτρεπτη, θα πρέπει όμως να γίνεται με τρόπο που να διασφαλίζεται η ποιότητα στην εκπαίδευση, συνεκτιμώντας ταυτόχρονα τις νέες δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία.

Διαβάστε το ρεπορτάζ της Ιωάννας Κυριάκου στην έντυπη έκδοση της «Κ».

Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση