Περισσότερη έμφαση στα αξεσουάρ κάτω των 500 δολαρίων αρχίζουν να δίνουν οι εταιρείες πολυτελείας, προκειμένου να αντισταθμίσουν την πεσμένη διάθεση των καταναλωτών διεθνώς για τα δημοφιλέστερα προϊόντα τους, όπως οι τσάντες και τα μπουφάν των χιλιάδων δολαρίων. Η προσοχή στρέφεται όλο και περισσότερο προς τη διεύρυνση των πιο προσιτών κατηγοριών, όπως πασμίνες, ζώνες, πορτοφόλια και αξεσουάρ σπιτιού, που απευθύνονται σε καταναλωτές της μεσαίας τάξης, αν και η στρατηγική αυτή μπορεί να συρρικνώσει τα παχυλά περιθώρια κέρδους....