Kathimerini.com.cy
Το 1972 η Audemars Piguet προβίβασε ένα βιομηχανικό υλικό, τον χάλυβα, σε μέταλλο πολυτελείας. Η ιδιοφυής σύλληψη του RoyalOak έφερε επανάσταση στους κόλπους της υψηλής ωρολογοποιίας, καταρρίπτοντας τους κανόνες και εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή.
Οκτάγωνη κάσα με οκτώ εξάγωνες βίδες. Ανάγλυφο guilloché καντράν σε μοτίβο «Tapisserie». Μεταλλικό μπρασελέ, αόρατα ενοποιημένο με την κάσα. Με διάμετρο 39 χιλιοστά, επιβλητική παρουσία και σπορτίφ ιδιοσυγκρασία, το Royal Oak της Audemars Piguet αναδείχθηκε σε είδωλο, αλλάζοντας τα δεδομένα ως προς το ύφος και τα μεγέθη των ρολογιών. Για την εποχή του αποτέλεσε μία αυθεντική καινοτομία και έθεσε νέα στάνταρντ στη σύγχρονη ωρολογοποιία. Η αρχική ιδέα ξεκίνησε ουσιαστικά το 1970 από τρεις διανομείς της Audemars Piguet, οι οποίοι έχοντας αντιληφθεί ότι κάτι έχει αλλάξει στην αγορά και στη νοοτροπία των πελατών τους, προκάλεσαν τον οίκο να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις που γεννιούνταν. Το όλο εγχείρημα δεν ήταν καθόλου εύκολο. Γι’ αυτό οι άνθρωποι της Audemars Piguet απευθύνθηκαν στον καλύτερο του είδους, τον Gerald Genta, έναν έμπειρο σχεδιαστή κοσμημάτων και ρολογιών. Αλλά ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή μέσα από τις διηγήσεις του ίδιου του δημιουργού, του θρυλικού Gerald Genta.
Μαζί Γαστρονόμος, K και New York Times