

Της Άννας Πολυβίου
Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο, όπως αυτό της επικοινωνίας και της διαφήμισης, η πρωτοτυπία και η συνέπεια είναι το κλειδί για επιτυχία, αναφέρει ο Κωνσταντίνος Ντάλτας, Managing Director της RedwolfOgilvy. Προσφάτως, οι εταιρείες Red Wolf και Ogilvy Κύπρου προχώρησαν σε μια στρατηγική συνεργασία, ενώνοντας δυνάμεις, και σηματοδοτώντας μια νέα εποχή, αυτή της RedwolfOgilvy. Στόχος, όπως αναφέρει ο ίδιος, είναι η παροχή καινοτόμων λύσεων στους πελάτες τους, οι οποίες θα είναι ανάλογες του κύρους και θα ανταγωνίζονται ισάξια αντίστοιχα μεγάλα brand στις σύγχρονες διεθνείς αγορές. Με πυρήνα την ανθρωποκεντρική προσέγγιση, που χαρακτηρίζει και τους δύο οργανισμούς, μία τέτοιου είδους συνεργασία μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης αλλαγής στην κυπριακή αγορά, που είναι έτοιμος να αφήσει πίσω του τις νόρμες και να προχωρήσει σε νέα και μεγαλύτερα ανοίγματα.
- Ποια είναι η κύρια ιδέα πίσω από τη συγχώνευση - συνεργασία μεταξύ Red Wolf και Ogilvy;
Η συγχώνευση μεταξύ Red Wolf και Ogilvy αποτελεί μία κίνηση στρατηγικής που έρχεται ως απάντηση στις ταχύτατες μεταβολές και τους συνεχώς αυξανόμενους απαιτητικούς όρους που διέπουν τον κλάδο της επικοινωνίας. Ενώνουμε δυνάμεις δημιουργώντας ένα εξελιγμένο επιχειρηματικό μοντέλο που καλείται να λειτουργήσει σε ένα απαιτητικό περιβάλλον, φέρνοντας μαζί του νέα τεχνογνωσία, σαφώς ένα κοινό όραμα, και την ανθρωποκεντρική προσέγγιση που χαρακτηρίζει τους δύο οργανισμούς. Η Red Wolf, που ιδρύθηκε το 2016 ως ένα boutique γραφείο παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων, συγχωνεύεται με την Ogilvy Κύπρου, που ενσωματώνει το κύρος ενός παγκόσμιου ηγέτη στον χώρο της διαφήμισης. Στόχος μας είναι η παροχή καινοτόμων λύσεων στους πελάτες μας, οι οποίες θα είναι ανάλογες του κύρους και θα ανταγωνίζονται ισάξια αντίστοιχα μεγάλα brand στις σύγχρονες διεθνείς αγορές.
- Η κυπριακή αγορά ευνοεί τέτοιου είδους συγχωνεύσεις στον χώρο;
Η κυπριακή αγορά, αν και μικρή σε μέγεθος, είναι ένα δυναμικό οικοσύστημα όπου οι ευκαιρίες αναδύονται για όσους έχουν τη δυνατότητα να τις διακρίνουν εκεί και όπου προκύπτουν και έχουν την τάση να σκέπτονται εκτός των ορίων του κουτιού. Σε ένα τόσο απαιτητικό κλάδο όπως η επικοινωνία και η διαφήμιση, όπου η πρωτοτυπία και η συνέπεια είναι το κλειδί για επιτυχία, τέτοιου είδους συνεργασίες μπορούν να λειτουργήσουν ως καταλύτης αλλαγής, που είναι έτοιμος να αφήσει πίσω του τις νόρμες και να προχωρήσει σε νέα και μεγαλύτερα ανοίγματα.
- Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της συγχώνευσης;
Είμαστε πλέον σε θέση να διευρύνουμε τόσο το εύρος όσο και το βάθος των υπηρεσιών μας. Δεν αναφερόμαστε απλώς σε μια αριθμητική πράξη, αλλά σε μια αλχημεία που γεννά νέες δυνατότητες. Το ανθρώπινο δυναμικό μας αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο αυτής της προσπάθειας και αποτελεί μία σταθερή επένδυση στο αύριο, με απεριόριστες δυνατότητες για τους πελάτες μας, οι οποίοι θα επωφεληθούν από αυτή τη σύνθεση δυνάμεων, έχοντας πρόσβαση σε αναβαθμισμένες υπηρεσίες που θα λειτουργούν συνδυαστικά για να ικανοποιούν τις εξατομικευμένες ανάγκες τους.
- Ποιες είναι οι προκλήσεις, και αν υπάρχουν, ποια είναι τα μειονεκτήματα;
Κάθε μεγάλη αλλαγή συνοδεύεται από προκλήσεις που δοκιμάζουν τις αντοχές μας, αλλά παράλληλα μας ωθούν στη μετεξέλιξη. Αν φανταστούμε το ανθρώπινο δυναμικό μας ως μια συμφωνική ορχήστρα, τότε η πρόκληση έγκειται στο να εναρμονίσουμε τους μουσικούς από δύο διαφορετικές «σχολές» ώστε να αποδώσουν ως ένα ενιαίο σύνολο. Οι διαφορές κουλτούρας ή προσέγγισης δεν αποτελούν εμπόδιο αλλά ευκαιρία για δημιουργία μιας νέας ταυτότητας. Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε αυτές τις διαφορετικές φωνές ώστε να συνθέσουμε μια «συμφωνία» που θα αντανακλά τις αξίες μας: συνεργασία, πρωτοτυπία και ανθρωποκεντρική προσέγγιση.
- Πώς σκοπεύετε να γεφυρώσετε τις διαφορές κουλτούρας μεταξύ Red Wolf και Ogilvy;
Αυτή είναι μία εξίσωση που απαιτεί διορατικότητα και στρατηγική καθοδήγηση. Η καθημερινή τριβή μεταξύ των ομάδων μας λειτουργεί ως το εργαστήριο όπου χτίζεται το νέο μας προφίλ. Μέσα από τη σαφή επικοινωνία των στόχων μας και τη συνεργασία σε κοινά έργα, δημιουργούμε τις βάσεις για μια ενιαία κουλτούρα. Παράλληλα, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε δραστηριότητες που ενισχύουν τους δεσμούς μεταξύ των ανθρώπων μας. Αυτή τη στιγμή νιώθουμε ότι σμιλεύουμε την πέτρα για να αποκαλύψουμε την κρυμμένη ομορφιά της.
- Θα αλλάξει κάτι στους υπάρχοντες πελάτες ένεκα της συγχώνευσης;
Για τους υπάρχοντες πελάτες μας, η συγχώνευση σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής συνεργασίας. Με την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μας και την ενσωμάτωση νέων εργαλείων και τεχνολογιών, μπορούμε πλέον να προσφέρουμε υπηρεσίες που όχι μόνο ανταποκρίνονται αλλά υπερβαίνουν τις προσδοκίες τους. Αυτό που θα αλλάξει ουσιαστικά είναι το επίπεδο εξυπηρέτησης: οι πελάτες μας θα έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύτερο φάσμα υπηρεσιών που αντικατοπτρίζουν τον συνδυασμό της γνώσης της τοπικής αγοράς με τη διεθνή εμπειρία.
- Σε οικονομικό επίπεδο, πώς σκοπεύετε να μετρήσετε την επιτυχία της συγχώνευσης;
Η επιτυχία δεν μπορεί να μετρηθεί αποκλειστικά σε αριθμούς. Απαιτείται μια πολυδιάστατη προσέγγιση αξιολόγησης. Στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας βρίσκεται η επιτυχία των πελατών μας: όταν οι δικές τους καμπάνιες ξεχωρίζουν στην αγορά, αυτό αποτελεί τον πιο ισχυρό δείκτη επιτυχίας για εμάς. Παράλληλα, θα παρακολουθούμε δείκτες όπως η αύξηση του μεριδίου αγοράς, η διεύρυνση του πελατολογίου μας καθώς και η βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών λειτουργίας. Ωστόσο, ο πιο σημαντικός παράγοντας μέτρησης θα παραμείνει η εμπιστοσύνη που οι πελάτες μας δείχνουν προς εμάς – γιατί αυτή είναι η πραγματική πυξίδα κάθε επιτυχημένης εταιρείας.