Προωθητική Ενέργεια
- Ένας χρόνος ακριβώς εντός ΓεΣΥ. Θεωρείτε ότι ήταν η σωστή επιλογή η ένταξή σας; Έχουν επιτευχθεί οι στόχοι που είχατε θέσει;
- Η απόφαση ένταξής μας στο ΓΕΣΥ, αποτέλεσε μία στρατηγική απόφαση, με διπλό στόχο: τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του Οργανισμού, παραμένοντας πιστοί στις αξίες και στο όραμά μας, και την παροχή της δυνατότητας, σε όλους τους πολίτες της Κύπρου, να έχουν πρόσβαση σε κορυφαίες ιατρικές και νοσηλευτικές υπηρεσίες. Οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της Υγείας ήταν καταλυτικές για την απόφασή μας να ενταχθούμε στο ΓεΣΥ. Τώρα, ένα χρόνο μετά, θεωρώ ότι και οι δύο αυτοί στόχοι έχουν επιτευχθεί. Η Πολυκλινική ΥΓΕΙΑ είναι ένας υγιής οικονομικά Οργανισμός, σταθερά αναπτυσσόμενος, ενώ παράλληλα έχουν ενισχυθεί ακόμη περισσότερο οι ισχυροί δεσμοί εμπιστοσύνης που εδώ και 38 χρόνια έχουμε χτίσει με τους ασθενείς και συνεργάτες ιατρούς μας.
- Ο φόβος των ασθενών στο άκουσμα της ένταξης της Πολυκλινικής ΥΓΕΙΑ στο ΓεΣΥ δεν ήταν άλλος από το αν θα καταφέρνατε να διατηρήσετε την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης εξυπηρέτησης των ασθενών μακριά από λίστες αναμονής και ταλαιπωρία. Ένα χρόνο μετά θεωρείτε ότι επαληθεύτηκαν ή διαψεύστηκαν αυτοί οι φόβοι;
- Πρώτα απ’ όλα πρέπει να αναφερθεί ότι, διαχρονικά, η Πολυκλινική ΥΓΕΙΑ είναι συνώνυμη της ποιότητας ιατρικών και νοσηλευτικών υπηρεσιών στο χώρο της υγείας στην Κύπρο. Γι΄αυτό άλλωστε αξιολογήθηκε από τον ΟΑΥ και εγκρίθηκε με τη μέγιστη δυνατή βαθμολογία, βάσει κλίμακας ποιοτικών κριτηρίων, πέραν των υποδομών και ιατρικών ειδικοτήτων.
Η Διοίκηση της Πολυκλινικής, λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς προκλήσεις ανάπτυξης, τις απαιτήσεις των ασθενών και συνεργατών μας, καθώς και τους νόμους και κανονισμούς που διέπουν τη λειτουργία της, έχει υιοθετήσει ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης που περιλαμβάνει τις πλέον καταξιωμένες διεθνείς διαπιστεύσεις και πιστοποιήσεις (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 15189:2012, ISO 27001:2013, ISO 45001:2018, ISO 22000:2018, CHKS, Cyber Essentials Plus). Βάσει αυτών, η Πολυκλινική ΥΓΕΙΑ, είναι σε θέση να διασφαλίσει την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, ιατρικών – νοσηλευτικών και φιλοξενίας – εξυπηρέτησης, στο πλέον ασφαλές περιβάλλον, τόσο για τους εργαζομένους, όσο και για τους ασθενείς και συνεργάτες ιατρούς.
Η υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών, αποτελούσε ανέκαθεν στρατηγική επιλογή της Διοίκησης της Πολυκλινικής ΥΓΕΙΑ και χαρακτηρίζει όλους τους τομείς της λειτουργίας και των διαδικασιών της. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας μας και της καθημερινότητάς μας, στο πλαίσιο διασφάλισης ενος υγιούς και ασφαλούς περιβάλλοντος για τους ασθενείς, τους συνεργάτες μας και το προσωπικό μας. Αντιμετωπίσαμε την ένταξή μας στο ΓεΣΥ ως νέο, πρόσθετο κίνητρο διαρκούς εξέλιξης υποδομών και ανθρώπινου δυναμικού.
Μέσω της στελέχωσης όλων των τμημάτων της Πολυκλινικής ΥΓΕΙΑ, με έμφαση στο Νοσηλευτικό Τμήμα, στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών και στα Διαγνωστικά Τμήματα, αλλά και μέσω της πρόσληψης εσωτερικών ιατρών, καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε την αυξημένη ροή ασθενών με την ένταξή μας στο ΓΕΣΥ, ώστε να γίνεται κατάλληλη αξιολόγηση των περιστατικών, με έγκαιρη και έγκυρη διάγνωση, καθώς και γρήγορη παραπομπή, όπου αυτό απαιτείται, αποφεύγοντας το μεγάλο χρόνο αναμονής των ασθενών.
Παρ’ολ’αυτά, το γεγονός ότι δυστυχώς δεν έχει ακόμη γίνει κατανοητή η έννοια του επείγοντος περιστατικού από μερίδα συμπολιτών μας, οι οποίοι επισκέπτονται το ΤΑΕΠ για χρόνιες παθήσεις αντί να επισκεφθούν τον προσωπικό τους ιατρό, υπάρχουν ημέρες που δημιουργεί σχετικές καθυστερήσεις.
- Έχει αλλάξει η πολιτική της Πολυκλινικής ΥΓΕΙΑ ως προς τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, εντός ΓεΣΥ;
- Για εμάς στην Πολυκλινική ΥΓΕΙΑ, τα 560 άτομα του ανθρώπινου δυναμικού μας, είναι και το βασικό ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η επιχειρησιακή στρατηγική του Οργανισμού, έχει δομηθεί .με τέτοιο τρόπο, ώστε να προστατεύει αυτό το «πλεονέκτημα» επενδύοντας ταυτόχρονα στην ανάπτυξή του. Παραμένει πρωταρχικός μας στόχος, η παροχή ενός ασφαλούς και υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, με ίσες ευκαιρίες και κίνητρα διαρκούς ανάπτυξης, τα οποία εγγυώνται την υψηλή απόδοση και τη δέσμευση στις βασικές αρχές του Οργανισμού.
- Η συνεργασία σας με τους Συνεργατες Ιατρούς πόσο διαφοροποιήθηκε εντός ΓεΣΥ;
- Είναι μεγάλη μας ικανοποίηση το ότι το μεγαλύτερο μέρος των συνεργατών μας εκτός ΓεΣΥ, μας ακολούθησε στην ένταξή μας στο ΓεΣΥ. Αυτό ήταν και η μεγαλύτερη απόδειξη των μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες ιατρούς μας. Ήταν σαφώς απαιτητική και αρχικά δύσκολη η μετάβαση και για εμάς και για τους συνεργάτες μας από ιδιώτες ιατροί σε ιατρούς εντός ΓεΣΥ, αλλά η αμοιβαία θέληση να επιτύχει το εγχείρημα και η αμοιβαία εμπιστοσύνη, έφεραν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
- Τι να αναμένουμε από εσάς το επόμενο διάστημα;
- Οι στόχοι μας παραμένουν υψηλοί. Επιτρέψτε μου να αναφέρω ενδεικτικά τους ακόλουθους:
- Η Πολυκλινική ΥΓΕΙΑ να παραμείνει ηγέτης στο χώρο της υγείας με υψηλής ποιότητας προσφερόμενες υπηρεσίες, με επίκεντρο πάντα τον ασθενή!
- Η διαρκής αναβάθμιση των υπηρεσιών και υποδομών μας, ώστε να προσφέρουμε μία συνολικά θετική εμπειρία στον ασθενή
- Η διατήρηση του ασφαλούς και υγιούς περιβάλλοντος εργασίας στο προσωπικό του Οργανισμού
- Η προσθηκη και νέων υπηρεσιών και ειδικοτήτων μέσα από συνεργασίες με εξειδικευμένους και έμπειρους ιατρούς
- Η ενδυνάμωση της θέσης της Κύπρου στο χάρτη του Ιατρικού Τουρισμού
- Η σύναψη νέων επιστημονικών και επιχειρηματικών συνεργασιών.
Ο Δρ Γεώργιος Ζαχαριάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Πολυκλινικής ΥΓΕΙΑ.