ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

DeLeMa McCANN Cyprus - Η πανδημία άλλαξε «τα θέλω» του καταναλωτή

Μόνο με την ολοκληρωμένη και σωστή στρατηγική μπορεί να γίνει ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα επικοινωνίας.

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Που οφείλετε η επιτυχημένη διαδρομή της DeLeMa McCANN Cyprus από τη σύστασή της μέχρι σήμερα; Ως διευθύνουσα σύμβουλος τι ήταν αυτό που προσπαθήσατε να φέρετε;

Από την ίδρυση της εταιρείας επικοινωνίας DeLeMa το 1985, θέσαμε κάποιες βασικές αρχές για τη λειτουργία της:

• Πρώτη αρχή είναι ο σεβασμός προς τον πελάτη και την ομάδα της εταιρείας.
• Δεύτερη είναι η λειτουργία της εταιρείας με πλήρη διαφάνεια, χωρίς καμιά «κρυφή» χρέωση προς τον πελάτη.
• Τρίτη και πολύ σημαντική είναι η στήριξη μη-κερδοσκοπικών οργανισμών και της κοινωνίας.

Κάθε μέλος της ομάδας μας (Creative, Media, Online/Digital, PR/Events, Strategy, Administration and Finance) εργάζεται με πάθος και δέσμευση. Αυτό είναι που οδηγεί στις πολύ δημιουργικές και αποτελεσματικές εκστρατείες για τους πελάτες μας.
Σε αυτά πιστεύω ότι βασίζεται η επιτυχία της DeLeMa McCann Cyprus.

Με ποιον τρόπο οι επιπτώσεις της πανδημίας έχουν επηρεάσει τον κλάδο της διαφήμισης και του marketing;

Με την αρχή της πανδημίας, οι πλείστοι πελάτες αποφάσισαν να σταματήσουν να διαφημίζουν. Στην πορεία όμως αντιλήφθηκαν ότι δεν μπορούν να μην επικοινωνούν με τον κοινό-στόχο τους, τους πελάτες τους.
Αυτό που έχει αλλάξει λόγω της πανδημίας είναι «τα θέλω» του καταναλωτή. Ένα προϊόν ή μια υπηρεσία δεν μπορεί πλέον να περιαυτολογεί. Ο καταναλωτής θέλει να γνωρίζει με ποιο τρόπο το προϊόν ή υπηρεσία θα προσθέσει αξία στη δική του ζωή.
Παράλληλα, λόγω των επιπτώσεων στον πλανήτη μας αλλά και την κρίση που έχει έρθει διεθνώς (και στην Κύπρο μας) και λόγω της πανδημίας αλλά και της εισβολής στην Ουκρανία, πολλοί καταναλωτές έχουν μειώσει τις αγορές τους και επιλέγουν προϊόντα ή υπηρεσίες που είναι περιβαλλοντικά και κοινωνικά ευαίσθητα.

Αυτό που είναι αναγκαίο προτού γίνει μια εκστρατεία, είναι η σωστή στρατηγική. Μόνο έτσι θα μπορεί να γίνει μια δημιουργική και αποτελεσματική εκστρατεία. Τα εργαλεία στρατηγικής της McCANN Worldgroup, η εκπαίδευση που μας παρέχει και οι διεθνείς μελέτες που κάνει συνεχώς, μας στηρίζουν αφάνταστα σε αυτή την εργασία.

Στην αρχή της χρονιάς η DeLeMa McCANN Cyprus κέρδισε τη σημαντική πιστοποίηση Great Place to Work. Ποιες εργασιακές συνήθειες ήρθαν για να μείνουν στη νέα εποχή;

Κερδίσαμε για δεύτερη συνεχή χρονιά αυτή την πιστοποίηση. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι κάνουμε κάτι σωστά.
Μια εργασιακή συνήθεια που θα μείνει είναι η εργασία από το σπίτι. Ως εταιρεία, είχαμε φροντίσει ολόκληρη η ομάδα μας να μπορεί να εργαστεί από το σπίτι και στείλαμε ολόκληρη την ομάδα στο σπίτι πριν από το πρώτο lockdown.

Μια άλλη εργασιακή συνήθεια που μάλλον θα μείνει για αρκετό καιρό και πολλές εταιρείες επιλέγουν κυρίως για μείωση εξόδων, είναι να έχουν κοινόχρηστους χώρους στους οποίους θα κάθονται όσοι θα πάνε εκείνη την μέρα στο γραφείο. Με αυτή τη συνήθεια δεν συμφωνώ, πιστεύω ότι το κάθε άτομο της ομάδας πρέπει να έχει τον δικό του χώρο, να μπορεί να τοποθετεί κάποια δικά του αντικείμενα/ φωτογραφίες που θα τον κάνουν να το νοιώσει «δικό του». Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να νοιώθεις τον χώρο δικό σου και ότι αυτό ενισχύει την ομάδα.

Είστε CEO διαφημιστικής εταιρείας και Πρόεδρος του συνδέσμου του κλάδου. Σήμερα το ποσοστό των γυναικών που κατέχουν επαγγελματικά υψηλόβαθμες θέσεις σε κυπριακές εταιρείες παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Πως το σχολιάζεται;

Παρόλο που έχουμε δει αύξηση των γυναικών που κατέχουν υψηλόβαθμες θέσεις, ακόμα είμαστε αρκετά πίσω. Αυτό που θα ήθελα να συμβουλεύσω τις γυναίκες που έχουν την φιλοδοξία να ανεβούν ψηλά στην εργασία τους, είναι να μην «κολλούν» σε προκαταλήψεις και να εργαστούν σωστά και δυναμικά για να το πετύχουν.

Στον δικό μας κλάδο ευτυχώς το ποσοστό των γυναικών που έχουν πετύχει υψηλόβαθμες θέσεις είναι μεγάλο, πολύ μεγαλύτερο από άλλους κλάδους.

Χαίρομαι που οι υποψήφιοι Πρόεδροι, αρχικά ο Αβέρωφ και στη συνέχεια και άλλοι υποψήφιοι, υποσχέθηκαν ποσοστό 50% γυναίκες σε υπουργικό και άλλες θέσεις. Θα πρέπει επίσης να δοθούν κάποιες διευκολύνσεις, ώστε να βοηθηθεί η ανέλιξη της γυναίκας με σεβασμό στο ρόλο της ως μητέρα, κόρη, σύζυγος. Ήδη κάποιες ιδιωτικές εταιρείες έχουν κάνει σημαντικά βήματα σε αυτό τον τομέα και εμείς μαζί.

Στην εποχή μας όλα αλλάζουν με ραγδαίους ρυθμούς. Πως διαμορφώνονται οι προκλήσεις στον κλάδο της επικοινωνίας;

Οι σημερινές προκλήσεις είναι τεράστιες. Οι πλείστοι πελάτες στην προσπάθεια τους να μην αυξήσουν τις τιμές των προϊόντων ή υπηρεσιών τους στον βαθμό που θα καλύπτουν τα έξοδα τους, αναγκάζονται να μειώσουν διάφορα «έξοδα», συμπεριλαμβανομένου και του προϋπολογισμού επικοινωνίας τους.

Πολλοί πελάτες θεωρούν ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μόνο κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακά μέσα για την επικοινωνία τους. Αυτό όμως εξαρτάται αποκλειστικά από το κοινό που στοχεύει κάθε προϊόν ή υπηρεσία. Μπορεί το συγκεκριμένο κοινό να βλέπει τηλεόραση, να ακούει ραδιόφωνο, να διαβάζει έντυπα, να εκτίθεται σε πινακίδες, να ασχολείται με κοινωνικά δίκτυα ή να ακολουθεί συγκεκριμένα διαδικτυακά μέσα. Ή ακόμα μπορεί να πηγαίνει στον κινηματογράφο, στο θέατρο, σε εστιατόρια και καφετέριες, σε εκθέσεις ή άλλες εκδηλώσεις. Ναι, η διαδικτυακή επικοινωνία είναι σημαντική αλλά στις πλείστες περιπτώσεις δεν μπορεί να αποδώσει από μόνη της. Χρειάζεται την στήριξη από άλλα ΜΜΕ ή δραστηριότητες.
Μόνο με την ολοκληρωμένη και σωστή στρατηγική μπορεί να γίνει ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα επικοινωνίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X