Η Nissan αποκάλυψε το νέο GT-R για την Ιαπωνική αγορά, συμπεριλαμβανομένων δύο ειδικών εκδόσεων, του Nissan GT-R Premium edition T-spec και του Nissan GT-R NISMO Special edition. Τα μοντέλα του 2024 σχεδιάζονται να βγουν στην αγορά την ερχόμενη άνοιξη και θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις NISMO, που προγραμματίζεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά το καλοκαίρι.
Έχοντας ως φιλοσοφία την “εξέλιξη προς την απόλυτη οδηγική απόλαυση», το Nissan GT-R συνεχίζει να ενισχύει την εικόνα του ως ένα premium σπορ αυτοκίνητο. Τα νέα μοντέλα αντιπροσωπεύουν το επόμενο επίπεδο ισορροπίας μεταξύ ταχύτητας και ποιότητας κύλισης. “Με τη νέα σχεδίαση της μάσκας, τις τεχνολογίες αιχμής και τη δεξιοτεχνία, τα νέα μοντέλα αποτελούν την επιτομή του GT-R R35”, δήλωσε ο COO της Nissan, Ashwani Gupta.
Τα μοντέλα διαθέτουν βελτιωμένη αεροδυναμική και εκλεπτυσμένη ποιότητα κύλισης. Ενώ διατηρείται η ιπποδύναμη, ο θόρυβος και οι κραδασμοί έχουν μειωθεί και ο ήχος έχει ρυθμιστεί προσεκτικά, με γνώμονα την άνεση στην καμπίνα.
Το T-spec αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία του GT-R να οδηγεί και να διαμορφώνει την εποχή και είναι εμπνευσμένο από τις λέξεις τάση και πρόσφυση. Το GT-R T-spec έχει δημιουργηθεί για να είναι πάντα μπροστά από την εποχή και να προσφέρει στιβαρό κράτημα. Το Nissan GT-R Premium edition T-spec είναι πλέον εξοπλισμένο με ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση και carbon δισκόφρενα, προσφέροντας την απόλαυση μιας ομαλής κύλισης και υψηλής οδηγικής απόκρισης.
Το Nissan GT-R NISMO μεγιστοποιεί τη χρήση των αγωνιστικών τεχνολογιών. Με τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, τη ρύθμιση της ανάρτησης και την προσθήκη ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στην μπροστινή τελική μετάδοση κίνησης, αυτό είναι το GT-R με τις υψηλότερες επιδόσεις που έχουν επιτευχθεί ποτέ. Τα αποκλειστικά καθίσματα με carbon πλάτη από την Recaro έχουν ανανεωθεί για να προσφέρουν αναβαθμισμένη ποιότητα οδήγησης και άνεση, όπου οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα ενιαίο σύνολο.
Το Nissan GT-R NISMO Special edition χρησιμοποιεί εξαρτήματα κινητήρα υψηλής ακρίβειας με απόλυτη προσήλωση στην ισορροπία βάρους, όπως στροφαλοφόρο άξονα και καπό από ανθρακονήματα, αποκλειστικής χρήσης για την NISMO (με αεραγωγούς της NACA).
Tο ανανεωμένο Nissan GT-R δεν θα διατεθεί στην Ευρώπη εξαιτίας των αυστηρών κανονισμών σχετικά με τις εκπομπές ρύπων.