Kathimerini.com.cy
Στην μικρού μήκους ταινία «Airhostess-737» του Θανάση Νεοφώτιστου, η Λένα Παπαληγούρα υποδύεται μια αεροσυνοδό που φοράει σιδεράκια. Μορφάζει έντονα από τον πόνο, προσπαθεί να κρύψει αυτή τη δυσφορία, χαμογελάει προσποιούμενη πως όλα πηγαίνουν καλά. Η ταινία σαρώνει τα βραβεία στο εξωτερικό. Η ηθοποιός επίσης. Την ίδια στιγμή ετοιμάζεται για την «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή, σε σκηνοθεσία Λίλλυς Βελεμέ.
Η κουβέντα μας ξεκίνησε από τη δουλειά της, αλλά δεν έμεινε εκεί. Η Λένα Παπαληγούρα μίλησε για το πόσο την άλλαξε η μητρότητα στην καθημερινότητά της, για τα βιβλία που δεν διαβάζει, για το φιλτράρισμα της ψυχής ως προς τις πληροφορίες και τις εικόνες που λαμβάνει, καθώς και για το πόσο έχει ενισχυθεί η εσωστρέφεια και ο ατομικισμός. «Ζούμε τη φάση τού να έχει ο καθένας το σπίτι του, να είναι καλά, βολεμένος, ασφαλής και δεν πάει να γκρεμίζεται ο κόσμος. Και αυτό γίνεται γενικά αποδεκτό, φρικάρω λίγο». Ωστόσο, παρατηρεί τις υγιείς συνεργασίες στο θέατρο, στις οποίες συχνά επιστρέφει. «Η συνθήκη είναι η ίδια. Πρέπει να υπάρχει ευθύτητα στις σχέσεις, να μπορείς να πεις αυτό που σκέφτεσαι χωρίς περιστροφές, εξοικονομείς χρόνο έτσι».
Μαζί τo καθηλωτικό Graphic novel Δημοκρατία Τ.Β, και TV Οδηγός.