
Kathimerini.com.cy
Από το 2019, μέχρι και το 2025, το σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης της Ε.Ε., RapexSafety Gate, εξέπεμψε σήμα κινδύνου για το πρόβλημα με τους αερόσακους Takata 57 φορές, αλλά οι υπηρεσίες του κυπριακού κράτους και δη το Τμήμα Οδικών Μεταφορών, δεν έπραξαν τίποτα απολύτως. Μάλιστα, μετά τη γνωστοποίηση του προβλήματος από τις αρμόδιες αρχές της Ρουμανίας, όλα σχεδόν τα κράτη-μέλη, με βέβαιη εξαίρεση την Κύπρο, μπήκαν στη διαδικασία να ελέγξουν κατά πόσο το εν λόγω πρόβλημα υφίσταται και στη δική τους επικράτεια. Σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη, η ευθύνη βρίσκεται στον επίσημο φορέα αξιολόγησης της κατάστασης ενός οχήματος, ενώ στην Κύπρο επιχειρείται να φορτωθεί στους ώμους των καταναλωτών.
Διαβάστε το ρεπορτάζ του Παύλου Ξανθούλη στην έντυπη έκδοση της «Κ».
Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.