ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις, ανέδειξε έρευνα της ΟΕΒ

Η μελέτη, εκπονήθηκε κατά την υλοποίηση του Έργου «Πυλώνες Ανάπτυξης» το οποίο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Πολιτικής Συνοχής «ΘΑλΕΙΑ 2021-2027»

ΚΥΠΕ

Τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού ως βασικό παράγοντα για την επιτυχία και τη διαρκή ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητάς τους, αναδεικνύει μελέτη που διενήργησε η Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων (ΟΕΒ) για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.

Ωστόσο, όπως κατέδειξε η έρευνα παρόλο που διαπιστώνεται η ανάγκη για βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού, οι επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν πλήρως τις ευκαιρίες για εκπαίδευση του προσωπικού τους.

Ειδικότερα 37% των επιχειρήσεων δηλώνουν ότι σκοπεύουν να προσφέρουν στο προσωπικό τους εκπαίδευση σε ψηφιακές δεξιότητες μόνο όταν υπάρχει ανάγκη. Παράλληλα, ποσοστό 25% απάντησε κάθε έξι μήνες και 14% απάντησε μια φορά το χρόνο.

Πάντως, τα αποτελέσματα της μελέτης αναδεικνύουν ότι οι κυπριακές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τα οφέλη που μπορεί να τους προσφέρει ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός, όμως το κόστος μια τέτοιας μετάβασης, ο χρόνος υλοποίησης και εφαρμογής της καθώς και οι ραγδαία μεταβαλλόμενες τεχνολογικές εξελίξεις παίζουν ανασταλτικό ρόλο.

Η μελέτη, εκπονήθηκε κατά την υλοποίηση του Έργου «Πυλώνες Ανάπτυξης» το οποίο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Πολιτικής Συνοχής «ΘΑλΕΙΑ 2021-2027» με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ, παρουσιάστηκαν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου στην ΟΕΒ.

Παράλληλα, ποσοστό 55,2% των ερωτηθέντων θεωρούν το επίπεδο των ψηφιακών δεξιοτήτων του προσωπικού της επιχείρησής τους ως καλό, ενώ 24,8% ως μέτριο. Εξάλλου ποσοστό 11% έκριναν το επίπεδο των ψηφιακών δεξιοτήτων του προσωπικού τους ως άριστο.

Όσον αφορά τους κυριότερους λόγους για τους οποίους κρίνουν ότι το προσωπικό χρειάζεται ψηφιακές δεξιότητες, 58,1% απάντησαν την αύξηση της παραγωγικότητας με δεύτερη απάντηση με ποσοστό 55,7% την προσαρμογής την ψηφιακή μετάβαση, ενώ η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών ακολουθεί με 54,3%.

Εξάλλου, στο ερώτημα σε ποιες βασικές δεξιότητες και εργαλεία ή λογισμικά διαπιστώνονται κενά στις επιχειρήσεις τους, το 32,4% απάντησε την ασφάλεια στο διαδίκτυο και την προστασία δεδομένων, το 26,2% απάντησε τις εφαρμογές δημιουργίας και χρήσης σημειώσεων με την αποθήκευση και διαχείριση αρχείων σε ηλεκτρονικό περιβάλλον να ακολουθεί με 25,7%.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση