ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Partners VMLY&R - Αλλάζοντας το παιχνίδι στη σύγχρονη επικοινωνία

«Προσπάθειά μας να δημιουργούμε μηνύματα και εκστρατείες που θα κάνουν κλικ, θα κερδίσουν την προσοχή, τη λογική και τα συναισθήματα του κάθε κοινού στόχου»

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Η Partners VMLY&R θριάμβευσε στα Carob Awards 2022 της κυπριακής διαφήμισης με 7 χρυσά και συνολικά 25 βραβεία. Πού αποδίδετε την επιβράβευση της δουλειάς σας;

Ίσως να ακούγεται πομπώδες και υπερβολικό όταν αυτοαποκαλούμαστε game changers, αλλά αυτός είναι ο τρόπος σκέψης και λειτουργίας μας στους Partners. Για το κάθε brand που χειριζόμαστε, για την κάθε εκστρατεία που τρέχουμε, διεκδικούμε το ενδιαφέρον και την προτίμηση του καταναλωτή μέσα από χιλιάδες μηνύματα που αυτός δέχεται καθημερινά. Οι εκστρατείες που κέρδισαν όλα αυτά τα βραβεία και χάρισαν σε εμάς και τους πελάτες μας αυτήν τη μεγάλη επιτυχία, κατάφεραν να αλλάξουν το παιχνίδι. Δηλαδή αυτό που επιδιώκουμε σε κάθε προσπάθειά μας: να δημιουργούμε μηνύματα και εκστρατείες που θα κάνουν κλικ, θα κερδίσουν την προσοχή, τη λογική και τα συναισθήματα του κάθε κοινού στόχου.

Αυτό είναι η καθημερινότητα και το αποτέλεσμα μιας δυναμικής και δημιουργικής ομάδας game changers. Στους Partners επενδύουμε στο ταλέντο, στους ώριμους και έμπειρους επαγγελματίες που φέρνουν μαζί τους εξειδίκευση, γνώση και καταξίωση αλλά και στα νέα παιδιά που φέρνουν μαζί τους αυθορμητισμό, ενέργεια και τόλμη. Και αυτό επιβραβεύεται μέσα από την εμπιστοσύνη και την προτίμησή του της πρώτης κλάσης πελατολογίου μας αλλά και μέσα από όλα αυτά τα χρυσά, αργυρά και χάλκινα χαρούπια για τα οποία είμαστε περήφανοι και εκστασιασμένοι.

Τι πρέπει να γνωρίζει ο διαφημιστής για να σχεδιάσει μια αποτελεσματική και πετυχημένη προώθηση σε ένα προϊόν/εταιρεία;

Η διαφήμιση και ευρύτερα η επικοινωνία είναι μια σύνθετη επιστήμη. Όλοι γινόμαστε δέκτες του τελικού κομματιού της δουλειάς των διαφημιστών. Δηλαδή των διαφημίσεων (ιστορίες και εικόνες) που βλέπουμε στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο, στις πινακίδες στον δρόμο, που ακούμε στο ραδιόφωνο κ.λπ. Ο διαφημιστής πριν προχωρήσει στο δημιουργικό κομμάτι της δουλειάς του, που είναι το τελευταίο μέρος μιας μεγάλης διαδικασίας, πρέπει να γνωρίσει σε βάθος το προϊόν, να μελετήσει τον ανταγωνισμό και την αγορά στην οποία απευθύνεται, να αναγνωρίζει τα σημαντικά consumer insights, το lifestyle του αποδέκτη του μηνύματός του, να βάλει κάτω τους σωστούς επικοινωνιακούς στόχους και να σχεδιάσει μια στρατηγική που θα επιτύχει μεγιστοποίηση του αποτελέσματος και της επένδυσης του πελάτη του. Οι καταναλωτές του σήμερα είναι υπερβολικά ενημερωμένοι και απαιτητικοί, προτιμούν μάρκες και προϊόντα που συνάδουν με τον δικό τους τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς. Δεν περιορίζονται μόνο στα πρακτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων. Οι καταναλωτές σήμερα συμμετέχουν στην ανάπτυξη και επικοινωνία των brands διότι η επικοινωνία είναι πλέον αμφίδρομη. Εμείς στην Partners VMLY&R, μια μεγάλη ομάδα από επαγγελματίες νέας γενιάς που εξειδικεύονται στο market intelligence, strategic planning, creative, media planning, online comms και public relations, δημιουργούμε connected brands. Χτίζουμε επικοινωνία με τρόπο και μέσα από κανάλια και λύσεις που μιλούν και αγγίζουν τον σύγχρονο καταναλωτή.

Η πανδημία επηρέασε αρνητικά τον κλάδο της διαφήμισης, επιτάχυνε όμως την ψηφιοποίηση ενισχύοντας και το digital advertising στην αγορά. Πώς διαμορφώνονται στη νέα εποχή οι προκλήσεις στον κλάδο;

Το digital advertising είναι σε συνεχή άνοδο και εξέλιξη εδώ και χρόνια και θα συνεχίσει να είναι ως το πιο μοντέρνο εργαλείο επικοινωνίας και διάδρασης με τον καταναλωτή. Στους Partners επενδύουμε και εξελισσόμαστε στο εργαλείο αυτό πέρα από 15 χρόνια. Το 2018-2019 εκπονήσαμε ένα σχέδιο ανάπτυξης της εταιρείας μας σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Αναπτύξεως με συμβούλους και εκπαιδευτές από την Ευρώπη σε επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες μας αλλά και ψηφιοποίηση αρκετών εσωτερικών εργαλείων που αφορούν στον οικονομικό έλεγχο, στη ροή και αρχειοθέτηση εργασίας κ.λπ. Το πιο καταλυτικό μέρος όμως ήταν αυτό που αφορούσε στην περαιτέρω ανάπτυξη και εκπαίδευση όλης της ομάδας Partners στο digital περιβάλλον επικοινωνίας.

Αυτούς που η πανδημία ανάγκασε σε επιτάχυνση ήταν τις εταιρείες και τις κυβερνήσεις. Αυτό είναι πολύ θετικό διότι η ψηφιοποίηση μάς κερδίζει χρόνο, βελτιώνει την εξυπηρέτηση, αυξάνει την παραγωγικότητα, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και μεγιστοποιεί το αποτέλεσμά μας. Η κατάταξη της χώρας μας στον ευρωπαϊκό δείκτη DESI έχει ανεβεί σημαντικά.

Η πανδημία όντως έφερε σε δυσχέρεια τη διαφήμιση αλλά και μεγάλο κομμάτι της αγοράς. Όμως στους Partners είμαστε της φιλοσοφίας ότι στην κρίση υπάρχουν πάντα ευκαιρίες, σε κάθε πρόβλημα υπάρχει μια σειρά από λύσεις. Και στα δύσκολα είναι που φαίνεται ο δυνατός Partner.

Οι προκλήσεις που έφερε η πανδημία και η νέα τάξη πραγμάτων που ακολούθησε, δεν αφορούν μόνο το online περιβάλλον και την digital διαφήμιση. Όλα αυτά ήταν και είναι σε θετική τροχιά. Οι προκλήσεις έχουν να κάνουν σε σημαντικό βαθμό με την ψυχοσύνθεση και κατ’ επέκταση τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Σε κάποιες κατηγορίες έχουν ανεβάσει το brand loyalty και σε κάποιες το έχουν καταργήσει εντελώς. Ο καταναλωτής έχει γίνει αρκετά απρόβλεπτος και δεν συμβιβάζεται πλέον με παλαιές και συντηρητικές διαφημιστικές προσεγγίσεις. Θέλει κάτι που θα τον προκαλέσει, που ανταποκρίνεται στο δικό του αναβαθμισμένο επίπεδο γνώσης και αντίληψης. Η αγορά πρέπει να τολμήσει. Σκεφτείτε τον δικό σας εαυτό ποιες διαφημίσεις θυμάστε και γιατί;

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X