Δελτίο Τύπου
Η εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων, MSPS Κύπρου, ανακοινώνει τον διορισμό του Γιάννη Διονυσιάδη ως νέου Γενικού Διευθυντή της, με άμεση ισχύ. Με σχεδόν μια δεκαπενταετία αφοσιωμένης υπηρεσίας και εξαιρετικής συνεισφοράς στην MSPS Κύπρου, μέσα από τον ρόλο του Account Director, ο κ. Διονυσιάδης προσδίδει, στη νέα του θέση, πλούσια εμπειρία και αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας.
Κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Account Director, ο Γιάννης Διονυσιάδης έχει συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη βαθιών και αξιόπιστων σχέσεων με τους πελάτες, διασφαλίζοντας την ανάπτυξη δημιουργικών και αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Η αφοσίωσή του στην οικοδόμηση συναισθηματικών δεσμών και αξέχαστων εμπειριών για τους καταναλωτές ήταν καθοριστική για την επιτυχία πολλών εκστρατειών υψηλού κύρους.
«Ο ανάθεση του Γιάννη ως Γενικού Διευθυντή αποτελεί φυσική εξέλιξη στη διακεκριμένη καριέρα του στην MSPS Κύπρου. Η βαθιά του κατανόηση στη δυναμική των brands και των σχέσεων με τους πελάτες, σε συνδυασμό με τη δημιουργική του προσέγγιση στην επικοινωνία δημοσίων σχέσεων, τον καθιστά κατάλληλο να οδηγήσει την εταιρεία μας στο μέλλον», δήλωσε η Μαίρη Χάματσου, CEO της MSPS Κύπρου.
Ο κ. Διονυσιάδης εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τον νέο του ρόλο, δηλώνοντας: «Είναι τιμή μου που αναλαμβάνω τον ρόλο του Γενικού Διευθυντή στην MSPS Κύπρου. Αυτή η νέα θέση δεν αποτελεί μόνο μια απόδειξη των σχέσεων εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους πελάτες μας, αλλά και μια μεγάλη ευθύνη να συνεχίσουμε το καινοτόμο και στρατηγικό έργο για το οποίο έχουμε, ήδη, ξεχωρίσει. Ανυπομονώ να ηγηθώ της ταλαντούχας ομάδας μας και να προωθήσω την ανάπτυξη της εταιρείας στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο της αγοράς».
Υπό την ηγεσία του, η MSPS Κύπρου δηλώνει πανέτοιμη να συνεχίσει την πορεία ανάπτυξης και καινοτομίας της, παρέχοντας εξαιρετική αξία στους πελάτες και ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά.
H MSPS Κύπρου, ιδρύθηκε το 2010 σε joint venture με την MSPS Ελλάδας και ανήκει στον όμιλο Εταιρειών ΓΝΩΜΗ. Είναι μια βραβευμένη εταιρεία, που εστιάζει στο PR, experiential marketing, event management, promotional marketing και γενικότερα στις δράσεις BTL.
Διαχρονικός, στρατηγικός της στόχος είναι να προσδίδει αξία στα brands των πελατών της και να αφουγκράζεται τις πραγματικές ανάγκες τους, έτσι ώστε να προσφέρει τις πιο κατάλληλες λύσεις.
Το πελατολόγιο της απαρτίζουν τοπικά και διεθνή brands, με μακρόχρονες συνεργασίες σε όλο το φάσμα ενεργειών PR και ΒΤL.