Της Άννας Πολυβίου
Μία ακόμη σελίδα στην ιστορία τους γράφουν τα Παγωτά PAPAFiLiPOU, με νέα εικόνα και ακόμη περισσότερο παγωτό, σε αυθεντικούς και δημοφιλείς συνδυασμούς γεύσεων. Τα Παγωτά PAPAFiLiPOU διανύουν φέτος την τρίτη χρονιά του «rebranding» τους, τόσο στο σχεδιαστικό κομμάτι όσο και στην ποσότητα του παγωτού τους.
Η εταιρεία, έχοντας ως προτεραιότητα τον πελάτη και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων που προσφέρει διαχρονικά, ανανέωσε την εικόνα τριών οικογενειακών συσκευασιών, ενώ αύξησε και την ποσότητα παγωτού, σε νέες συσκευασίες των 1,5 λίτρων για ακόμη περισσότερη απόλαυση. Συγκεκριμένα, οι δημοφιλείς, αγαπημένοι συνδυασμοί παγωτών Βανίλια Μαδαγασκάρης - Σοκολάτα, Βανίλια Μαδαγασκάρης - Φράουλα και Μαστίχα Χίου - Τριαντάφυλλο Αγρού παρουσιάζονται σε νέες, μοντέρνες σχεδιαστικά, επαναχρησιμοποιούμενες κι ανακυκλώσιμες συσκευασίες των 1,5 λίτρων, δηλώνοντας ηχηρά τη νέα εποχή για τα Παγωτά PAPAFiLiPOU.
Η εταιρεία διατηρεί από την αρχή της ιστορίας της έως σήμερα τον παραδοσιακό τρόπο παραγωγής, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά φρέσκα προϊόντα, όπως φρέσκο κυπριακό γάλα, φρέσκια κρέμα γάλακτος, φρέσκα ώριμα φρούτα και τα καλύτερα φυσικά υλικά από όλο τον κόσμο. Σημαντικό σημείο αναφοράς αποτελεί το γεγονός πως όλα τα παγωτά της εταιρείας χαρακτηρίζονται υγιεινά, καθώς δεν χρησιμοποιείται γλουτένη αλλά ούτε και ζελατίνη, κατατάσσοντας τα κατάλληλα για vegetarian. Όλα αυτά αποτυπώνονται στο «clean label» που κατέχουν τα Παγωτά PAPAFiLiPOU.
Η αγορά παγωτού στην Κύπρο
Μιλώντας με τον Group Marketing Manager της P&P Ice Cream Group, κ. Εύρο Παπαδόπουλο, αναφορικά με την αγορά του παγωτού στην Κύπρο γενικότερα, μας δήλωσε πως φαίνεται να υπάρχει σημαντική αύξηση στη retail αγορά π.χ. σε supermarket, mini markets, περίπτερα, φούρνους κ.ά. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της RAI Consultants Ltd (οργανισμός έρευνας αγοράς) μελετώντας δεδομένα που προέκυψαν από τις πωλήσεις που σημειώθηκαν στη retail αγορά, το 2023 η αγορά παγωτού ανήλθε περίπου στα 28 εκατομμύρια ευρώ, 17% περισσότερο από την προηγούμενη χρονιά, το 2022, η οποία σημείωσε περίπου 24 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια γενικότερη αυξητική τάση στη retail αγορά των παγωτών. Τη μεγαλύτερη αγορά για το 2023 στην Κύπρο είχαν τα οικογενειακά παγωτά με ποσοστό 36%, δεδομένο το οποίο ώθησε τα Παγωτά PAPAFiLiPOU να δώσουν ακόμη περισσότερη έμφαση στα οικογενειακά τους παγωτά, ικανοποιώντας με αυτό τον τρόπο την επιλογή των καταναλωτών για αυτά. Με τις νέες οικογενειακές συσκευασίες PAPAFiLiPOU 1,5L μπορούν οι καταναλωτές να απολαμβάνουν περισσότερο παγωτό σε αγαπημένους τους γευστικούς συνδυασμούς.
Η ιστορία των Παγωτών PAPAFiLiPOU
Η ιστορία της εταιρείας ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ’70, όταν ο Παναγιώτης Χριστοφόρου και ο Παναγιώτης Παπαφιλίππου είχαν την επιθυμία να προσφέρουν το καλύτερο, φυσικό παγωτό. Έχοντας ως μέλημα από το ξεκίνημα της εταιρείας την υψηλή ποιότητα των προϊόντων, χρησιμοποιώντας αγνά, φρέσκα υλικά, τα Παγωτά PAPAFiLiPOU κατάφεραν να ξεχωρίσουν και να κερδίσουν τους λάτρεις του παγωτού –και όχι μόνο– προσφέροντας μέχρι σήμερα 100% αυθεντικό και γευστικό παγωτό. Σήμερα, τα Παγωτά PAPAFiLiPOU έχουν παρουσία τόσο σε τοπικό όσο και διεθνές επίπεδο, προσφέροντας μία ξεχωριστή και ταυτόχρονα υγιεινή απόλαυση σε όλους.
Οι Παναγιώτης Παπαφιλίππου και Παναγιώτης Χριστοφόρου.
Διαχρονικό όραμα της εταιρείας αποτελεί η διατήρηση και η περαιτέρω ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην τοπική αγορά αλλά και η παρουσία της στο εξωτερικό, διατηρώντας πάντα τον σεβασμό προς τους καταναλωτές, τους ανθρώπους της και την ποιότητα των προϊόντων που χρησιμοποιεί. Η εταιρεία από την ίδρυσή της πρωτοπορεί στη βιομηχανία του παγωτού, ανταποκρινόμενη πάντα στις ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές διατροφικές συνήθειες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού αποτελούν τα παγωτά που παρασκευάζει η εταιρεία χωρίς ζάχαρη, χρησιμοποιώντας βιολογική στέβια Παραγουάης, αλλά και τα παγωτά χωρίς λακτόζη. Οι σημερινές διατροφικές απαιτήσεις, για πιο υγιεινές συνήθειες, αλλά και για τα άτομα τα οποία παρουσιάζουν π.χ. δυσανεξία στη λακτόζη, τα Παγωτά PAPAFiLiPOU έχουν τη λύση, καλύπτοντας με την πλούσια γκάμα των προϊόντων τους τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Αξίζει να σημειωθεί πως στα παγωτά της εταιρείας συμπεριλαμβάνονται και τρία νέα παγωτά κατάλληλα γι’ αυτούς που κάνουν τη λεγόμενη «keto diet», μία δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, επαρκή πρωτεΐνη και χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Τα παγωτά αυτά τα βρίσκει κανείς τόσο σε οικογενειακή όσο και σε ατομική συσκευασία.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως η ζήτηση για παγωτά που υπάρχει στο εξωτερικό αφορά τα «εξειδικευμένα» παγωτά, αυτά τα οποία προαναφέρθηκαν, και κυρίως αυτά χωρίς ζάχαρη. Η τάση για τέτοιου είδους παγωτά δείχνει αυξητική πορεία, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, με τους καταναλωτές να δείχνουν όλο και περισσότερη προτίμηση σε αυτά.
Οι διακρίσεις και βραβεύσεις αποδεικνύουν την εξαιρετική ποιότητα που προσφέρει η εταιρεία στο καταναλωτικό κοινό, η οποία δίνει έμφαση στην κάθε λεπτομέρεια της παρασκευής παγωτού, προκειμένου να φτάσει στον καταναλωτή ένα παγωτό υγιεινό, πλούσιο σε γεύση και ποιότητα.