ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Είκοσι πέντε χρόνια λειτουργίας Superhome Center

Γιώργος Τζιοβάννη: Το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων, σε Λεμεσό και Κοκκινοχώρια, προγραμματίζει η εταιρεία

Της Άννας Πολυβίου

Τα 25 χρόνια λειτουργίας κλείνει φέτος η εταιρεία Superhome Center, μέλος του ομίλου εταιρειών CTC. Το πρώτο πολυκατάστημα Superhome Center άνοιξε τις πόρτες του στη Λευκωσία τον Μάρτιο του 1999. Σήμερα, με έξι καταστήματα σε όλη την Κύπρο και με περισσότερα από 65.000 προϊόντα υψηλής ποιότητας, η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί, προσφέροντας λύσεις που ικανοποιούν όλες τις ανάγκες για το σπίτι, τον κήπο, το γραφείο, ή οποιοδήποτε άλλο χώρο.

Ο CEO των Superhome Center, κ. Γιώργος Τζιοβάννη, μας μιλάει για την πορεία, την εξέλιξη μέσα στα χρόνια, την ηλεκτρονική αγορά, την «κουλτούρα» του DIY και τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον.

–Είκοσι πέντε χρόνια λειτουργίας της εταιρείας Superhome Center. Πώς νιώθετε για αυτό;

–Τα 25 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας Superhome Center αποτελούν ένα σημαντικό ορόσημο για εμένα και είμαι βαθιά συγκινημένος, καθώς ξεκίνησα να εργάζομαι στην εταιρεία από την ίδρυσή της. Αισθάνομαι υπερήφανος για την πορεία μας και για την εξέλιξη που έχουμε πετύχει μέχρι σήμερα. Η σταθερή μας πορεία θεωρώ ότι είναι αποτέλεσμα της αφοσίωσης του προσωπικού μας, της υποστήριξης του ιδρυτή και επίτιμου ισόβιου πρόεδρου του ομίλου εταιρειών CTC, Νίκου Σιακόλα, των συνεργατών και των προμηθευτών μας, αλλά και της συνεχούς μας προσπάθειας να προσφέρουμε καινοτόμα, ασφαλή και υψηλής ποιότητας προϊόντα που να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών μας.

–Συνολικά λειτουργούν έξι καταστήματα Superhome Center σε όλη την Κύπρο, εκ των οποίων τα τρία στη Λευκωσία. Ποια τα επόμενα βήματα; Υπάρχουν σκέψεις για κάποιο νέο κατάστημα;

–Η εταιρεία θα συνεχίσει δυναμικά τη στρατηγική επέκτασης, προχωρώντας σύντομα στην κατασκευή μιας αποθήκης συνολικής έκτασης 15.000 τετραγωνικών μέτρων. Επιπλέον, προγραμματίζει το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων, ένα στη δυτική Λεμεσό και ένα στην περιοχή των Κοκκινοχωρίων, με στόχο την κάλυψη των αναγκών τής ελεύθερης επαρχίας Αμμοχώστου.

–Πόσους επισκέπτες εξυπηρετείτε ετησίως;

–Τα πολυκαταστήματα Superhome Center εξυπηρετούν περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως.

–Τα τελευταία χρόνια το online shopping έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας. Πώς θα χαρακτηρίζατε την προσαρμογή των πελατών σε αυτό; Είναι κάτι που κατάφεραν να εντάξουν εύκολα στον τρόπο που πραγματοποιούν τις αγορές τους;

–Οι πελάτες μας έχουν ανταποκριθεί θετικά στις δυνατότητες του online shopping, απολαμβάνοντας την ευκολία και την ταχύτητα που προσφέρει στις αγορές τους. Έχουμε εφαρμόσει πολλές τεχνολογίες για να διευκολύνουμε αυτή τη διαδικασία, και σύντομα προχωρούμε σε μια μεγάλη αναβάθμιση του συστήματος για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

–Βλέπετε να υπάρχει μείωση στην αγορά προϊόντων από τα φυσικά καταστήματα λόγω της ηλεκτρονικής αγοράς;

–Κατά τη γνώμη μου, η ηλεκτρονική αγορά έχει επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις και αγοράζουν προϊόντα. Πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα για να αναζητήσουν, να συγκρίνουν και να αξιολογήσουν προϊόντα πριν καταλήξουν στην τελική αγορά. Στη συνέχεια, επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα για να δουν το προϊόν από κοντά, πριν αποφασίσουν να το αγοράσουν. Έτσι, μπορώ να πω ότι πολλοί πελάτες χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα σαν έναν ηλεκτρονικό κατάλογο, ώστε να είναι πιο ενημερωμένοι και προετοιμασμένοι για τις αγορές που πρόκειται να πραγματοποιήσουν στο φυσικό κατάστημα. Αυτή η διαδικασία αποτελεί μια συμπληρωματική προσέγγιση ανάμεσα στα ηλεκτρονικά και τα φυσικά καταστήματα, παρέχοντας στους καταναλωτές περισσότερη επιλογή και ενημέρωση πριν από την αγορά. Συνεπώς, όπως προανέφερα, δε θεωρώ ότι υπάρχει γενικά μείωση στην αγορά προϊόντων από τα φυσικά καταστήματα, καθώς οι καταναλωτές εξακολουθούν να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα για διάφορους λόγους, όπως η αίσθηση του προϊόντος και η άμεση διαθεσιμότητα.

–Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του «European E-Commerce Report2023», το 57% των Κύπριων χρηστών του Διαδικτύου το 2023 πραγματοποίησε ηλεκτρονική αγορά, 2% περισσότερο από το 2022. Εσείς πώς βλέπετε να κυλάει μέχρι τώρα η ηλεκτρονική αγορά το 2024; Προβλέπετε να αυξηθεί το ποσοστό για το 2024;

–Παρατηρούμε ότι η ηλεκτρονική αγορά αναμένεται να έχει ανοδική πορεία και το 2024, αντικατοπτρίζοντας τις επιταχυνόμενες τάσεις του Digital Commerce. Οι καταναλωτές φαίνεται να επιδεικνύουν χρόνο με τον χρόνο όλο και περισσότερη προτίμηση στις αγορές μέσω Διαδικτύου, λόγω της άνεσης και της ευκολίας που προσφέρουν. Στα Superhome Center αντιλαμβανόμαστε τη σημασία της προσαρμογής στις νέες αυτές πραγματικότητες και είμαστε διαρκώς αφοσιωμένοι στην παροχή καινοτόμων λύσεων που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας στον ψηφιακό κόσμο.

–Ποια είναι τα πρώτα πέντε προϊόντα σας με το μεγαλύτερο ποσοστό αγοράς;

–Στα δικά μας πολυκαταστήματα, τα οποία προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, δεν υπάρχει σταθερή ιεραρχία στις πωλήσεις, καθώς αυτή μεταβάλλεται συνεχώς ανάλογα με τη μόδα, την εποχικότητα του προϊόντος, ακόμα και τις καιρικές συνθήκες. Για παράδειγμα, τις τελευταίες ημέρες, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, παρατηρούμε στα πολυκαταστήματά μας αυξημένη ζήτηση για είδη όπως ανεμιστήρες, κλιματιστικά, αλλά και προϊόντα που βελτιώνουν τον τρόπο ζωής των καταναλωτών, όπως πισίνες, διακοσμητικά είδη κήπου, έπιπλα κήπου και προϊόντα σκίασης.

–Πόσα προϊόντα έχετε συνολικά;

–Τα καταστήματά μας προσφέρουν πάνω από 65.000 προϊόντα υψηλής ποιότητας, σε πάνω από 20 εξειδικευμένες κατηγορίες.

–Σε ποια προϊόντα σας προβλέπετε επέκταση;

–Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε αυξημένο ενδιαφέρον για προϊόντα έξυπνου σπιτιού, καθώς οι καταναλωτές επιθυμούν να μπορούν να ελέγχουν απομακρυσμένα το περιβάλλον τους. Επιπλέον, στο πλαίσιο της πράσινης πολιτικής τής εταιρείας μας, επιδιώκουμε τη διάθεση περισσότερων προϊόντων που να είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Παράλληλα, καταβάλλουμε προσπάθειες ώστε οι πελάτες μας να προτιμούν και να χρησιμοποιούν ανακυκλώσιμα προϊόντα, προωθώντας έτσι έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής με στόχο ένα καλύτερο αύριο για όλους. Σε συνολικό επίπεδο, τα προϊόντα που προβλέπουμε για επέκταση είναι αυτά που αφορούν το έξυπνο σπίτι και τα οικολογικά προϊόντα, ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες και τις περιβαλλοντικές προκλήσεις της εποχής μας.

Η πανδημία αύξησε το DIY

–Κατά την περίοδο της πανδημίας, είδαμε μια μεγάλη αύξηση στην «κουλτούρα» του DIY. Πώς έχει εξελιχθεί αυτό σήμερα;

–Κατά την περίοδο της πανδημίας όντως παρατηρήσαμε μια σημαντική αύξηση στην «κουλτούρα» του Do it yourself (DIY). Οι άνθρωποι ήταν πιο περιορισμένοι οικονομικά λόγω της αβεβαιότητας και των οικονομικών προκλήσεων που έφερε η πανδημία. Ταυτόχρονα όμως, είχαν περισσότερο χρόνο στο σπίτι λόγω των περιοριστικών μέτρων και της τηλεργασίας. Αυτή η κατάσταση ενίσχυσε το ενδιαφέρον τους να ασχοληθούν οι ίδιοι με διάφορα DIY έργα και επισκευές στο σπίτι τους αντί να απευθύνονται σε επαγγελματίες. Περαιτέρω, αυτή η κατάσταση βοήθησε τους καταναλωτές να αντιληφθούν το πόσο εύκολο άλλα και δημιουργικό είναι να ασχολούνται είτε με την κατασκευή είτε με την επιδιόρθωση διάφορων συσκευών.

Αυτή η τάση είχε συνεπώς θετικό αντίκτυπο στα DIY καταστήματα, καθώς πολλοί καταναλωτές επέλεξαν να επενδύσουν στην αγορά εργαλείων και υλικών που θα τους επέτρεπαν να κάνουν μόνοι τους εργασίες στο σπίτι τους. Συνολικά, πιστεύω ότι η στροφή προς την «κουλτούρα» DIY κατά την πανδημία ενίσχυσε την αγορά των DIY καταστημάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Άννας Πολυβίου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση